La fonte de la mocedá eterna

De Wikipedia
Obra artísticaLa fonte de la mocedá eterna
Der Jungbrunnen
Tipos pintura
Artista Lucas Cranach el Viejo (es) Traducir
Añu 1546
Xéneru pintura mitolóxica
Material pintura y lime panel (en) Traducir
Dimensiones 120,6 (Alçada) × 186,1 (Amplada) cm
Coleición Gemäldegalerie de Berlín (es) Traducir (Berlín-Mitte (es) Traducir)
Catalogación
Códigu muséu  593
Sitiu web https://id.smb.museum/object/863713
Cambiar los datos en Wikidata
La fonte de la mocedá


Autor

Lucas Cranach el Viejo, 1546

Téunica

Oleu sobre tabla

Estilu

Góticu

Tamañu

122,5 cm

× 186,5 cm

Llocalización

Gemäldegalerie , Berlín,  Alemaña

[editar datos en Wikidata]

La fonte de la mocedá ye una pintura al oleu sobre tabla, 122,5 x 186,5 cm. realizada en 1546, pol pintor Lucas Cranach el Viejo y que se caltién na Gemäldegalerie de Berlín.

Antecedentes[editar | editar la fonte]

Lucas Cranach el Viejo (Kronach, 1472 - Weimar, 1553) #formar col so padre Hans. De 1500 a 1504 tuvo activu en Viena y caltuvo contactos col círculu d'humanistes de la ciudá. A partir de 1505 trabayó nel palaciu de Wittenberg, onde entamó un gran taller de pintura. A partir de 1519 foi miembru del conseyu municipal y alcalde en delles ocasiones. Influyíu pol arte de los países alpinos y por Albrecht Durero, Cranach desenvolvió un nuevu estilu pictóricu, que consistía a crear un tou románticu por aciu la fusión del paisaxe cola representación figurativa. Gracies a esta concepción, fundamental pa la evolución posterior de la pintura al sur d'Alemaña, considérase-y el fundador de la Escuela del Danubiu. Tamién recibió influencies de la pintura flamenca, que conoció mientres el so viaxe a Flandes en1508.

La fonte d'Eterna Mocedá[editar | editar la fonte]

Esta tema combina la inmortalidá cola eterna mocedá. Surdió de resultes de la creencia mística na fuercia purificador y renovador de l'agua. Namái les grandes muyeres, como se reflexa nesta obra, tienen la suerte de poder esfrutar d'esti tresformamientu. Introducirse na fonte apoderada por Venus y Cupido, y salen de la fonte nuevu y formosu. Dempués esfruten d'una bona mesa, del baille y del amor. Los homes, según dizse, remociquen por aciu el tratu con muyeres nueves. Cranach amenorgó la tema al so aspeutu puramente mundanu, acordies con el gustu cortesanu de la dómina.

Cranach tien infinidá d'obres importantes como por casu Pareya amorosa desigual, La crucifixón, Descansu na fuxida d'Exiptu, Semeya d'una dama, Ninfa de la Fuente, Virxe col Neñu so un pumar, Venus, Adam y Eva, El xuiciu de Paris, etc.

Europeana 280[editar | editar la fonte]

N'abril de 2016, la pintura La fonte de la mocedá foi escoyida como una de les diez más grandes obres artístiques d'Alemaña pel proyeutu Europeana.[1]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Europeana 280 Blog» (inglés). Consultáu'l 25 de mayu de 2016.

Bibliografía[editar | editar la fonte]

  • Stukenbrock, Christiane; Töpper, Bárbara. 1000 Obras Maestras de la pintura. H.F.Ullmann. ISBN 978-3-8331-6111-7.