Lopmon

De Wikipedia
Lopmon
Información
Sexu valor desconocíu
Conexones Digimon (es) Traducir
Familiares Terriermon
[editar datos en Wikidata]

Lopmon (ロップモン Roppumon) ye un personaxe ficticiu de la franquicia Digimon. Trátase del digimon compañeru de Wallace en Digimon la película, de Shiuchon Ri en Digimon Tamers y d'unu de los grandes ánxeles del digimundo en Digimon Frontier, de los cualos él ye únicu ánxel bestia. Ye l'hermanu ximielgu de Terriermon.

Aspeutu[editar | editar la fonte]

Lopmon asemeyar a un coneyu. Anque'l so ximielgu ye Terriermon, estremar en delles coses: los colores (blancu amarellentáu y verde por café y rosa claru), tien más cuernos que'l so ximielgu y tamién-y sobresal un canil na arte cimero derecha de la so boca. El so calter ye cobarde y cortés.

Ataques[editar | editar la fonte]

  • Blazing Ice: Disparen una bala d'aire pela boca.
  • Lop Punch: Cuten palmetaes coles oreyes.
  • Blazing Kuuchuu Ice: Disparen una bala de xelu nel aire.
  • Guruguru Slap: Faen un molín xirando les sos oreyes repetidamente.
  • Lop Baloon: Estiende les sos oreyes y aterriza llevemente.
  • Bouble Typhoon: Xuntos puede crear un súper tornáu.
Nome: Lopmon
Raza: Digimon
Nivel/Cuerpu: Novatu
Tipu: Bestia
Compañeros: Shiuchon Ri (Digimon Tamers)

Wallace (Digimon Adventure 02)

Forma: Digimon Coneyu
Atributu: Información

Orixe del nome[editar | editar la fonte]

El nome "Lopmon" estremar en 2:

  • Lop: Raza de coneyu que se caracteriza peles sos oreyes llargues
  • Mon: Abreviatura de bisarma

Actuación en Digimon Adventure 02[editar | editar la fonte]

Lopmon ye unu de los Digimon compañeros de Wallace, un DigiDestinado de Colorado, Estaos Xuníos. Él puramente na película nun apaez, solo una curtia apaición nos creitos de la película. Na película apaecen les sos digievoluciones que tán faciendo caos na Tierra, porque'l virus de Diaboromon, al creer que morrieron trespasar. Ye destruyíu por Magnamon (Veemon col Digimental del milagru) y Rapidmon Gold Mode (Terriermon col digimental del destín). Vuelve nun DigiTama a Wallace finalmente.

Actuación en Digimon Tamers[editar | editar la fonte]

Lopmon apaez per primer vegada nel capituo Nº33:"Suzie va al Digimundo" en Llatinoamérica y "¿ú Terriermon? Shu Chong vien al Mundu Dixital" n'España, dempués d'ayudar a Shiuchon Lee de Makuramon y haber desdigievolucionado de Antylamon. Entós Lopmon recibe un fuerte abrazu de la so nueva tamer yá que-y gusta enforma nesa forma yá que él ye'l ximielgu de Terriermon. Anque ta en nivel novatu, nun quier que toos vaigan al palaciu de les besties sagraes, yá que tán buscando a Calumon, pero finalmente dexar y ellí asocede la palea de Gallantmon y Beelzemon. Nel capítulu 37 van al castiellu d'una de les besties: Zhuqiaomon. Lopmon ye casi algamáu por un ataque, pero ye salváu por WarGrowlmon. Al igual que los digimons compañeos y los sos tamers, va al mundu real. Na engarradiella contra'l D-Reaper, recupera la capacidá pa digievolucionar a Antylamon. Dempués de la victoria sobre'l D-Reaper, tolos digimons axúntense y empiecen involuntariamente a desdigievolucionar a los sos niveles ñácaru II, una y bones ellos tienen de volver al Digimundo. Shiuchon ponse bien murniu y ponse a llorar xunto colos demás Tamers, pero Takato atopa un portal al Digimundo y...

Actuación en Digimon Tamers - The Runaway Digimon Express[editar | editar la fonte]

Pasaron seis meses desque vencieron al D-Reaper y los digimons volvieron al digimundo. Sicasí, Takato atopó un portal escontra allá y agora los digimons van quedar pa siempres. Lopmon ta con Shiuchon, Jenrya y Terriermon nun tren dirixiéndose escontra la fiesta de cumpleaños de Ruki Makino. De sópitu el tren detener por "otru Tren" que va a toa velocidá. Vanse obligaos a caminar, cuando de sópitu Shiuchon tien habre, sei y cansanciu y empieza a faer un rebexíu; Jenrya llevar la nes sos manes xunto con Terriermon y Lopmon. Dempués entérense qu'esi "Tren" nun ye más qu'un Locomon teníu. Jenrya por error llevar a Lopmon en cuenta de Terriermon pa combatir. Dempués van dexar a Lopmon con Shiuchon, pero unos momentos dempués ella y el so compañeru son atacaos por Parasimons llegando de la DigiZona, pero son salvaos por Beelzemon Blast Mode. Una vegada que Gallantmon Crimson Mode vence a los Parasimos, Lopmon y el so tamer van a la fiesta, onde Shiuchon empieza a cantar y Terriermon y Lopmon empiecen a cumplir el papel de los baillarinos, anque esti postreru siéntese faciendo'l ridículu. Dempués cuando Ruki dir a otra parte de la casa, Lopmon y los demás siguir, procurando tener silenciu, y sicasí Terriermon pasa a tria-y la oreya a Lopmon. Finalmente, él y Shiuchon quédense xuntos pa siempres.

Actuación en Digimon Frontier[editar | editar la fonte]

Lopmon apaez resucitáu de virus nun digitama na lluna mariella del digimundo, dempués de ser ganáu polos Hyper-Híbridos KaiserGreymon y MagnaGarurumon, tando teníu por Lucemon. Este acompaña a los digi-destinaos hasta la batalla final contra Lucemon, onde vuelve al so Cuerpu Definitivu pa da-y sofitu a ellos, quien perdieron la esperanza, una y bones Lucemon Shadow Lord Mode foi al mundu real y ellos usen tolos digispirits y digievolucionan al llexendariu guerreru Susanoomon el que vence al Lucemon bárabu, la verdadera forma de Lucemon y el digicódigo malinu d'este. Dempués de la victoria, quedar nel Digimundo pa protexelo con Seraphimon (Patamon) y Ophanimon (Salamon).

Digievoluciones[editar | editar la fonte]

Nivel Evolución Standard ----- Etapa Nácaru 幼年期 Conomon

ココモン

Conomon

ココモン

Kokomon チョコモン

Kokomon

チョコモン

Etapa Infantil

成長期

Lopmon

ロップモン

Lopmon

ロップモン

Etapa Adulta 成熟期 Turuiemon

トゥルイエモン

Wendigomon

ウェンディモン

Cuerpu Perfectu 完全体 Antylamon

アンティラモン

Antylamon

アンティラモン

Cuerpu Definitivu 究極体 Cherubimon

ケルビモン

Kerpymon

ケルビモン

Téuniques d'Ataque[editar | editar la fonte]

Nome Descripción
Blazing Ice (ブレイジングアイス, Bureizingu Aisu) Dispara una bala d'aire pela boca
Lop Punch (ロップパンチ, Roppu Panchi) Cute palmetaes coles oreyes
Blazing Kuuchuu Ice (ブレイジングアイス, Bureizingu Aisu) Dispara una bala de xelu nel aire
Guruguru Slap (グルグルスラップ, Guruguru Surappu) Fai un molín xirando les oreyes repetidamente
Lop Baloon (ロップバルーン, Roppu Barūn) Estiende les oreyes y aterriza llevemente
Double Typhoon (ダブルタイフーン, Daburu Taifūn) Xunto con Terriermon puede crear un super tornáu

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]