La Cooperativa

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Cooperativa de Llabradores, Consumidores y Usuarios del Conceyu de Xixón, S. COOP.
Llocalización
Sede Xixón
Direición España
Historia
Fundación1906
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

La Cooperativa de Llabradores, Consumidores y Usuarios del Conceyu de Xixón, S. COOP., más conocida como La Cooperativa, ye una cooperativa asturiana qu'ufierta una serie de servicios tantu a los sos socios (llabradores y ganaderos), como al públicu polo xeneral.

Fundada en Xixón en 1906,[1] la empresa ufierta a los sos socios y al públicu polo xeneral servicios de: supermercáu, centru de xardinería, grupu de recoyida de lleche, servicios téunicos veterinariu pa grandes animales, clínica veterinaria con tienda especializada y farmacia, vienta de piensos con distribución a casa y vienta de maquinaria, ente otros.

La Cooperativa desenvuelve una serie d'actividaes en diversos sectores d'actividá al traviés del so grupu d'empreses y que son les siguientes:Xardinos y Paisaxes d'Asturies, S.L (JARPA), Asturian Berries, S.L, Sociedá de LLegumbres y Alternatives Rurales, S.A (SALLAR), Naves Intelixentes, S.L, Comercializadora d'Enmiendes y Fertilizantes, S. A. (CEFSA) y Sociedá pa la Esplotación de Mataderu de Xixón, S. L. (SEMAGI).

Notes[editar | editar la fonte]

  1. Cien años de solidaridá llabradora, noticia nel diariu El Comercio del 11/4/2006.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]