Lalla Salma

De Wikipedia
Lalla Salma
Vida
Nacimientu Fez (es) Traducir10 de mayu de 1978 (45 años)
Nacionalidá Marruecos
Llingua materna árabe
Familia
Casada con Mohamed VI de Marruecos (2002 – )
Fíos/es
Pueblu Dinastía alauí
Estudios
Llingües falaes árabe
Oficiu inxeniera
Premios
Creencies
Relixón Sunismu
Cambiar los datos en Wikidata

La princesa Lalla Salma, nacida Salma Bennani (n'árabe : الأميرة للا سلمى), ye la esposa del rei Mohamed VI de Marruecos y la madre del príncipe herederu Moulay Hassan y la princesa Lalla Khadija. Foi la primer esposa d'un soberanu marroquín a la que se-y dio un títulu real y en ser presentada al pueblu marroquín y a los medios de comunicación. Ello ye que apenes xubió al tronu, el rei Mohamed VI eslleió'l harén real.

Biografía[editar | editar la fonte]

Salma Bennani nació'l 10 de mayu de 1978 en Fez, de padre (descendiente de la familia Benanni) profesor na Escuela normal superior de Fez y de madre (descendiente de la familia Bensouda) quién finó en 1981, a los 3 años de la so nacencia; foi educada cola so hermana Meryem pola so güela materna, Hajja Fatma Abdellaoui Maâne. Realizó los sos estudios primarios nun colexu priváu de Rabat y depués nel colexu Hassan-II, onde de cutiu se -y vía en compañía de la so prima Saira. En 1995, terminó'l bachilleratu, na especialidá de ciencies matemátiques.

Salma tien una hermana médicu, y trés hermanes más del segundu matrimoniu del so padre.

El so nome, Salma, ye la pallabra árabe que significa “paz” o “aselu”.

Dempués de dos años nes clases preparatorias de les escueles Math-Sup y Math-Spé del Lycée Moulay Youssef, entró a formar parte de "La Escuela Nacional Superior d'Informática y d'Analís de Sistemes" (ENSIAS) en Rabat ónde ella, trés años más tarde, en 2000, llogra'l títulu d'Inxenieru del Estáu n'Inxeniería informática. Dempués de graduase, trabayó en Casablanca, como inxeniera de servicios de la información nel grupu ONA, la compañía privada de "holding" más grande de Marruecos, controlada pola familia real.

Salma Bennani, casóse con Mohamed VI de Marruecos el 21 de marzu de 2002, nel Palaciu Real de Rabat. Pasó a llamase entós, S.A.R la Princesa Lalla Salma.

Preside l'asociación "Lalla Salma de lutte contre -y cancer" y ye embaxadora de bona voluntá de la OMS.

El 8 de mayu de 2003, dio a lluz al herederu del tronu marroquín, el príncipe Moulay Hassan, y el 28 de febreru de 2007 a una fía, la princesa Lalla Khadija.

Distinciones honorífiques[editar | editar la fonte]

Distinciones honorífiques estranxeres[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Títulu de nueva creación

Princesa consorte de Marruecos

2002 – Presente
Socesor:
Nel cargu

.


Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Boletín Oficial del Estáu» (castellanu) páxs. 1688. Agencia Estatal Boletín Oficial del Estado (15 xineru 2005).
  2. Royal Ark
  3. Boletín Oficial del Estáu
  4. Lalla Salma condecorada pol Presidente de Senegal

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]