Kaori Mochida

De Wikipedia
Kaori Mochida
Vida
Nacimientu Kōtō24 de marzu de 1978[1] (45 años)
Nacionalidá Bandera de Xapón Xapón
Estudios
Llingües falaes xaponés
Oficiu cantante, cantautora, lletristaactriz infantil
Miembru de Every Little Thing
Xéneru artísticu J-pop
Instrumentu musical voz
Discográfica Avex Trax
avexnet.or.jp…
Cambiar los datos en Wikidata

Kaori Mochida (持田 香織 Mochida Kaori?, 24 de marzu, 1978) ye una cantante xaponesa orixinaria de Koto, Tokiu, Xapón. Ye la vocalista de la banda Every Little Thing. Ente los sos fanáticos ye conocida como Mocchi, orixinalmente escritu en hiragana, もっちー, anque tamién en dellos programes de televisión ye escritu en katakana, モッチー).

Biografía[editar | editar la fonte]

Antes de Every Little Thing[editar | editar la fonte]

Dende bien nuevu la cantante momenzó a apaecer ante la lluz público, de primeres como modelu, y más tarde dientro de comerciales pa la televisión como neña actriz.

Empezó a apaecer en delles revistes xuveniles y demases, lo que-y dio la oportunidá d'empezar una carrera como cantante dientro d'un grupu de moces similares a Morning Musume llamaes Kuro Buta All-Stars (黒BUTAオールスターズ?), pero al poco tiempu d'empezar a presentase en canales de televisión camudaron el so nome a Kuro Buta Tengoku (黒BUTA天国?). El grupu de moces algamó a llanzar namái un únicu senciellu tituláu "Mou Ichido (もう一度?)" en 1993, pero deciden dixebrase pocu tiempu dempués pa dedicase dafechu a los sos estudios. Un fechu interesante ye que'l senciellu de Mou Ichido foi reeditáu en xunu de 1998 en Xapón en desamarrándose l'ésitu de Kaori xunto a la so banda Every Little Thing.

Al pie de Every Little Thing[editar | editar la fonte]

Entá na secundaria, Kaori decidió buscar una oportunidá como cantante, visitando al sellu d'Avex Trax, onde una de les sos empreses, Avex D&D, taba cerca d'onde ella vivía. Equí foi onde conoció a Mitsuru Igarashi, col cual más palantre empezaríen a grabar los sos primeros cantares, con Kaori en voz y Igarashi encargándose de too lo demás.

Al graduase Kaori de la secundaria en 1996, colos estudiantes universitarios Ichiro Ito y Mitsuru Igarashi formen la banda Every Little Thing, y llancen el so primer senciellu tituláu "Feel My Heart" el 7 d'agostu.

Poco tiempu tres el debú de la banda, Kaori foi calificada como'l nuevu iconu de la moda, siendo contratada pa diverses compañíes pa faer anuncios col nome de la compañía, como lo fueron Sía Breeze, Toyota, y Icebox. Nel 2004 la cantante robló un contratu con Nivea para comerciales, colos que terminó nel 2005 tres el llanzamientu de "Kimi non te". Adulces la moza empezó a tomar más enfotu y escribir los sos propios cantares. Nel 2001 realizó la so primer composición musical, pal single "jump" de Every Little Thing. Nel 2004 la layenda de la música xaponesa Yosui Inoue escoyer como una de les sos voces favorites, convidándola a trabayar xunto con él nun cantar tituláu "Itsu non Manika Shojo wa", orixinalmente unu de los sos b-sides presentes nel so single de los años 70's "'Yume non Naka y".

En marzu del 2006 Kaori escribió por primer un cantar pa otru artista. El cantar foi de Haruka Ayase y foi titulada "Period". Darréu tamién escribió pa otros artistes, como MAY y Mika Nakashima.

El 2009 empieza un proyeutu en solitariu de Kaori, con un senciellu llanzáu en coaboración col grupu instrumental Sakerock el 28 de xineru.

Discografía[editar | editar la fonte]

Singles[editar | editar la fonte]

  • Itsu non Manika Shōjo wa (いつのまにか少女は?) (20 d'ochobre de 2004)

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. URL de la referencia: https://bgm.tv/person/18364. Apaez como: 持田香織.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]