La decapitación de San Juan Bautista

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
La decapitación de San Juan Bautista
Decollazione di San Giovanni Battista')


Michelangelo Caravaggio 021.jpg
Autor

Caravaggio

Técnica

Oliu sobre llenzu

Estilu

Arte barrocu

Tamañu

361 cm × 520 cm

Localización

Concatedral de San Juan de La Valeta, Malta

[editar datos en Wikidata]

La decapitación de San Juan Bautista ye una pintura terminada en 1608 pol pintor barrocu italianu Caravaggio. La mesma alcuéntrase na Concatedral de San Juan de La Valeta, Malta. Esta pintura ye la más importante que Caravaggio realizara en Malta y munchos considerarse la so obra maestra.

Descripción[editar | editar la fonte]

El cuadru caracterizarse pol balance de toes los sos partes. Nun ye por accidente que l'artista introduz referencies precises en cuanto al escenariu, asitiando l'austera arquiteutura del sieglu XVI de la prisión como telón de fondu de los personaxes. Na ventana, dos figures silencioses son testigos de la escena, proxectando al espectador dientro de la pintura y non escontra fuera como asocede con El martiriu de San Mateo.

Equí preséntase un compendiu definitivu del arte de Caravaggio, con personaxes habituales nes sos pintures (la vieya, la nueva, el canalla desnudu, el noble de barba) y elementos lombardos. La técnica xuntarse a les llimitaciones apostáu y programarse buscada por Caravaggio pero, metanes los tonos #nidiu y #escuru, hai un sentimientu impresionante de dibuxu a llápiz al cual l'artista nun arrenuncia y que ye visible inclusive nos rellumos de lluz de los sos últimos trabayos. Esti balance por demás clásicu, que se proxecta más allá de #cualquier continxencia, desamarra'l cruel drama que resulta efectivu al puntu que, refugando siempres la estética de la exclamación», Caravaggio llinda toa señal d'énfasis emocional, esterna y escesiva. El pintor robló en los sangre de San Juan: f michela.... La «f» na firma seique tenga de ser entendida como fecit (fixo) en cuenta de frater (hermanu). Tal ye'l sellu qu'asitió na que podría ser la so meyor obra.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]