Julio Alberto Moreno

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Julio Alberto Moreno
Vida
Nacimientu

Carreño7  d'ochobre de 1958

(60 años)
Nacionalidá Española Bandera d'España
Estudios
Llingües castellán
Oficiu
Oficiu futbolista
Trayeutoria
Años Equipu PX G
1984-1988seleición masculina de fútbol d'España  Seleición masculina de fútbol d'España 34(0)
1983-1983 Selección de fútbol amateur de España 2(0)
1982-1982selección de fútbol sub-23 de España  Selección de fútbol sub-23 de España 1(0)
1982-1991 Fútbol Club Barcelona 202(9)
1981-1981 Selección de fútbol B de España
1979-1980cedíu Real Club Recreativo de Huelva 8(1)
1978-1978Seleición masculina de fútbol sub-21 d'España  Seleición masculina de fútbol sub-21 d'España 4(0)
1977-1982 Club Atlético de Madrid 67(2)
Posición o especialidá defensa
Altor 177 centímetru
Cambiar los datos en Wikidata

Julio Alberto Moreno Cases (Candás, Asturies, 7 d'ochobre de 1958) ye un exfutbolista español.

Biografía[editar | editar la fonte]

Formóse como futbolista nes categoríes inferiores del Atléticu de Madrid, club col que debutó en primer división nel añu 1978, el 29 de xineru, contra la Real Sociedá, de la mano del entós técnicu madrilanu Luis Aragonés.

Xugó cuatro temporaes nel Atléticu de Madrid, ente la 1977/78 hasta la 1981/82. Mientres los sos años colchoneros nun pudo ganar nengún títulu, pero destacó a nivel individual como unu de los llaterales esquierdos más rápidos d'España.

Julio Alberto siempres destacó por rapidez y habilidá, que-y dexaben faer peligroses incursiones ofensives pela banda, y sobremanera, pola garra y la roxura cola que siempres xugaba. Yera un auténticu trabayador, un lluchador que nun paraba de correr nos noventa minutos.

Pel branu de 1982 fichó pol FC Barcelona, al que llegó al pie de el so compañeru del Atléticu, y íntimu amigu Marcos Alonso. Nel FC Barcelona algamaría'l so maduror profesional y tolos títulos de la so carrera. Nos sos primeres dos temporaes coincidió con xugadores de la talla de Diego Armando Maradona, Bernd Schuster, Francisco José Carrasco o Víctor Muñoz. Nun pudieron consiguir la Lliga, pero sí la Copa de la Lliga de 1982, l'Acopa del Rei de 1983 y la Supercopa d'España de 1984.

Na temporada 1984/85, yá ensin Maradona nel equipu, y con Terry Venables como entrenador, conquistó'l so primera Amiesta como profesional. A esa Lliga siguiríenlu nuevu títulos, tantu nacionales como internacionales.

L'únicu títulu que se-y escapó a Julio Alberto, foi l'Acopa d'Europa, a pesar de que la tuvo mui cerca.

Xugó la final de Sevilla, el 7 de mayu de 1986, en qu'el FC Barcelona enfrentar al conxuntu rumanu del Steaua de Bucuresti. Julio Alberto, que xugó los noventa minutos d'aquella final, vivió'l día más amargosu de la so carrera deportiva al ver como al Barcelona escapábase-y el títulu nuna aciar riola de penales. El partíu, magar ser apoderáu pol conxuntu catalán mientres los 120 minutos (prórroga incluyida) y tener clares ocasiones de gol (2 palos incluyíos), acabó con empate a cero. Na riola de penales vio como'l porteru rumanu Duckadam paraba los cuatro llanzamientos de los sos compañeros Alexanko, Pedraza, Marcos y Pichi Alonso. Magar que l'azulgrana Urruti parara los dos primeros penales llanzaos polos rumanos, el títulu voló a Bucuresti.

Julio Alberto non yá realizara un escelente partíu naquella final, sinón tamién a lo llargo de tola competición. Unu de les imáxenes más recordaes de la so carrera ye'l gol que lu marcó a la Juventus de Turín nel Camp Nou, de fuerte chut dende fora de la área, nel partíu d'ida de los cuartos de final. Aquel gol foi'l del trunfu del Barcelona, que venció 1-0, y a lo postrero el que significaría la clasificación pa semifinales.

Julio Alberto siempres naguó por ganar la Copa d'Europa, pero la mala suerte volvió cruciase nel so camín. En 1991 decidió abandonar el FC Barcelona y retirase del fútbol. La temporada siguiente, el 20 de mayu de 1992, el Barcelona ganó la Copa d'Europa.

Por cuenta de problemes personales cayó nuna fuerte adicción a les drogues, que tuvieron a puntu de costar la vida en delles ocasiones. Güei, dafechu recuperáu, forma parte de la Fundación Fútbol Club Barcelona del Futbol Club Barcelona.

Selección española[editar | editar la fonte]

Les sos bones actuaciones nel FC Barcelona llamaron l'atención del seleccionador español Miguel Muñoz, qu'en 1984 convocar por primer vegada. Convertir nun titular fixu na selección, ente 1984 y 1988. Mientres esos cuatro años apostó un total de 34 alcuentros, y tuvo la oportunidá d'apostar, siempres como titular, la Eurocopa de Francia de 1984 (na qu'España xugó la final), y la Copa Mundial de Fútbol de 1986 que se celebró en Méxicu, na qu'España cayó en cuartos de final, ante Bélxica, na riola de penaltis.

El so postreru partíu cola Selección apostar el 24 de febreru de 1988 en Sevilla.

Clubes[editar | editar la fonte]

Títulos[editar | editar la fonte]

Campeonatos Nacionales[editar | editar la fonte]

Copes Internacionales[editar | editar la fonte]

Participaciones en Copes del Mundu[editar | editar la fonte]

Participaciones na Eurocopa[editar | editar la fonte]

Aición solidaria[editar | editar la fonte]

En dexando los campos de fútbol llegó a cayer nuna verdadera depresión que lu llevó a consumir estupefacientes. Yá totalmente recuperáu, güei trabaya pa diverses fundaciones y organizaciones pa evitar que los mozos cayan nel mundu de les drogues dando charres y conferencies. Alzóse como la viva imaxe de la fortaleza y la capacidá de rehabilitación personal y profesional. Foi y ye un exemplu pa los fans que tuvo na so dómina de futbolista.

En 2005 sacóse'l títulu d'entrenador. Ta venceyáu profesionalmente al Fútbol Club Barcelona dende la Fundació y al llabor social nel tercer mundu al traviés de Unicef.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]





Julio Alberto Moreno