La Sobarriba

De Wikipedia
La Sobarriba
Alministración
País España
Autonomía Castiella y Llión
Tipu d'entidá comarca d'España
Xeografía
Demografía
Cambiar los datos en Wikidata

La Sobrarriba ye una comarca de Lleón. La Sobarriba y el conceyu de Valdefresnu confúndense yá qu'esti inclúi tola comarca nel so interior; por los datos d'una y d'otru son prauticamente los mesmos. El nome d'esta comarca lleonesa provién del términu llatín "supra ripam"; ye dicir, enriba'l ríu yá que s'atopa penriba del Toríu que la separta de la comarca de Alfoz de Lleón. Anque tea averada a la ciudá y a los principales conceyos de la rexón, nun ta nin desendolcada nin comunicada como estos. Ye una de les comarques más debaladas de la rexón.

Ye etnográfica y llingüísticamente una de las comarcas más peculiares de Lleón y onde, entá, consérvense tradiciones perdidas n'otros territorios.[ensin referencies]

Economía[editar | editar la fonte]

Sigue una tradición agrícola, asina entá distribúi los sos productos pelos mercaos de la capital; si bien emprincipia a tener un desendolcu de la construcción por mor de la so cercanía a la capital masque las pésimas comunicaciones seyan un frenu. Por embargo podría dicise que ye esta comarca na que s'allugan toles marcas automotrices, deviniendo d'esti mou una verdadera ciudá del motor pa Lleón y esto ye'l principal motor económicu de la comarca.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]