Lemniscomys barbarus

De Wikipedia
Lemniscomys barbarus
Rangu temporal: Pleistocenu - Actualidá
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Mammalia
Orde: Rodentia
Superfamilia: Muroidea
Familia: Muridae
Subfamilia: Murinae
Xéneru: Lemniscomys
Especie: L. barbarus
(Linnaeus, 1766)
Subespecies

L. b. albolineatus
L. b. barbarus
L. b. convicutus
L. b. fasciatus
L. b. manteufli
L. b. spekei

L. b. zebra
Sinonimia
Consultes
[editar datos en Wikidata]

El mure llistáu (Lemniscomys barbarus) ye una especie de royedor de la familia Muridae llargamente distribuyíu pel noroeste d'África.

Descripción[editar | editar la fonte]

Daqué más grande que'l mure de campu (Apodemus sylvaticus) y con una cola un pocu más llarga que la cabeza y el cuerpu. La pelame de la parte cimera ye de color canela claro, a lo llargo del envés tien una llinia más escura y a cada llau d'ésta, nos lladrales, tien otros cinco llinies negres, más anches, que zarren otra llinia de color daqué más pálído. Na zona ventral el color tiende a degradase hasta'l blancu, igual que nos cuatro pies.

Distribución[editar | editar la fonte]

Ye una especie africana: ta presente nel Magreb, na rexón costera de Marruecos, Arxelia y Tunicia al norte y noroeste de la cordal del Atles. N'España, nes ciudaes autónomes de Ceuta y Melilla. Nel territoriu ceutí foi alcontráu nel Monte Anyera y en Calamocarro habitando tantu la zona continental como'l Monte Hacho. En Melilla detectóse na llanura de Rostrogordo.

Hábitat[editar | editar la fonte]

Vive en llugares secos y grebos, pero con vexetación, ocupando árees de cultivos estensivos y esguenales n'árees de cierta xericidad ente los 20 y 400 metros d'altitú. Aliméntase de tarmos de herbales, gramínees, fueyes y granes tanto monteses como cultivaes, completando la so dieta con dalgunos inseutos.

Depredación[editar | editar la fonte]

Apaez escasamente n'egagrópiles de rapazos, ye posible que forme parte de la dieta de carnívoros, como'l chacal (Canis aureus) y el foín coloráu (Vulpes vulpes).

Referencies[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]