Julieta Bal

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Julieta Bal35mm film frames.svg
Vida
Nacimientu

Buenos Aires27  de xineru de 1978

(41 años)
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
Familia
Padre Santiago Bal
Madre Silvia Pérez
Estudios
Llingües castellanu
Oficiu
Oficiu actriz
IMDb nm5508702
Cambiar los datos en Wikidata

Julieta Bal (n. el 27 de xineru de 1978) ye una actriz arxentina.

El so padre Santiago Bal (actor y direutor) y la so madre Silvia Pérez (actriz) marcáron-y el so camín y l'amor al arte.

Formóse como actriz con Ana María Campoy, Agustín Alezzo, Lizardo Laphitz, Julio Chávez, Luis Agustoni y Osvaldo Guidi ente otros.

Dende pequeña estudió danza clásica y jazz. Tamién tien un profesoráu n'educación física y acrobacia.

Realizó delles obres de teatru independientes.

En Teatru comercial participó, de la mano de la so madre y Norma Pons, en Secretu ente muyeres de Carlos Furnaro, dirixida por Julio Baccaro.

Amás fixo L'últimu pasaxe de Marisé Monteiro, dirixida primero por Rubén Pires, y depués por Roxana Randon nel complexu La Plaza.

En cine, participó en El manosanta ta cargáu con Alberto Olmedo

En TV, participó en:

Nel 2009 debutó en direición teatral al pie del so padre, con quien llevó alantre les revistes Fantástica y Bravísima.

Amás dirixó La esquifa familia nel Lola Arias n'El Tingláu.

El 22 d'agostu de 2012 fixo la so primer apaición nel programa Este ye'l Show con José María Listorti y Denise Dumas Depués participó nel certame de cantar Cantando por un suañu 2012.

Tuvo una esitosa temporada en Carlos Paz y depués fixo xira nacional ya internacional cola obra Los Grimaldi, producida por Jaz Producciones de Nazarena Velez. Repartu formáu por Nazarena Vélez, Georgina Barbarossa, Rodolfo Ranni, Jey Mammón (Juan Rago, n. 1976), Coki Ramírez ente otros, onde personificaba a Silvia Balkova una ama de llaves de Transilvania. En Los Grimaldi, una familia de llocos programa emitíu los domingos por Canal 9 (Buenos Aires) , tuvo apaición el so personaxe, que materializábase al pronunciar el so nome (Silvia Balkova) 3 vegaes.

Depués de la xira nacional ya internacional, la obra desembarcó en Mar de la Plata permaneciendo Julieta del repartu orixinal al pie de Thiago Batistuta, Madalena Bravi y Lucas Velazco, esta vegada con Laura Fidalgo y Silvina Escudero como protagonistes.

Realizó radio al traviés de FansRadio.com.ar

Y en la temporada 2015, protagonizó 4 coles y 1 funeral en Mar De la Plata. Teatro Victoria, con Roberto Peña, Maca Lemos, Coty Álvarez y Flor Maggi.

Teatru[editar | editar la fonte]


Julieta Bal