Kong: Skull Island

De Wikipedia
(Redirixío dende Kong: La Isla Calavera)
Kong: Skull Island
Datos
Títulu orixinal Kong: Skull Island (en)
Xéneru película de ficción especulativa, cine fantásticu y cine d'aición
País d'orixe Estaos Xuníos
Estrenu 9 marzu 2017 (Alemaña, Hungría)
25 marzu 2017 (Xapón)
9 marzu 2017 (Reinu Xuníu)
10 marzu 2017 (Estaos Xuníos)
10 marzu 2017 (Turquía)
Idioma orixinal inglés
Duración 118 min
Llugar de la narración Washington DC[4], Isla Calavera (es) Traducir[4], Da Nang Air Base (en) Traducir[4], District 5 (en) Traducir[5], Bangkok[4] y Isla Calavera (es) Traducir[4]
Color en color
Ficha téunica
Direición Jordan Vogt-Roberts[6]
Producción Thomas Tull
Productor executivu Edward Cheng[7]
Guión John Gatins
Dan Gilroy
Max Borenstein
Derek Connolly
Música Henry Jackman
Fotografía Larry Fong
Edición Bob Murawski
Repartu Tom Hiddleston, Samuel L. Jackson, John C. Reilly, John Goodman, Brie Larson, Jing Tian, Toby Kebbell, Corey Hawkins[8], Thomas Mann[8], John Ortiz[8], Shea Whigham[8], Richard Jenkins[8] y Miyavi[8]
Ver llista completa
Compañíes
Productora Warner Bros., Legendary Entertainment, Tencent Pictures (es) Traducir y Warner Bros. Pictures (en) Traducir
Distribuidora Warner Bros., InterCom[9] y Netflix
Costu 185 000 000 $[10]
Recaldación 566 652 812 $ (mundial)
Premios y nominaciones
Nominaciones
Calificaciones
CNC tolos públicos[12] y avisu[12]
FSK FSK 12
Medierådet pa mayores d'once años[13]
MPAA PG-13
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Kong: Skull Island ye una película estauxunidense d'aición, fantasía, bisarmes y aventures dirixida por Jordan Vogt-Roberts. Ye'l reinicio de la franquicia King Kong y Godzilla Precuela que va sirvir como la segunda entrega del Monstruoverso de Legendary. El repartu principal inclúi a Tom Hiddleston, Brie Larson, Toby Kebbell, Jason Mitchell, Corey Hawkins, John C. Reilly, Tom Wilkinson, Thomas Mann, John Goodman y Samuel L. Jackson. La trama sigue a un equipu de científicos que xunto con unos soldaos de la Guerra de Vietnam, viaxen a una islla inexplorada del Pacíficu, onde atopen criatures apavoriantes y al poderosu Kong.

La fotografía principal empezó'l 19 d'ochobre de 2015 en Ḥawai y delles locaciones en Vietnam. Kong: Skull Island estrenóse'l 28 de febreru de 2017 en Londres y n'Estaos Xuníos el 10 de marzu, en formatos 2D, 3D, IMAX 3D y en Dolby Cinemas. La película foi un ésitu tanto críticu como comercial, recaldando $534 millones de dólares mundialmente, frente a un costu de $185. Esta ye la segunda collaboración ente Jason Mitchell y Corey Hawkins dempués de Straight Outta Compton.

Argumentu[editar | editar la fonte]

En 1944, mientres la Segunda Guerra Mundial, dos pilotos de caza -un estauxunidense y otru xaponés- salieron en paracaíes escontra una islla nel Pacíficu Sur dempués d'un combate aereu cercanu. Dambos arréyense nun reñíu combati cuerpu a cuerpu, col pilotu xaponés ganando ventaya. De secute, una bisarma xigante ataya la engarradiella, faciendo que dambos soldaos queden plasmaos ante la so presencia.

En 1973, l'ex capitán del Serviciu Aereu Británicu James Conrad ye contratáu pol axente del gobiernu estauxunidense Bill Randa pa emponer una espedición pa cartografiar una islla conocida como la "Isla Calavera". Randa tamién recluta a los Sky Devils, un escuadrón d'helicópteros veteranos de Vietnam empobináu pol Teniente Coronel Preston Packard y destacáu de la so mano derecha, el Mayor Jack Chapman y el Capitán Earl Cole pa escoltalos a la islla. Al grupu nun va tardar en xunise la fotoperiodista pacifista Mason Weaver, quien entama esponelo, creyendo que ye una operación militar secreta con escuros propósitos.

Al llegar a la Islla Calavera, los homes de Packard empiecen a llanzar esplosivos desenvueltos pol sismólogu Houston Brooks pa determinar si'l terrén ye buecu, a pesar de les oxeciones de Conrad. Los helicópteros son atacaos de secute por un xigantescu gorilla de 30 metros d'altor conocíu como "Kong", y munchos son destruyíos, colos sobrevivientes quedando estremaos en dos grupos. La única esperanza de rescate ye un equipu de reabastecimiento que va dir al so alcuentru nel estremu norte de la islla dientro de tres díes. Randa revela a Packard la so afiliación a Monarch, una organización secreta del gobiernu, y el verdaderu propósitu de la espedición: adquirir la prueba de la esistencia de bisarmes, pos se tarrez que llueu tornen p'arrampuña-y el planeta a la humanidá.

Packard y los homes restantes sotierren a los sos compañeros muertos y empiecen a buscar a los miembros sumíos de la espedición, Chapman incluyíu. Nel camín atopar con una araña xigante que mata a un home primero que Packard el mate. Mentanto, Conrad, Weaver, Brooks, el biólogu San Lin, el soldáu Reg Slivko y l'emplegáu de Landsat Victor Nieves, ente otros, atopen a los nativos locales de Iwi y atópense con Hank Marlow, quien ye reveláu como'l pilotu americanu qu'aterrizó na islla en 1944 col pilotu xaponés. Marlow revela que Kong ye'l guardián de la islla y ye adoráu como un dios polos nativos por que los protexa de los Skullcrawlers, unos reptiles xigantes qu'habiten nel sosuelu. Marlow revela que Kong namái atacó a los helicópteros pa evitar que les bombes espertaren al más descomanáu de los Skullcrawlers, llamáu "El grande", quien tiempu tras mató a los padres de Kong y cuenta que los nativos creen que cuando Kong muerra, "El grande" va espertar, yá que cunta cola ventaya de que los otros Skullcrawlers, una especie d'horrorosos y agresivos saurios bípedos son más pequeños qu'él. Miles alloñar d'ellos, Chapman ye testigu de cómo Kong vence a un pulpu xigante, lo que-y fai fuxir a los montes, onde s'atopa con un inseutu palu xigante. Poco dempués ye taramiáu por un Skullcrawler.

Weaver atopar con un búfalu xigante, atrapáu so un helicópteru cayíu. Intenta rescatalo hasta que Kong vien y salva a la criatura ensin face-y nada a Weaver, quien queda bien impresionada pola compasión de que dio amuesa.

El grupu de Conrad mover pol ríu nun barcu construyíu por Marlow y el pilotu xaponés con partes sacaes de los sos aviones cayíos, cuando de secute son atacaos por criatures asemeyaes a pterosaurios que maten a Nieves. Los sobrevivientes llogren atopase con Packard, quien aportuna en buscar a Chapman. Marlow conduz a remolera al equipu de Conrad y Packard a la Zona Prohibida, un campu de batalla escaecíu ente los antepasaos de Kong y los skullcrawlers. El mesmu skullcrawler que taramió a Chapman ataca al grupu, taramiando a Randa y matando a munchos soldaos primero que Weaver lo mate al desamarrar una esplosión. Un vengatible Packard culpa a Kong de les muertes de los sos homes y recupera esplosivos sísmicos p'atraer a Kong a una trampa y matalo, ente que Conrad decide llevar al personal non militar al barcu por que puedan axuntase col equipu de reabastecimiento.

Mientres esquicen el camín per delantre, Conrad y Weaver atopen a Kong de cerca y en persona, y deciden salvalo, un sentimientu que Marlow comparte. La trampa de Packard incapacita a Kong, y ordena a los sos homes que pongan esplosivos alredor de la criatura cayida. Primero que él pueda matar al gorilla, el grupu de Conrad llega y produzse un estancamientu. Conrad y Weaver convencen a los otros soldaos por que perdonen a Kong, pero Packard niégase arrogantemente, el so deséu de vengación consumir. El grupu ye de secute atacáu pol skullcrawler llamáu "El grande", conocíu ente los nativos como Ramarak. El grupu fuxe, mientres Packard intenta españar los esplosivos. Un Kong mancáu recupérase y entartalla a Packard antes de ser apoderáu por Ramarak, que depués escuerre a los sobrevivientes mientres cuerren escontra la vera. Cole ye asesináu cuando'l so intentu de suicidiu contra'l skullcrawler falla, acorrexando a los humanos nel procesu. Nesi momentu, Kong cai dende lo alto d'un ribayu mientres suxeta una roca la cual estrella na cabeza de Ramarak. Agora que yá tien la so atención, Ramarak empieza a atacar a Kong. En respuesta a los sos ataques, Kong toma un enorme árbol y partir contra la cabeza del reptil, pero eso nun ye abondu pa vencelo. La bestia muerde'l brazu de Kong y non quier soltar, pero él llogra sacar el so brazu y suxeta los sos quexales pa intentar quebrales pero Ramarak empieza a esgañalo cola so cola y mientres l'agarradiella, emburriar contra un barcu qu'había quedáu varáu na islla décades tras, dexando al gorilla encadenáu pol ancla del barcu. Ramarak agora diríxese a atacar a los humanos, pero Weaver usa una pistola de bengalas pa dispara-y, causándo-y quemadures y distrayyéndolo un momentu. Entós Kong llibérase y utiliza la héliz del barcu pa engarrar contra la bisarma y llogra corta-y el pescuezu, faciendo que la bestia aparentemente caya derrotada. Pero mientres la llucha, Weaver cayó a l'agua y quedó inconsciente, asina que Kong rápido la saca, pero'l reptil alícase y atacar de secute mordiéndolo nun brazu y suxetando la so mano derecha cola so llingua, tragándo-yla xunto con Weaver, pero Kong suxeta la llingua de la bestia y arrincar con fuercia xunto coles sos coraes, matando a la bestia y rescatando a Weaver. Col skullcrawler derrotáu, Kong dexa que los sobrevivientes váiganse. Dalgún tiempu dempués, Marlow vuelve a casa, axuntar cola so esposa y atópase col so fíu per primer vegada en tantos años y repara na televisión un partíu de beisbol del so equipu favoritu, los Chicago Cubs.

Nuna escena de los post-creitos, Conrad y Weaver son deteníos y entrugaos polos miembros de la espedición Monarch, Brooks y Lin. Dambos son informaos de que Kong nun ye la única bisarma nel mundu, qu'esisten más y que dalgún día van retomar el planeta. Conrad y Weaver van a una sala onde los amuesen per mediu d'un proyeutor unes fotografíes de pintures rupestres que representen a Godzilla, Rodan, Mothra y King Ghidorah. Pero tamién-yos amuesen una quinta fotografía na que se ve la batalla de Godzilla contra King Ghidorah, significando qu'esi eventu yá asocedió o va asoceder nel futuru. Cuando la pantalla escurezse, escúchase'l ruxíu de Godzilla.

Repartu[editar | editar la fonte]

El repartu y direutor de Kong: Skull Island nel San Diego Comic-Con 2016, promoviendo la película

Producción[editar | editar la fonte]

Desenvuelvo[editar | editar la fonte]

Universal Pictures y Legendary Pictures taben coproduciendo una precuela de King Kong con un estrenu previstu pal 4 de payares de 2016.[26] Nesi momentu nun se sabía si sería una precuela de la película de 1933, la película de 1976, o la película de 2005. Legendary ufiertara a Joe Cornish como direutor de la película.[27] Depués l'estudiu anunció que Tom Hiddleston sería'l protagonista principal y que sería dirixida por Jordan Vogt-Roberts.[28] El 30 d'ochobre, Legendary contrató a John Gatins pa escribir el segundu borrador de la película; Max Borenstein escribiera'l primer borrador antes de pasar a escribir el guión de Godzilla 2.[29]El 12 d'avientu, l'estudiu re-tituló la película de Skull Island a Kong: Skull Island.[30] El 15 d'avientu de 2014 anuncióse que J. K. Simmons fuera incluyíu na película.[31] A mediaos de xineru de 2015, mientres una entrevista con MTV, Simmons reveló que la película atópase ambientada en Detroit, nel añu 1971, y que diben grabar escenes en Detroit mientres la temporada de béisbol.[32] El 1 de xunetu de 2015, Michael Keaton y Simmons viéronse obligaos a abandonar la película por cuenta de problemes d'axenda.[33] Legendary nun quería retrasar más l'entamu de la producción polo qu'empezó la busca de dos actores pa reemplazalos.[33] El 23 de xunetu de 2015, Brie Larson foi incluyida na película pa interpretar a la protagonista femenina, mientres circulaba la información de que l'estudiu taba interesáu en faer roblar a Russell Crowe pa interpretar unu de los papeles de los actores qu'apocayá abandonaren el proyeutu.[34] El 5 d'agostu de 2015 anuncióse que Corey Hawkins foi amestáu al repartu de la película pa interpretar un papel ensin especificar.[35] Max Borenstein y Dan Gilroy escribieren el guión xunto con Gatins.[35] El 6 d'agostu de 2015, Deadline.com informó que l'estudiu atopar nes primeres conversaciones con Samuel L. Jackson pa ser el reemplazu del papel que Simmons dexó vacante, ente que John C. Reilly inda taba en mirar y Tom Wilkinson ufiertar a interpretar un papel principal na película.[21] El 18 d'agostu de 2015 confirmóse que Derek Connolly taba realizando los últimos retoques al guión de la película y que Mary Parent tamién formara parte de la película como productora.[36] El 20 d'agostu de 2015, Toby Kebbell xunir al repartu de la película, ente que Jackson y Reilly entá taben en conversaciones col estudiu.[37] El 25 d'agostu de 2015, Jason Mitchell foi incluyíu a la repartida pa interpretar a un pilotu.[38] El 2 de payares de 2015 anuncióse que Will Brittain xuniérase al repartu de la película, interpretando'l papel d'un pilotu.[39]

El 10 de setiembre de 2015 anuncióse que Legendary treslláu a Kong: Skull Island d'Universal a Warner Bros. y taba entamando un mashup ente King Kong y Godzilla.[40] Más tarde, anuncióse que'l guión de la película tenía referencies a la entidá gubernamental secreta de la película Godzilla, llamáu Monarch.[41] El 25 de setiembre de 2015, John Goodman foi amestáu na película pa interpretar a Randa, un funcionariu del Gobiernu y líder de la espedición; Thomas Mann tamién foi incluyíu nesi mesmu día.[42][43] El 1 d'ochobre de 2015, John Ortiz y Shea Whigham fueron amestaos al repartu principal pa interpretar papeles ensin especificar.[44] El 13 d'ochobre de 2015, Eugene Cordero xunir a la película pa interpretar un papel ensin especificar.[45] Hiddleston reveló que la película nun se va atopar ambientada nos años 1930 y que sería un frescu xiru al mitu de King Kong.[46]

Rodaxe[editar | editar la fonte]

La fotografía principal de la película empezó'l 19 d'ochobre de 2015 en Ḥawai y siguió n'Australia.[37][47][48][49] El rodaxe llevar a cabu nel barriu chinu de Honolulu, y nel Ranchu Kualoa y el Valle Waikane (Ohulehule Forest Conservancy) en Oahu.[50][51]

Criatures[editar | editar la fonte]

Anque'l direutor de Kong: Skull Island, Jordan Vogt-Roberts, declaró que'l so equipu trató de diseñar criatures que realmente pudieren esistir nel ecosistema de la isla (Nerdist.com), l'analís biofísicu de Kong y les otres criatures concluyó qu'anque biofísicamente son posibles, l'ecosistema de la isla nun podría sostener poblaciones d'animales d'esi tamañu.[52]

Estreno[editar | editar la fonte]

El 12 d'avientu de 2014, Universal treslladó la so fecha d'estrenu prevista pal 4 de payares de 2016 al 10 de marzu de 2017. Foi estrenada en 3D y IMAX 3D.[30]

Receición[editar | editar la fonte]

Kong: Skull Island recibió reseñes positives per parte de la crítica y de l'audiencia xeneral. Nel portal d'internet Rotten Tomatoes, la película tien una aprobación de 76%, basada en 287 reseñes, con una calificación de 6.5/10 per parte de la crítica y un consensu que diz: «Ufiertando elementos emocionantes, sólides actuaciones, y un ritmu rápidu, Kong: Skull Island gánase'l so llugar ente les películes de bisarmes ensin siquier comparase al clásicu orixinal». Per parte de l'audiencia tien una aprobación del 76%, basada en 31 947 votos, con una calificación de 3.8/5.[53]

La páxina web Metacritic dio-y a la película una puntuación de 62 de 100, basada en 49 reseñes, indicando «reseñes xeneralmente favorables».[54] Les audiencies de CinemaScore diéron-y una calificación de "B+" nuna escala d'A+ a F, ente que nel sitiu web IMDb los usuarios diéron-y una puntuación de 6.7/10, sobre la base de más de 150 000 votos.[55]

Remortines[editar | editar la fonte]

En setiembre de 2015, Legendary Pictures treslladara'l desenvolvimientu de la película Kong: Skull Island d'Universal a Warner Bros. desamarrando especulaciones nos medios sobre una posible película onde Godzilla y King Kong podríen apaecer xuntos.[56][57] N'ochobre de 2015, Legendary tenía planes de xunir a Godzilla y King Kong nuna película titulada Godzilla vs. Kong, afitando una fecha d'estrenu pal 2020. Legendary entama crear una franquicia cinematográfica compartida «en redol a Monarch» y que «axunta a Godzilla y King Kong nun ecosistema con otres especies súper xigantes, tanto clásicos como nuevos». Legendary va siguir trabayando al pie de Universal Pictures pero tamién va siguir collaborando con Warner Bros. pa la franquicia.[58]

El direutor Jordan Vogt-Roberts espresara interés en faer una película sobre'l tiempu que pasaron Marlow y Gunpei na islla, diciendo: "Sigo bromiando sobre que personalmente toi más comenenciudu en faer una versión de $30 millones de dólares sobre'l mozu John C. Reilly na islla. Namái un pocu estrañu, sería una comedia con bisarmes y Gunpei".[59]

En mayu de 2016, Warner Bros. anunció que Godzilla v. Kong sería llanzada'l 29 de mayu de 2020.[60] En marzu de 2017, Legendary axuntó'l so "sala d'escritores" pa desenvolver el MonsterVerse y la hestoria de Godzilla vs. Kong.[61]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Internet Movie Database» (inglés). Consultáu'l 6 xineru 2017.
  2. 2,0 2,1 «Internet Movie Database» (inglés). Consultáu'l 13 marzu 2017.
  3. URL de la referencia: https://sadibey.com/2017/02/12/kong-kafatasi-adasi/.
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 4,4 Afirmao en: Kong: Skull Island. Data d'espublización: 9 marzu 2017.
  5. Afirmao en: Kong: Skull Island. Referíu como: Saigon District Quân Năm. Data d'espublización: 9 marzu 2017.
  6. URL de la referencia: http://www.allocine.fr/film/fichefilm_gen_cfilm=170399.html. Data de consulta: 8 abril 2016.
  7. Afirmao en: Internet Movie Database. Data de consulta: 10 setiembre 2019. Llingua de la obra o nome: inglés.
  8. 8,0 8,1 8,2 8,3 8,4 8,5 8,6 8,7 Afirmao en: ČSFD. Llingua de la obra o nome: checu. Data d'espublización: 2001.
  9. URL de la referencia: http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx.
  10. URL de la referencia: http://www.scified.com/news/new-kong-skull-island-set-photos-reveal-plane-wreckage. Data de consulta: 7 agostu 2016.
  11. URL de la referencia: http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=legendary2016.htm.
  12. 12,0 12,1 URL de la referencia: https://www.cnc.fr/professionnels/visas-et-classification/146145.
  13. Afirmao en: Filmografía Nacional Danesa.
  14. Herrera, Paulina (16 de setiembre de 2014). «Tom Hiddleston va protagonizar película sobre King Kong 'Skull Island'». Variety Llatín. Consultáu'l 21 d'avientu de 2015.
  15. Zamora, Andrea (23 de xunetu de 2015). «'Kong: Skull Island': Brie Larson ficha pola película». SensaCine. Consultáu'l 21 d'avientu de 2015.
  16. «guionista-de-jurassic-world-xunir a-la-precuela-de-king-kong 'Kong: Skull Island': Toby Kebbell, Brie Larson y el guionista de 'Jurassic World' xunir a la precuela de King Kong». blogdecine.com (21 d'agostu de 2015). Consultáu'l 21 d'avientu de 2015.
  17. Gutiérrez, Carlos (Agostu de 2015). «Toby Kebbell xunir al repartu de 'Kong: Skull Island' (2017)». cinemascomics.com. Consultáu'l 21 d'avientu de 2015.
  18. Lesnick, Silas (25 d'agostu de 2015). «Jason Mitchell Heads to Kong: Skull Island» (inglés). Consultáu'l 21 d'avientu de 2015.
  19. «'Kong: Skull Island' Eyes 'Straight Outta Compton' Actor For Its Cast» (inglés) (5 d'agostu de 2015). Consultáu'l 21 d'avientu de 2015.
  20. Davis, Edward (6 d'agostu de 2015). «Samuel L Jackson, John C. Reilly, And Tom Wilkinson Headed To 'Kong: Skull Island'» (inglés). Consultáu'l 21 d'avientu de 2015.
  21. 21,0 21,1 Fleming Jr, Mike (6 d'agostu de 2015). «Is There Room On 'Kong: Skull Island' For Samuel L. Jackson And Tom Wilkinson?» (n'inglés). deadline.com. http://deadline.com/2015/08/kong-skull-island-samuel-l-jackson-tom-wilkinson-1201493619/. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  22. Vega, Cristina (25 de setiembre de 2015). «'Kong: Skull Island': John Goodman xunir a Tom Hiddleston y Samuel L. Jackson na película». Consultáu'l 21 d'avientu de 2015.
  23. «Thomas Mann Joins 'Kong: Skull Island' (EXCLUSIVE)» (inglés). Variety (25 de setiembre de 2015). Consultáu'l 3 de xineru de 2016.
  24. «'Kong: Skull Island' Adds John Ortiz & Shea Whigham» (inglés). Deadline (1 d'ochobre de 2015). Consultáu'l 3 de xineru de 2016.
  25. 25,0 25,1 25,2 B. Alan Orange (17 d'ochobre de 2015). «'Kong: Skull Island' Cast Unite in First Set Photos» (inglés). Consultáu'l 3 de xineru de 2016.
  26. Peter, Sciretta (27 de xunetu de 2014) (n'inglés). Legendary Announces King Kong Prequel 'Skull Island' Movie For 2016 [Comic Con 2014]. Slashfilm.com. http://www.slashfilm.com/skull-island-movie/. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  27. Fleming, Jr., Mike (28 de xunetu de 2014) (n'inglés). Comic-Con: Legendary Wants Joe Cornish For 'Skull Island'. deadline.com. http://www.deadline.com/2014/07/comic-con-legendary-wants-joe-cornish-for-skull-island/. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  28. «Legendary's 'Skull Island'; Tom Hiddleston Stars, Jordan Vogt-Roberts Helms King Kong Origin Tale» (inglés). Deadline (16 de setiembre de 2014). Consultáu'l 20 d'avientu de 2015.
  29. Fleming Jr, Mike (30 d'ochobre de 2014) (n'inglés). King Kong Tale 'Skull Island' Gets Rewrite From 'Flight' Scribe John Gatins. deadline.com. http://deadline.com/2014/10/skull-island-flight-scribe-john-gatins-rewrite-1201268217/. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  30. 30,0 30,1 Ford, Rebecca (12 d'avientu de 2014) (n'inglés). Universal Pushes King Kong Filme to 2017, Dates Great Wall Movie for 2016. hollywoodreporter.com. http://www.hollywoodreporter.com/news/universal-pushes-king-kong-filme-757353. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  31. Kroll, Justin (15 d'avientu de 2014) (n'inglés). J.K. Simmons joins 'Kong: Skull Island'. variety.com. http://variety.com/2014/film/news/j-k-simmons-joins-kong-skull-island-1201379973. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  32. Lesnick, Silas (15 de xineru de 2015) (n'inglés). J.K. Simmons Reveals a Surprise Setting for Kong: Skull Island. comingsoon.net. http://www.comingsoon.net/movies/news/400239-j-k-simmons-reveals-a-surprise-setting-for-kong-skull-island. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  33. 33,0 33,1 Jaafar, Ali (1 de xunetu de 2015). «Michael Keaton And JK Simmons Exit Legendary's 'Kong: Skull Island'» (n'inglés). deadline.com. http://deadline.com/2015/07/michael-keaton-j-k-simmons-kong-skull-island-king-kong-jurassic-world-1201466254/. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  34. Fleming Jr, Mike (23 de xunetu de 2015). «Brie Larson Lands Female Lead In 'Kong: Skull Island'» (n'inglés). deadline.com. http://deadline.com/2015/07/brie-larson-kong-skull-island-1201483997/. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  35. 35,0 35,1 Kroll, Justin (5 d'agostu de 2015). «'Straight Outta Compton's' Corey Hawkins Joins 'Skull Island' (EXCLUSIVE)» (n'inglés). variety.com. http://variety.com/2015/film/news/straight-outta-compton-skull-island-corey-hawkins-1201557216/. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  36. Kit, Borys (18 d'agostu de 2015). «'Jurassic World' Writer Heads to 'Kong: Skull Island' (Exclusive)» (n'inglés). hollywoodreporter.com. http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/jurassic-world-writer-heads-kong-816144. Consultáu'l 19 d'agostu de 2015. 
  37. 37,0 37,1 Kit, Borys (20 d'agostu de 2015). «'Fantastic Four' Actor Toby Kebbell Joins Tom Hiddleston in 'Kong: Skull Island' (Exclusive)» (n'inglés). hollywoodreporter.com. http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/fantastic-four-actor-toby-kebbell-816450. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  38. Kroll, Justin (25 d'agostu de 2015). «'Straight Outta Compton's' Jason Mitchell Joins Legendary's 'Skull Island'» (n'inglés). variety.com. http://variety.com/2015/film/news/straight-outta-comptons-jason-mitchell-joins-legendarys-skull-island-1201578378/. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  39. «'Kong: Skull Island' Casts Up-And-Comer for Pilot Role» (inglés). The Hollywood Reporter (2 de payares de 2015). Consultáu'l 21 d'avientu de 2015.
  40. Kit, Borys (10 de setiembre de 2015). «'Kong: Skull Island' to Move to Warner Bros. for Planned Monster Movie Universe» (n'inglés). hollywoodreporter.com. http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/kong-skull-island-move-warner-821943. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  41. Masters, Kim (16 de setiembre de 2015). «Hollywood Gorilla Warfare: It's Universal vs. Legendary Over 'Kong: Skull Island' (and Who Says "Thank You")» (n'inglés). hollywoodreporter.com. http://www.hollywoodreporter.com/news/hollywood-gorilla-warfare-s-universal-823715. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  42. Busch, Anita (25 de setiembre de 2015). «John Goodman Joins Cast Of 'Kong: Skull Island'» (n'inglés). deadline.com. http://deadline.com/2015/09/john-goodman-kong-skull-island-movie-1201550234/. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  43. «Thomas Mann Joins 'Kong: Skull Island' (Exclusive)» (inglés). Variety (25 de setiembre de 2015). Consultáu'l 20 d'avientu de 2015.
  44. Pedersen, Erik (1 d'ochobre de 2015). «'Kong: Skull Island' Adds John Ortiz & Shea Whigham» (n'inglés). deadline.com. http://deadline.com/2015/10/kong-skull-island-john-ortiz-shea-whigham-join-cast-1201564569/. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  45. Pedersen, Erik (13 d'ochobre de 2015). «Eugene Cordero Heads To 'Kong: Skull Island'; Amiah Miller Joins 'War For The Planet Of The Apes'» (n'inglés). deadline.com. http://deadline.com/2015/10/eugene-corderu-kong-skull-island-amiah-miller-war-for-the-planet-of-the-apes-1201579832/. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  46. Lang, Brent (15 d'ochobre de 2015). «Tom Hiddleston Says 'Kong: Skull Island' Takes King Kong Myth in New Direction» (n'inglés). variety.com. http://variety.com/2015/film/news/tom-hiddleston-kong-skull-island-king-kong-new-storyline-1201618680/. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  47. «Legendary and Warner Bros. Pictures Announce Cinematic Franchise Uniting Godzilla, King Kong and Other Iconic Giant Monsters» (n'inglés). legendary.com. 14 d'ochobre de 2015. http://www.legendary.com/legendary-and-warner-bros-pictures-announce-cinematic-franchise-uniting-godzilla-king-kong-and-other-iconic-giant-monsters/. Consultáu'l 21 d'avientu de 2015. 
  48. Lesnick, Silas (16 d'ochobre de 2015). «Skull Island Earns Its Name in First King Kong Set Photos» (n'inglés). comingsoon.net. http://www.comingsoon.net/movies/news/623403-skull-island-earns-its-name-in-first-king-kong-set-photos. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  49. «Legendary's 'Kong: Skull Island' To Shoot in Australia» (inglés). Variety (26 d'ochobre de 2015).
  50. «'Kong: Skull Island' spotted filming at Kualoa Ranch in Hawaii» (n'inglés). onlocationvacations.com. 23 d'ochobre de 2015. http://www.onlocationvacations.com/2015/10/23/kong-skull-island-spotted-filming-at-kualoa-ranch-in-hawaii/. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  51. Gordon, Mike (17 d'avientu de 2015) (n'inglés). King Kong movie filming closes Chinatown streets. StarAdvertiser. http://www.staradvertiser.com/traffic/portion-of-king-street-in-chinatown-will-be-closed-for-film-shoot/. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  52. Monge-Nájera, Julian. (2016). "Ann's secret relationship with King Kong: a biological look at Skull Island, and the true nature of the Beauty and Beast Myth". CoRis. 12 (1): 13-28 (ISSN: 1659-2387).
  53. «Kong: Skull Island» (11 de marzu de 2016). Consultáu'l 11 de marzu de 2016.
  54. «Kong: Skull Island». Consultáu'l 12 de marzu de 2016.
  55. «Kong: Skull Island (2017)». Consultáu'l 12 de marzu de 2016.
  56. «King Kong On Move To Warner Bros, Presaging Godzilla Monster Matchup» (inglés). Deadline (10 de setiembre de 2015). Consultáu'l 20 d'avientu de 2015.
  57. Masters, Kim (16 de setiembre de 2015). «Hollywood Gorilla Warfare: It's Universal vs. Legendary Over 'Kong: Skull Island' (and Who Says "Thank You")» (n'inglés). The Hollywood Reporter. http://www.hollywoodreporter.com/news/hollywood-gorilla-warfare-s-universal-823715. Consultáu'l 20 d'avientu de 2015. 
  58. «Legendary and Warner Bros. Pictures Announce Cinematic Franchise Uniting Godzilla, King Kong and Other Iconic Giant Monsters» (inglés). Legendary Pictures (14 d'ochobre de 2015). Consultáu'l 20 d'avientu de 2015.
  59. One Kong: Skull Island Character Who Really Deserves A Spin-Off, According To The Director - CINEMABLEND. CINEMABLEND. 12 de marzu de 2017. http://www.cinemablend.com/news/1634690/one-kong-skull-island-character-who-really-deserves-a-spin-off-according-to-the-direutor/. Consultáu'l 9 d'abril de 2017. 
  60. (n'inglés) Warner Bros. Moves Dates for 'Godzilla 2,' 'Godzilla vs. Kong'. The Hollywood Reporter. http://www.hollywoodreporter.com/news/warner-bros-moves-dates-godzilla-892634. Consultáu'l 9 d'abril de 2017. 
  61. (n'inglés) 'Godzilla vs. Kong' Filme Sets Writers Room (Exclusive). The Hollywood Reporter. http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/kong-skull-island-sequel-plans-godzilla-kong-sets-writers-room-984992. Consultáu'l 9 d'abril de 2017. 

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]