Juliet Prowse

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Juliet Prowse35mm film frames.svg
Juliet Prowse (1960).JPG
Vida
Nacimientu Mumbai25  de setiembre de 1936
Nacionalidá Bandera de Sudáfrica Sudáfrica
Fallecimientu

Los Angeles14  de setiembre de 1996

(59 años)
Causa de la muerte cáncer de páncrees
Familia
Casáu/ada con John McCook  (1972 -  1979)
Oficiu
Oficiu actriz, baillarina, actriz de televisión, actriz de teatru y actriz de cine
IMDb nm0699120
Cambiar los datos en Wikidata

Juliet Prowse (25 de setiembre de 193614 de setiembre de 1996) foi una baillarina y actriz brito-estauxunidense nacida en Bombay y de padres sudafricanos.

Prowse empezó a estudiar danza a los cuatro años. Al llegar a los venti años yá taba baillando nun club de París, y depués foi escoyida por un cazatalentos pa interpretar el papel de Claudine na película de Walter Lang de 1960 Can-Can. Juliet Prowse algamó lo más alto de la so popularidá nos años sesenta, apaeciendo xunto a Elvis Presley en G.I. Blues.

Juliet Prowse foi la primer invitada en The Muppet Show. Tuvo'l so propiu espaciu na NBC mientres una temporada: Mona McCluskey en 1965 (producíu por George Burns).

Conoció a Frank Sinatra mientres el rodaxe de Can-Can y mientres un tiempu tuvieron saliendo xuntos, pero la rellación terminó y Sinatra ignorar d'equí p'arriba. Foi nesta dómina cuando Juliet fíxose descomanadamente popular pola so conexón con Sinatra, según por tener les piernes más guapes de Hollywood. Más tarde usaría les sos piernes nuna serie d'anuncios pa L'Eggs.

Morrió en Los Angeles de cáncer d'entrellenzu en 1996. El so exmarido, l'actor de televisión John McCook, reconciliárase con ella poco primero de el so fallecimientu tres dellos años de disputes.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Juliet Prowse