Llagos de Saliencia

De Wikipedia
Llagos de Saliencia
Situación
Tipu grupu de llagos
Datos
Cambiar los datos en Wikidata
Llagu de la Cueva neváu

Los Llagos de Saliencia son una conxuntu de llagos que s'atopen nel conceyu asturianu de Somiedo, n'Asturies. Tán asitiaos nel Parque Natural de Somiedo y compónense de los siguientes: Calabazosa o Llagu Negru, Cerveriz, Llaguna de Almagrera o La Mina, y La Cueva).

La formación del conxuntu  basar en llagos d'orixe glaciar, coles sos correspondientes comunicaciones por valles glaciares. Xeolóxicamente trátase d'una zona con toles carauterístiques de abrasión glaciar. La vexetación tamién ye la típica acuática de los llagos, destacando pol so interés la genciana. Dientro de la fauna cabo destacar la presencia d'osos pardos cantábricos, llondres, alimoches y águiles reales nel valle del llagu. Mención estreme merez la familia de los anfibios, yá que s'atopen nesta zona la mayoría de los esistentes dientro del parque. Destaca'l tritón alpín y el palmotiáu, la sacavera común, el sapu común y el parteru y la xaronca bermeya y la patillarga.

Esti espaciu protexíu ta incluyíu na reserva de la bioesfera de Somiedo. Foi declaráu monumentu natural el 22 de mayu de 2003.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]