Justine Kasa-Vubu

De Wikipedia
Justine Kasa-Vubu
Vida
Nacimientu Kinxasa14 d'abril de 1951 (73 años)
Nacionalidá Bandera de República Democrática d'El Congu República Democrática d'El Congu
Estudios
Estudios Universidá Llibre de Bruxeles
Universidá Católica de Louvain
Oficiu política
Cambiar los datos en Wikidata

Justine M'Poyu Kasa-Vubu (14 d'abril de 1951Kinxasa), ye una política congoleña, Presidenta del Movimientu de los Demócrates Congoleños, ye fía de Joseph Kasa-Vubu, el que foi primer presidente de la República Democrática d'El Congu. Foi candidata nes eleiciones presidenciales congoleñes de xunetu de 2006, nes que namái llogró'l 0'44% de los votos na primer vuelta.

Tres la muerte del so padre y tomar del poder per parte de Mobutu Sese Seko, se exilia xunto col restu de la so familia a Arxelia primeru y depués a Suiza, onde va rematar los sos estudios. Va Acabar viviendo en Bélxica y ellí va llicenciase en Ciencies Sociales na Universidá Católica de Lovaina (UCL). Una vegada consiguida la so llicenciatura, va trabayar en Xinebra pal Altu Comisariado de les Naciones Xuníes pa los Refuxaos Altu Comisionado pa los Refuxaos de la ONX. Va Volver a Bélxica pa prosiguir el so trabayu nel Centru d'Investigación sobre la epidemioloxía de los desastres naturales y nel Centru d'estudios africanos de la Universidá Llibre de Bruxeles.

En 1991, afiliar a la Unión pola Democracia y el Progresu Social (UDPS) d'Étienne Tshisekedi, el principal partíu opositor a Joseph Mobutu. El 22 de mayu de 1997, ye nomada ministra de la Función Pública nel primer gobiernu de Laurent-Désiré Kabila, ensin ser autorizada pol so propiu partíu. Nun va caltener la cartera enforma tiempu, una y bones el presidente congoleñu encárga-y la representación diplomática de la República Democrática d'El Congu como embajadore en Bélxica. Va Cesar nes sos funciones tres los sos desalcuerdos con Laurent-Désiré Kabila.

Particularidaes[editar | editar la fonte]

Kasa-Vubu Tamién ye'l nome d'una de les comuñes de la Provincia de Kinxasa.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]