La Cuenca del Nalón (periódicu)

De Wikipedia
La Cuenca del Nalón
Datos
Tipu periódicu
Fundación 2005
Estáu  España
Cambiar los datos en Wikidata

La Cuenca del Nalón ye un periódicu gratuitu, de periodicidá mensual, con una distribución por buzonéu de 20.000 exemplares qu'abarca l'ámbitu de los 5 conceyos que componen la Mancomunidá del Valle del Nalón: Llangréu, Samartín del Rei Aurelio, Llaviana, Sobrescobiu y Casu.

Historia[editar | editar la fonte]

El periódicu La Cuenca del Nalón naz nel añu 2005. La so primera portada tuvo dedicada a la pitición del aprovechamientu llúdicu-deportivu de l'agua de los pantanos del Alto Nalón. Ente los temes destacaos na so cabecera a lo llargo d'estos años destaquen los recortes de la minería, la nube de fumu tóxico qu'afeutó a Llangréu n'abril de 2007, les eleiciones autonómiques y municipales, la violencia de xéneru, les güelgues mineres, la canción asturiana, la inauguración del tren del Ecomuséu del Samuño o l'apoyu a los trabayadores de Duro Felguera, ente otros munchos.

El periódicu cumplió los 100 númberos en febreru de 2014. Amás de la so edición en papel que llega a 50.000 llectores potenciales, tamién tien una presencia mui activa en facebook, onde los comentarios y opiniones sobre les publicaciones tienen anguaño un tráficu alredor de les 125.000-150.000 persones/comentarios/préstame.

Dalgunos collaboradores rescamplaos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]