Llista de distritos urbanos alemanes

De Wikipedia

Alemaña ta estremada en 402 distritos, de los cualos 295 son rurales (Landkreise) y 107 urbanos (Kreisfreie Städte o Stadtkreise), esto ye, ciudaes polo xeneral con más de 100.000 habitantes que formen un distritu por sigo mesmes.

Los distritos urbanos siguen un conceutu paecíu al de les Statutarstadt d'Austria o a les "Independent cities" de los países de fala inglesa.

Los distritos urbanos d'Alemaña son los siguientes:

Baden-Wurtemberg

Baxa Saxonia

¹ según la "Llei de Gotinga" del 1 de xineru de 1964, la ciudá de Gotinga forma parte del Distritu Rural (Landkreis) de Gotinga pero caltién la llexislación relativa a los Distritos Urbanos (Stadtkreise).
² según la "Llei de la rexón de Hannover" del 1 de payares de 2001, Hannover cuenta como distritu urbanu mientres nun haya otra norma que la contradiga.

Baviera

Berlín

Brandeburgu

Bremen

Hamburgu

Hesse

Mecklemburgu-Pomerania Occidental

Renania del Norte-Westfalia

¹ según la "Aachen-Gesetz (Llei de Aquisgrán)" del 21 d'ochobre de 2009, Aquisgrán cuenta como distritu urbanu mientres nun haya otra norma que la contradiga.

Renania-Palatináu

Saxonia

Saxonia-Anhalt

Sarre
Nun hai distritos urbanos nel Sarre. La ciudá de Saarbrücken foi un distritu urbanu pero incorporar a la federación de la ciudá de Saarbrücken (Stadtverband Saarbrücken) el 1 de xineru de 1974.

Schleswig-Holstein

Turinxa

Ver tamién[editar | editar la fonte]


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]