L'Abadengu

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
L'Abadengu
Llocalización
Conceyos de L'Abadengu
Estáu
• Autonomía
• Provincia
España
Castiella y Llión
Salamanca
Capital Llimiares
Superficie 742.57 km²
Población 
  • Densidá
6250 hab.
8,42 hab/km²
Coordenaes

Conceyos

14

L'Abadengu ye una fastera hestórica-tradicional española allugada nel oeste de la provincia de Salamanca, n'antigua Rexón de Llión, güei la comunidá autónoma de Castiella y Llión. Fazendo raya moyada con Pertual. La sua capital ye Llimiares.[1][2]

Llenda con Pertual al oeste, Les Arribes (La Rivera) y La Ramaxería al norte, El Campu de Yeltes al este y El Campu d'Argañán al sur.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Antonio Llorente Maldonado (1976). «Les comarques hestóriques y actuales de la provincia de Salamanca» (castellanu) páxs. 157. Centru d'Estudios Salamanquinos. «Dos comarcas salmantinas de las que se ha tenido siempre consciencia plena, y se sigue teniendo, son La Ribera y El Abadengo. Se trata además, de dos comarcas de gran personalidad, con muchas características diferenciales, y que se distinguen, entre otras cosas, por la riqueza y peculiaridad de sus manifestaciones folklóricas, y por los rasgos lingüísticos dialectales y arcaizantes que presentan (páxina 60) El Abadengo es la zona comprendida entre los ríos Águeda y Yeltes (Huebra), en su curso inferior, y el Duero; el límite meridional de El Abadengo, que va desde el Águeda al Yeltes (Huebra), coincide exactamente col límite entre los partidos judiciales de Ciudad Rodrigo y Vitigudino, quedando hoy englobado todo el Abadengo en este último partido (páxina 61) Bogajo y Villavieja pertenecen al Abadengo, de lo que tenemos pruebas inequívocas, a parte de la tradición, en los poemas de Saturnino de Galache (páxina 90)»
  2. «Guía de buenas práutiques para la observación del paisaje agrario como espacio patrimonial en el oeste peninsular» (castellanu). Ministeriu d'Agricultura, Alimentación y Mediu Ambiente. «La comarca de Vitigudino, a la que pertenece Brincones, cuenta con las subcomarcas de Las Arribes, El Abadengo, la Ramajería y Vitigudino (páxina 14)»

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]