Liliane Dahlmann

De Wikipedia
Liliane Dahlmann
Vida
Nacimientu Kaiserslautern31 de xineru de 1956 (68 años)
Nacionalidá España
Familia
Casada con Luisa Isabel Álvarez de Toledo, XXI duquesa de Medina Sidonia (es) Traducir (2008 – 2008)
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu historiadora
Cambiar los datos en Wikidata

Liliane Marie Dahlmann, duquesa viuda de Medina Sidonia (Kaiserslautern, 31 de xineru de 1956), historiadora y presidenta vitalicia de la Fundación Casa de Medina Sidonia. Foi la esposa de Lluisa Sabela Álvarez de Toledo y Maura, la llamada Duquesa Colorada, cola que se casó in articulo mortis en 2008.

Biografía[editar | editar la fonte]

Mocedá[editar | editar la fonte]

Nacida n'Alemaña, camudar a España en 1963 y pasó la so mocedá en Barcelona, onde se llicenció en Historia, especializándose n'Hestoria moderna y contemporánea. En 1983, Liliane asistió a la boda de Leoncio Alonso González de Gregorio y Álvarez de Toledo en calidá d'amiga de la novia. Ellí conoció a la madre d'ésti, Lluisa Sabela Álvarez de Toledo y Maura, XXI duquesa de Medina Sidonia, XVII marquesa de Villafranca del Bierzo, XVIII marquesa de los Vélez y XXV condesa de Borrina, tres veces Grande d'España, que se convertiría na so pareya sentimental al poco tiempu,[1] anque la duquesa nun se divorció del so home Xosé Leoncio González de Gregorio y Martí hasta 2005, a pidimientu d'este.

Matrimoniu y viudez[editar | editar la fonte]

Dempués de más de 20 años de rellación sentimental, el 7 de marzu de 2008 casóse in articulo mortis con Lluisa Sabela Álvarez de Toledo y Maura, quien morrería once hores dempués a consecuencia del cáncer de pulmón que carecía.

Fundación Casa Medina Sidonia[editar | editar la fonte]

Dende la creación de la fundación, en 1990, Liliane ocupó'l cargu de secretaria vitalicia. Sicasí, la duquesa de Medina Sidonia axustó nos estatutos de la fundación que, a la so muerte, Liliane tenía de sustituyila como presidenta vitalicia, y asina lo fixo en 2008. Sicasí los fíos de la duquesa demanden que la fundación sía reformulada, por cuenta de que los bienes que la so madre donó en vida a la mesma, al ser la mayor parte de tol so patrimoniu, tienen de ser amenorgaos pa satisfaer los derechos llegales de los herederos (pagar les llexítimes a los herederos nes proporciones qu'establez el Códigu Civil n'España), ensin acabamientu de los intereses del Estáu y de la declaración de Bien d'Interés Cultural (cola consiguiente indivisibilidad), qu'afecta al heriedu de la XXI duquesa.[2]

Obra historiográfica[editar | editar la fonte]

  • Cartes escrites ente don Gregorio Mayáns y la familia Medina Sidonia: Años 1739-48 (1987);
  • El discursu pedagóxicu na obra de Fray Martín Sarmiento (1695-1772) (1999);
  • El carrizal o hato de Doñana: economía y sociedá (2000);
  • El castiellu de Santiago y la guerra de los reis (2006);
  • L'archivu de la Fundación Casa de Medina Sidonia: un suañu fechu realidá (2009).

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]