Kim Smith

De Wikipedia
Kim Smith
Vida
Nacimientu Odessa3 de marzu de 1983 (41 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Estudios
Estudios Permian High School (en) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu actriz, modelu, actriz de cineactriz de televisión
IMDb nm0808990
kimsmithmodel.com
Cambiar los datos en Wikidata

Kimberly «Kim» Katherin Smith (3 de marzu de 1983Odessa) ye una modelu y ocasional actriz d'Estaos Xuníos.

Entamos na moda[editar | editar la fonte]

Kim Smith nació'l 3 de marzu de 1983 en Odessa, Texas. Y anguaño entá vive en Odessa. Practica'l so deporte favorito'l cuál ye'l golf, mientres xuega nel equipu de golf universitariu. Tamién ta na National Junior Honor Society y participa viviegamente na so comunidá. Los sos compañeros votáronlu como la más popular del añu pasáu. Atribúi al so educación, la so hermanu y los sos amigos que son los que lu ayudaron a caltenese firme na moda. Cree firmemente que foi perbién educada, y escucha les sabies pallabres de los sos padres con respetu. El so principal oxetivu ye terminar los sos estudios y depués siguir cola so carrera de modelu.

Carrera nel modelaje[editar | editar la fonte]

Empezó'l so carrera profesional asistiendo a un Model Search America concursando con una amiga. Sicasí nun tener# cuenta de modelar, y taba ellí como una espectadora más. Ello ye que cuando'l presidente David Mogul ver, preguntó-y que porqué vieno como una invitada, y camudólu rápido por que viniera como competidora. Foi entós cuando ella robló un contratu con Clipse management y Ty Kilinic en Dallas. Dalgunes de les sos semeyes de prueba fueron unviaes direutamente a Paul Marcianu, presidente y direutor creativu de Guess?. Foi un ésitu darréu, y añadiólu a la campaña '99 de seronda en Hollywood.

Smith apaeció na edición de xunetu de 2005 de la revista Maxim, que lo dedicó a les tropes estauxunidenses que sirven al estranxeru. Kim posó con insinies militares estauxunidenses, incluyendo plaques d'identificación y un sombreru de camuflaje. La publicación quedó nel puestu #91 na so llista de 2006. va presentar en Glamour en primavera, según n'anuncios de Neiman-Marcus.

Carrera na actuación[editar | editar la fonte]

Entró al mundu del cine en 2002 faciendo un caméu en National Lampoon's Van Wilder como una curiosa alumna, siguíu con un pequeñu papel en 2004 na película Catwoman como una modelu llamada Drina. En 2007, Smith tuvo un papel recurrente na serie de televisión Friday Night Lights, basada na película del mesmu títulu.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]