Lliga de les Naciones de la UEFA

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Lliga de les Naciones
Soccerball current event.svg I Edición (2018-19)
Datos xenerales
Datos estadísticos
Participantes 55 seleiciones (Afiliaes UEFA)
[ Sitiu oficial]
[editar datos en Wikidata]

La Lliga de les Naciones de la UEFA (n'inglés, UEFA Nations League), tamién llamada Lliga de Naciones, ye un campeonatu de fútbol masculín que van apostar cada dos años les seleiciones nacionales de la UEFA a partir de la temporada 2018-19. El tornéu va realizar mientres les feches internacionales de la FIFA, sustituyendo a los partíos amistosos.

Nel so primer temporada, la Lliga de les Naciones de la UEFA va tener cuatro divisiones, siendo los dos primeres de 12 equipos caúna, la tercer división va tener 15 equipos ente que la cuarta y última división va tener les 16 restantes. La fase de grupos va cuntar con cuatro grupos por división, y va xugase en formatu toos contra toos día y vuelta, tomando seis feches internacionales de la FIFA a partir de setiembre de 2018.

Los ganadores de los cuatro grupos de la primer división van avanzar a la fase final, los primeres de cada grupu de la segunda, tercer y cuarta división van xubir, y los postreros de la primera, segunda y tercer división van baxar.

Participantes[editar | editar la fonte]

Van Participar los 55 países miembros de la UEFA:

Formatu[editar | editar la fonte]

Los 55 participantes van estremar según el so ranking de coeficientes en cuatro divisiones (A, B, C y D), siendo les primeres dos integraes por 12 países, la tercera por 15 y la postrera por 16. De la mesma, estes estremaránse internamente en cuatro grupos, que los sos integrantes van apostar ente sí partíos a ida y vuelta. Los cuatro ganadores de les divisiones B, C y D van llograr un ascensu a la divisional cimera ente que los de l'A van pasar a la ronda de play-off pa determinar un campeón. De la mesma, los 16 ganadores de grupu van llograr el derechu de participar d'una ronda de play-off pa dar un clasificáu a la Eurocopa por división (en casu de qu'un ganador yá tenga'l so cupu pola clasificación regular, el beneficiu va treslladar al segundu del so grupu y asina socesivamente). Finalmente, el peor de cada grupu de primera a tercer división va baxar de categoría.[1]

Ediciones[editar | editar la fonte]

Añu !width=15%|See |width=1%

rowspan=2 bgcolor=ffffff|


Campeón
Final
Resultáu !width=15%|
Subcampeón

Ganador Play-off Lliga A !width=10%|
Ganador Play-off Lliga B

Ganador Play-off Lliga C

Ganador Play-off Lliga D
2018-19
Detalle
Bandera de ?
Por definir
Bandera de ?
Por definir
vs. Bandera de ?
Por definir
Bandera de ?
Por definir
Bandera de ?
Por definir
Bandera de ?
Por definir
Bandera de ?
Por definir

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]



Liga de las Naciones de la UEFA
  1. UEFA Nations League: tou lo que precisa saber