Liliane Dahlmann

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Liliane DahlmannPicto infobox character.png
Vida
Nacimientu

Kaiserslautern31  de xineru de 1956

(63 años)
Nacionalidá Bandera d'España España
Familia
Casáu/ada con Luisa Isabel Álvarez de Toledo y Maura Traducir
Oficiu
Oficiu historiadora
Cambiar los datos en Wikidata

Liliane Marie Dahlmann, duquesa viuda de Medina Sidonia (Kaiserslautern, 31 de xineru de 1956), historiadora y presidenta vitalicia de la Fundación Casa de Medina Sidonia. Foi la esposa de Luisa Isabel Álvarez de Toledo y Maura, la llamada Duquesa Colorada, cola que contraxo matrimoniu in articulo mortis en 2008.

Biografía[editar | editar la fonte]

Mocedá[editar | editar la fonte]

Nacida n'Alemaña, camudar a España en 1963 y pasó la so mocedá en Barcelona, onde se llicenció en Hestoria, especializándose n'Hestoria moderna y contemporánea. En 1983, Liliane asistió a la boda de Leoncio Alonso González de Gregorio y Álvarez de Toledo en calidá d'amiga de la novia. Ellí conoció a la madre d'ésti, Luisa Isabel Álvarez de Toledo y Maura, XXI duquesa de Medina Sidonia, XVII marquesa de Villafranca del Bierzo, XVIII marquesa de los Vélez y XXV condesa de Borrina, tres veces Grande d'España, que se convertiría na so pareya sentimental al poco tiempu,[1] anque la duquesa nun se divorció del so home José Leoncio González de Gregorio y Martí hasta 2005, a pidimientu d'este.

Matrimoniu y viudez[editar | editar la fonte]

Dempués de más de 20 años de rellación sentimental, el 7 de marzu de 2008 contraxo matrimoniu in articulo mortis con Luisa Isabel Álvarez de Toledo y Maura, quien morrería once hores dempués a consecuencia del cáncer de pulmón que carecía.

Fundación Casa Medina Sidonia[editar | editar la fonte]

Dende la creación de la fundación, en 1990, Liliane ocupó'l cargu de secretaria vitalicia. Sicasí, la duquesa de Medina Sidonia axustó nos estatutos de la fundación que, a la so muerte, Liliane tenía de sustituyila como presidenta vitalicia, y asina lo fixo en 2008. Sicasí los fíos de la duquesa demanden que la fundación sía reformulada, por cuenta de que los bienes que la so madre donó en vida a la mesma, al ser la mayor parte de too el so patrimoniu, tienen de ser amenorgaos pa satisfaer los derechos llegales de los herederos (pagar les lexítimes a los herederos nes proporciones qu'establez el Códigu Civil n'España), ensin acabamientu de los intereses del Estáu y de la declaración de Bien d'Interés Cultural (cola consiguiente indivisibilidad), qu'afecta al heriedu de la XXI duquesa.[2]

Obra historiográfica[editar | editar la fonte]

  • Cartes escrites ente don Gregorio Mayáns y la familia Medina Sidonia: Años 1739-48 (1987);
  • El discursu pedagóxicu na obra de Fray Martín Sarmiento (1695-1772) (1999);
  • El carrizal o hato de Doñana: economía y sociedá (2000);
  • El castiellu de Santiago y la guerra de los reis (2006);
  • L'archivu de la Fundación Casa de Medina Sidonia: un suañu fechu realidá (2009).

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]




Liliane Dahlmann