Journey

De Wikipedia
Journey
Datos
Tipu grupu musical
Miembros Neal Schon, Ross Valory, Jonathan Cain, Deen Castronovo, Arnel Pineda, Steve Perry, Gregg Rolie, George Tickner, Aynsley Dunbar, Robert Fleischman, Steve Smith, Randall Darius Jackson (es) Traducir, Steve Augeri y Steve Perry
Xéneru arena rock (es) Traducir, hard rock y rock progresivu
Sellu discográficu Columbia Records
País Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Orixinarios de San Francisco
Fecha fundación 1973
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Journey ye una banda de rock creada en 1973 en San Francisco, Estaos Xuníos, pol teclista Gregg Rolie y el guitarrista Neal Schon, integrantes orixinales de Santana. D'estilu rock progresivu nos sos entamos, foi camudando a un estilu más melódicu cola incorporación del vocalista Steve Perry en 1978, quien cola so voz convirtió a la banda nuna de les más destacaes de los años 1980, con ventes de más de 80 millones de discos en tol mundu convirtiéndolos n'unu de los artistes más esitosos de tolos tiempos[1]

Journey algamó'l visu del ésitu en 1981 col álbum Escape, que contenía cantares como «Open Arms», «Who's Crying Now» y «Don't Stop Believin'». Mientres esi periodu, la banda llanzó una serie de cantares d'ésitu, incluyendo «Don't Stop Believin'» de 1981, el más vendíu na historia d'iTunes[2][3][4]

Historia[editar | editar la fonte]

Empiezos 1973-76[editar | editar la fonte]

Los raigaños de Journey atópase en San Francisco, onde en 1971 el representante de Carlos Santana, Walter Herbie Herbert, decidió entamar una banda de músicos, orixinalmente llamada The Golden Gate Rhythm Section. Insatisfechu cola direición musical que buscaba Santana, el teclista/vocalista Gregg Rolie y el guitarrista Neal Schon dexaron la banda en 1972. Prairie Prince de The Tubes, el baxista Ross Valory de Frumious Bandersnatch, y el guitarrista rítmicu George Tickner fueron añadíos al nuevu proyeutu. Tres un infructuosu concursu radial que buscaba un nome pal grupu, Jack Villanueva[5] suxurió'l nome «Journey».[6] La primer apaición pública del grupu foi en Winterland na viéspora d'añu nuevu en 1973. A otru día volaron a Ḥawai a tocar nel Crater Festival.

A empiezos de 1973, Prairie Prince axuntar col so antiguu grupu, The Tubes, asina qu'Herbert traxo a Aynsley Dunbar, un batería que tocara con John Lennon, Frank Zappa, John Mayall, Jeff Beck, Bonzo Dog Band, Mothers of Invention, Lou Reed, y David Bowie. El 5 de febreru de 1974, la nueva conformanza del grupu debutó nel Great American Music Hall, asegurando un contratu con Columbia Records. Journey llanzó'l so álbum homónimu en 1975. Esi mesmu añu Journey convidó a Albert King a unu de los sos conciertos. El discu amosaba'l considerable talentu de la banda pa la música jazz-fusión y el rock progresivu. El guitarrista rítmicu Tickner dexó la banda poco primero de la grabación del segundu álbum del grupu, Look into the Future (1976), que baxó-y el tonu al soníu progresivu del primer discu, pero retuvo la so base de jazz-fusión. El siguiente discu, Next, intentó amenorgar la duración de los sos cantares p'apelar a una mayor audiencia, ya incluyó a Neal Schon cantando delles de los cantares, pero aun así, l'ésitu comercial siguía refugándo-yos.

Nuevu cantante, y (casi) un nuevu aldu[editar | editar la fonte]

Coles ventes mediocres de Next el grupu foi primíu pol estudiu pa camudar de direición y buscar un nuevu cantante. Como resultancia, Journey traxo a Robert Fleischman. Nativu del sur de California, Fleischman tuviera tocando con un grupu de Chicago cuando'l so representante, Barry Fey, traer a Denver en 1977 pa una entrevista con executivos d'un estudiu. «Taba nevando enforma y nun sabíamos si los executivos diben llograr llegar a la xunta, pero depués apaecieron munches persones de la Mariña Oeste y de la Mariña Este», recuerda Fleischman.[7][8] Él foi «descubiertu» por un executivu de la CBS en dicha xunta, y un par de selmanes dempués, foi unviáu a San Francisco pa una audición con Journey.

A Fleischman foi-y notificáu que la banda buscaba un estilu más popular, similar al de Foreigner o Boston, polo que Fleischman supo que la so vocalización inspirada por Robert Plant de Led Zeppelin sería un extra. Sicasí, la potencia de la banda a la qu'él s'intentaba xunir, impresionar. Na so primer sesión d'estudiu xuntos, Fleishman señala: «Yera como... tener fueos artificiales na bolsa de tras. Ellos llevaben tanto tiempu tocando xuntos, y facer tan bien, que yera grandiosu tocar con xente asina».[9] Diches sesiones producieron el tema «For You», que depués apaecería en Time, y «Wheel in the Sky», que depués foi re-editada ensin Fleischman pal discu Infinity.

Fleischman salió de xira cola banda a entamos del añu siguiente, pero'l so llugar nel grupu tenía les hores contaes. Caltuvo al so propiu representante, Barry Fey, lo cual demostró ser una constante confrontación col representante de Journey, Herbie Herbert. Adicionalmente, Herbert paecía nun tar dispuestu a dexar que la nueva direición de la banda saliera a rellucir de momentu, lo cual terminó en situaciones como que Fleischman tenía que ximelgar una pandereta mientres el restu del grupu siguía tocando los sos cantares antiguos pal so grupu de siguidores jazz-fusión. Fleischman tamién topetó con otros miembros del grupu por cuenta de que, aparentemente, nun yera un escritor de cantares bien granible.[10]

La segunda ye la vencida: Nuevu vocalista 1977-80[editar | editar la fonte]

El representante Herbie Herbert oyera mentar al cantante Steve Perry, quien pasara apocayá pola rotura del so grupu Alien Project. N'oyendo una demo de Perry (que Jack Villanueva fixéra-y llegar), Herbie supo qu'había que faer un cambéu. Tres un interesante entetiempu mientres el que Perry foi presentáu a la banda (díxose-y a Fleischman que Perry yera'l primu portugués de Villanueva), Fleischman foi despidíu. Perry fixo'l so debú públicu con Journey nel Old Waldorf en San Francisco, el 28 d'ochobre de 1977.

Perry conoció a Schon, y la pareya rápido escribió'l so primer cantar, «Patiently», qu'apaecería nel discu Infinity de 1978. Perry apurrió la so voz de contratenor, llimpia y poderosa, a cantares como «Lights», «Wheel in the Sky» y «Anytime». Amás, el productor de Queen, Roy Thomas Baker (orixinalmente traíu por Fleischman), ayudó a da-y más capes al soníu de la banda. Los cambeos funcionaron, y Journey saltó al estrellalgu. Infinity llegó al puestu 21 en ventes de discos y dio-y a Journey el so primer discu de platín.

Sicasí, non tolos miembros del grupu taben felices cola nueva direición musical. En setiembre de 1978, el batería Aynsley Dunbar foi despidíu y reemplazáu por Steve Smith,[11][12] quien había estudiáu jazz na prestixosa escuela Berklee en Boston, Massachusetts. El siguiente álbum de la banda, Evolution produció'l primer senciellu Top 20 de Journey, «Lovin', Touchin', Squeezin'».

L'álbum Departure (1980) estendió l'ascensu del grupu, llegando al Nᵘ8 en ventes de discos. «Any Way You Want It» foi un ésitu Top 25 con ampliu espardimientu na radio. Depués, Journey foi a Xapón a grabar la banda sonora de la película Dream After Dream, a pidimientu del direutor de dichu filme.

Nesti puntu, los conciertos en direuto yeren enllenaos por fanáticos que favorecíen la nueva direición musical del grupu, con dalgunos celebrando a Perry como dalguna vegada facer con Elvis Presley (sicasí, el grupu tocaba los sos vieyos cantares mientres los descansos de Perry tres bambalinas). Journey taba destináu al ésitu en gran escala, y a entamos de 1981 llanzó un discu en direuto llamáu Captured, grabáu mientres los conciertos de la xira Departure en 1980. Les primeres 5 cantares del discu fueron del conciertu del 8 d'agostu nel Forum de Montreal, Quebec. Otres 2 fueron de conciertos en Tokiu y el restu del Cobo Hall en Detroit.

Exhausto de tantu salir de xira, Rolie dexó'l grupu, siendo esta la segunda vegada qu'abandonaba una banda esitosa na so carrera.[13] Encamentó a Jonathan Cain de The Babys por que lo reemplazara.[14] Como si pudiera predicir l'ambiente musical de los 1980s, Cain favoreció l'usu del sintetizador percima del órganu Hammond de Rolie. El grupu sabía que se-yos taba xuniendo un gran teclista, pero inoraben lo poderoso de les habilidaes de Cain pa escribir cantares.

Ésitu comercial masivu 1981-83[editar | editar la fonte]

Steve Perry, vocalista más reconocíu de Journey

En 1981, el séptimu discu d'estudiu de Journey, Escape llegó al Nᵘ1 de les llistes, y finalmente convirtióse nel so discu más vendíu y popular, siendo 9 veces discu de platín. Los senciellos «Who's Crying Now», «Don't Stop Believin'» y «Open Arms» llegaron al Top 10. El trabayáu soníu de la banda, encabezada pol distintivu soníu (y llueu, llargamente asonsañáu) de Steve Perry, convertir nuna presencia popular na radio. La canal MTV grabó unu de los sos dos conciertos a sala llena en Houston, Texas, el 6 de payares de 1981 en frente de más de 20.000 aficionaos.[15]

En particular, «Don't Stop Believin'» amosaba lo bien llográu del rangu de contratenor de Perry en xunto col pianu de Cain y la dinámica guitarra de Schon. «Open Arms», que tuvo 6 selmanes nel Nᵘ2 nes llistes de popularidá, ayudaron a establecer a Journey como l'estándar del rock de los años ochenta.

Tal ésitu valió-y pocu a Journey colos críticos de música. La Rolling Stone Record Guide de 1983 dio-y a caúnu de los sos discos namái una estrella, y el críticu Dave Marsh escribió que «Journey yera un caleyón ensin salida pal rock de San Francisco... escesiva trivialidad... lloria... una esplotación d'un actu cínicu». Marsh depués añadió Escape como unu de los peores discos en llegar al Nᵘ1 na historia. Con xusticia o non, los críticos de cutiu categorizaban a Journey con otros actos de rock corporativu como Foreigner, Asia y Survivor. Journey tamién foi unu de los primeros grupos en ser patrocináu por una empresa grande, Budweiser, al cual mentaben nes portaes de los sos discos. Esto contribuyó a la so imaxe negativa de rock corporativu, o más precisamente, rock patrocináu por empreses. El representante Herbie Herbert, sicasí, comentó al respeutu que «tien de semase mientres dure la primavera»[11] La banda claramente cortara colos sos raigaños hippies de Haight-Ashbury.

En 1982, la banda apurrió'l cantar «Only Solutions» a la película Tron de Disney. De casualidá, esi mesmu añu Journey volvióse'l primer grupu n'inspirar un videoxuegu: el arcade Journey por Bally/Midway, y Journey Escape de Data Age, pal Atari 2600.

El próximu discu de Journey, Frontiers (1983), siguió'l so ésitu comercial. Llegó al Nᵘ2 de ventes, y produció 4 senciellos esitosos, de los cualos «Faithfully» y «Separate Ways» llegaron a Nᵘ12 y 8, respeutivamente. La presencia de Cain siguió siendo fuerte nesti discu, tantu por ser cantautor (él solo escribió «Faithfully») como pol so usu de sintetizadores.

Llegara la era de MTV, y la sonadía de Journey amontó por un videu musical de corte documental alrodiu de «Faithfully», qu'amosaba a dellos miembros del grupu coles sos families de xira, y qu'ayudó a que la cantar ganara un llugar, xunto con «Turn the Page» de Bob Seger y «The Load's Out» de Jackson Browne, como un cantar favoritu pa conciertos. Les escenes del documental fueron rodaes n'Estadiu JFK en Filadelfia (Pennsylvania), con más de 80.000 aficionaos presentes.[5]

Poco tiempu dempués, la banda recibió un pidimientu d'un mozu morrebundu de 16 años llamáu Kenny Sykaluk, quien lluchaba contra la fibrosis quística. Kenny quería conocer a la banda. Journey honró'l deséu de Kenny, y non yá visitar na so cama, sinón que-y agasayaron un walkman col so postreru senciellu, «Only the Young». Kenny morrió menos d'un día dempués. Nel episodiu de Behind the Music de Journey, Jonathan Cain lloró al recordar la visita a Kenny, ente que Neal Schon dixo que dicha visita «camudó la mio forma de ver la vida».

Caminos separaos 1984-94[editar | editar la fonte]

El cantante Steve Perry recibió enforma del creitu pol ésitu de Journey. En 1984, llanzó un discu como solista, Street Talk, que tuvo ésitu y llanzó un senciellu popular, que'l so videu foi emitíu en MTV, llamáu «Oh Sherrie». Perry tamién grabó Don't Fight It (1982), con Kenny Loggins. El guitarrista Neal Schon produció dos discos con Jan Hammer en 1981 y 1983, y en 1985 foi parte del proyeutu Hagar Schon Aaronson Shrieve (xunto a Sammy Hagar, Kenny Aaronson y Michael Shrieve).

Tres el llanzamientu del so discu en solitariu, Perry tomó'l control de la direición musical n'estudiu de la banda. Pa decepción del representante Herbie Herbert, el baxista Ross Valory y el batería Steve Smith fueron despidíos de la banda por diferencies musicales y profesionales, y en 1986 Journey llanzó'l so álbum Raised on Radio como un tríu Perry, Schon, y Cain. Dellos músicos d'estudiu enllenaron los dos vacantes, ente ellos l'agora xuráu de American Idol, Randy Jackson y l'establecíu músicu d'estudiu Larrie Londin. La producción detúvose constantemente, por cuenta de la decadente salú de la madre de Perry, Mary Pereira. A la fin, l'álbum vendió dos millones de copies. Una truncada xira siguiólu, presentando a Jackson nel baxu y a Mike Baird na batería. Depués, Perry, exhausto de tantes xires, sufriendo pola recién muerte de la so madre (con quien tuvo una rellación bien cercana) y el colapsu de la so rellación de 6 años con Sherrie Swafford, dexó Journey en 1987, terminando'l percorríu de la banda nel visu.

A pesar de trabayar nun proyeutu en solitariu en 1989 tituláu Against The Wall, que finalmente foi refugáu, Steve Perry abandonó la industria musical per dellos años antes de grabar «For the Love of Strange Medicine» en 1994 y llanzar un compilado de grandes ésitos en 1998. Neal Schon y Jonathan Cain fixeron equipu colos ex Babys (l'antigua banda de Cain), John Waite y Ricky Phillips, formando Bad English col batería Deen Castronovo en 1988. Amás, cada unu grabó discos en solitariu. Depués, Schon y Castronovo xunir al grupu del cuñáu de Schon, Hardline.

Steve Smith meter de llenu nel so proyeutu de jazz, Vital Information, que eventualmente llegó a desenvolver un grupu de fanáticos de tamañu respetable. En 1991, Ross Valory, Steve Smith, y Greg Rolie xunir a The Storm col cantante Kevin Chalfant y el guitarrista Josh Ramos.

De 1987 a 1995, Journey reparó cómo crecía la venta de los sos discos. Llanzaron trés recopilatorios, que llograron escelentes ventes. En 1993, Kevin Chalfant (de The Storm) tocó colos miembros de Journey en dellos conciertos, y Schon, Cain, Valory, Smith y Rolie consideraron de volao una xunta sol nome de Journey con Chalfant como cantante, pero a la fin tal proyeutu non fructificó. Esi añu, Steve Perry propunxo volver a la banda so la condición de que se camudara de representante. Herbie Herbert foi despidíu y escoyóse a Irving Azoff, y en 1995 Perry volvió una vegada más a Journey.

Xunta 1995-97[editar | editar la fonte]

En 1995, la formación que tenía Journey en 1981 volvió xuntase. Perry, Schon, Smith, Cain, y Valory volvieron al estudiu y producieron el famosu discu Trial by Fire en 1996, qu'inclúi los ésitos «When You Love a Woman» y «Message of Love», nomáu a un Grammy.

Tres l'ésitu de Trial by Fire, los miembros de Journey preparar pa una xira prometedora. La sensación causada nos medios y l'emoción alredor de volver ver a la banda de xira fueron intenses, pero tou esto llegó a un abrupto final cuando Perry mancóse'l cadril nuna caminada en Háwai. Perry probablemente diba precisar un reemplazu de cadril. A pesar d'esto, foi-y difícil tomar una decisión al respective de el so estáu de salú (pos-y yera imposible presentase nel escenariu ensin sometese a dicha ciruxía), pero en 1998 la banda primir por que tomara una decisión. Cuando Perry refugó a operase, Cain y Schon decidieron siguir la banda ensin él. El batería Steve Smith decidió dexar la banda nesa mesma dómina, pa volver a Vital Information.

En febreru de 2001, la banda participó nun episodiu de Behind the Music en VH1, pero dalgunos comentarios fechos mientres la grabación del programa contribuyeron a calecer los ánimos ente Perry y el restu de la banda. Esi mesmu añu, Herbie Herbert ufiertó una entrevista na qu'él daba la so propia opinión alrodiu de la historia del grupu.[12] Depués, en 2003, Robert Fleischman comentó la so propia participación nel grupu.[13]

Dempués de Perry[editar | editar la fonte]

Journey nel 2002: Steve Augeri, Jonathan Cain, Ross Valory, Deen Castronovo y Neal Schon

En 1998 Journey viose buscando batería y cantante. La plaza de batería foi enllenada por Deen Castronovo, compañeru de Schon y Cain en Bad English, y qu'entós tocaba con Hardline. El nuevu cantante foi Steve Augeri, enantes de Tyketto y Tall Stories. Augeri abandonara'l negociu de la música y trabayaba como xerente nuna tienda de The Gap en Nueva York. Augeri recibió una llamada telefónica de Schon, quien escuchara la so demo. Schon convidar a audicionar pa la banda y, a pesar de nun cantar enforma en tiempos recién, impresionó a los miembros de Journey lo suficiente como pa llograr el trabayu.

La paecencia de Augeri con Perry, tantu visual, vocal, y hasta nel so nome, causó cierta movición ente los fanáticos más antiguos, ayudáu pola popularidá d'internet y los sos foros. Dellos fans refugaron a un Journey ensin Steve Perry. Otros volviéronse verdaderos fans de Steve Augeri, culpando a Perry pola ablayáu popularidá de la banda. Pero la mayoría de los fanáticos duldaron del cambéu y (en oyéndolo en direuto o en discu) aceptaron a Steve Augeri. Amás del so talentu, esto tenía enforma que ver cola personalidá del nuevu cantante: yera desaxeradamente atentu y simpáticu con cada nuevu fanáticu que conocía.

La nueva formación de Journey rápido volvió trabayar, grabando un cantar pa la película Armageddon llamada «Remember Me». En 2001, llanzaron el so siguiente discu d'estudiu, Arrival. El discu orixinalmente foi publicáu en Xapón a finales de 2000, pero por cuenta de que dalgunes de los cantares del discu peneráronse y terminaron n'internet con comentarios mayormente negativos de los fans pol so soníu de balada, Journey decidió retrasar un pocu'l llanzamientu de dichu discu n'Estaos Xuníos y añader dos canciones más pesaes pa la versión estauxunidense. «All the Way», de dichu discu, convirtióse nun ésitu menor.

En 2003, la banda llanzó un CD con cuatro canciones tituláu Red 13, que'l so diseño de portada foi escoyíu nun concursu de fans. En 2005, la banda embarcó na so xira de 30 aniversariu, regalando copies promocionales del so últimu llanzamientu d'estudiu, Generations pa ganadores escoyíos en cada conciertu. Tales conciertos, que duraben tres hores, yeren estremaos en dos partes: la primera con material de la dómina de la so mayor fama (dalgunes d'esos cantares, tocaes en direuto per primer vegada en décades), ente que la segunda parte entendía Escape y otros.

Otros sucesos[editar | editar la fonte]

La reputación de Journey ante la crítica nun ameyoró al cabu del tiempu: la edición de 2004 del Rolling Stone Album Guide llapada a Journey el «actu de karaoke perfectu», y nun lu da más de dos estrelles y media (de cinco posibles) a nengún de los sos discos.

Delles bandes tributo de Journey formáronse por tou Estaos Xuníos, con distintos graos d'ésitu (usualmente n'escala local), y el cantante Kevin Chalfant de The Storm dacuando xuntábase con The Gregg Rolie Band pa tocar dellos ésitos de Journey de la dómina 1978-1980.

Anque foi criticáu como un grupu d'orde corporativu, Journey retuvo una masa de fans fiel a lo llargo de la so carrera; la so música apaez en programes de TV y películes. La radio de cutiu toca los sos ésitos, esponiendo la so música a nueves xeneraciones d'oyentes. Journey ganó nueves atenciones na década del 2000, por cuenta de que Randy Jackson, tres la so participación con Journey, convertir nun executivu musical bien esitosu, y depués en xuez d'American Idol. Videos de Jackson cola banda amosáronse nel programa, y dellos de los participantes intentaron cantar cantares de Journey. Los más recordaos fueron Clay Aiken cantando «Open Arms» nuna semifinal (y depués a dúu con Kelly Clarkson nuna xira de conciertos), y Elliott Yamin, tamién con dicha cantar, na semifinal de 2006.

Judy Torres llanzó una versión del senciellu «Faithfully» en 2005. El cantar «Don't Stop Believin'» convertir nun himnu de batalla de la Serie Mundial de 2004, onde los campeones Boston Red Sox ganaron la serie en diendo embaxo 3 xuegos a 0 contra los Yankees na serie de división de la Lliga Americana y tamién en 2005, onde nel desfile de la victoria de los Chicago White Sox, Steve Perry foi convidáu por que cantara con miembros del equipu.

El 6 de febreru de 2005 «Don't Stop Believin'» salió nun anunciu de FedEx, nel que salía Burt Reynolds y que foi programáu mientres el Super Bowl XXXIX. N'avientu de 2005, «Don't Stop Believin'» llegó al Nᵘ13 na llista «Hot Digital Songs», y foi nomada pa dos categoríes nunos premios de VH1. En xunetu de 2007, el cantar apaeció na escena final de la serie de HBO The Sopranos. Petra Haden llanzó un cover del cantar en setiembre de 2007.

En 2003, Journey foi almitíu al Salón de la Fama de la Música de San Francisco. A la ceremonia asistieron Gregg Rolie, Jonathan Cain, Steve Smith, Ross Valory, Neal Schon, Aynsley Dunbar, Deen Castronovo, y Steve Augeri. Dos años más tarde, el 21 de xineru de 2005, Journey recibió una estrella nel Paséu de la Fama de Hollywood, y Steve Perry apaeció de sorpresa na ceremonia. Les rellaciones col restu del grupu ameyoraron, pero Perry dixo que nun había posibilidá d'una xunta cola so antigua banda nel futuru cercanu. Diez miembros de Journey xuntáronse esi día: Perry, Augeri, Cain, Castronovo, Dunbar, Fleischman, Schon, Smith, George Tickner, y Valory.

En 2009, la serie Glee, de la canal Fox, fai delles referencies a Journey en distintos capítulos de la primer temporada, siendo «Don't Stop Believin'» el cantar principal del primer capítulu de la serie. Na temporada final, realízase un «Journey Medley».

L'asuntu del vocalista, de nuevu[editar | editar la fonte]

Arnel Pineda, nuevu cantante de Journey.

En xunetu de 2006, Steve Augeri empezó a esperimentar problemes cola so voz y foi obligáu a arrenunciar. Anunció que dexaría la banda por un tiempu por cuenta de una infeición na gargüelu que riquía que dexara folgar a les sos cuerdes vocales. [14] La banda traxo a Jeff Scott Sotu pa sustituyilo. Amás, Deen Castronovo, quien llevaba tiempu cantando los coros ya inclusive sustituyendo a Augeri como cantante, cantó en power ballads como «Faithfully» y «Open Arms». El 19 d'avientu de 2006 la banda emitió un comunicáu na so páxina oficial, onde nomaben a Sotu como vocalista permanente.[16] Sicasí, el 12 de xunu de 2007, Journey anunció la salida de Sotu.[17]

El curtiu periodu de Jeff Scott Sotu como vocalista paecer al igualmente curtiu periodu de Robert Fleischman na mesma posición en 1977, de la cual salió la decisión de contratar a Steve Perry. Los fans especulen[18] que la banda escuerre la mesma cadena de sucesos que hai 30 años dio-yos resultáu.

En setiembre de 2007, empezaron a circular semeyes del pocu conocíu cantante Arnel Pineda con Journey. Nel sitiu oficial de Journey dase'l comunicáu oficial que Arnel Pineda va ser el nuevu vocalista oficial. Pineda tocaba col grupu The Zoo[19] el cual dedicábase a tocar versiones de delles bandes. Neal Schon atopólu per YouTube. Contautar con él y depués d'una sobeyosa audición foi incorporáu a la banda. La so primer presentación oficial con Journey realizóse'l 21 de febreru del 2008 nel Festival Internacional del Cantar de Viña del Mar en Chile con una tresmisión televisiva en xunto pa 80 países y en direuto por señales locales, de cable y l'afamada canal A&Y. Pineda esbardió enerxía y llogró cautivar a tol públicu cola so voz bien paecida a la de Steve Perry y la so gran presencia escénica, remocicando a la banda y dexando en segundu planu'l so calter d'absolutu novatu. Los periódicos y sitios d'Internet de foros audiovisuales tipu YouTube se plagaron a los pocos minutos de dos talos aponderamientos pal nuevu vocalista y de la mesma la prensa especializada nacional como estranxera allabó la presentación del grupu.[20]

Journey dio depués un conciertu nel Estadiu San Carlos de Apoquindo de Santiago, Chile, el 23 de febreru del 2008 xunto a Peter Frampton y Earth, Wind & Fire, constituyéndose Chile na única parada que se realizaría en Suramérica con un gran ésitu.

El so siguiente álbum, Revelation, debutó nel Nᵘ5 nes llistes de Billboard, vendiendo más de 196.000 unidaes nos sos dos primeres selmanes y calteniéndose nel top 20 mientres 6 selmanes.[21]Journey tamién atopó l'ésitu nes llistes contemporánees, onde'l senciellu «After All These Years» pasó más de 23 selmanes algamando'l númberu 9.[22] Los ingresos procedentes de la xira del 2008 convertir nuna de les más taquilleres del añu, recaldando más de 35 millones dólares.[23] El 18 d'avientu de 2008, l'álbum Revelation foi certificáu discu de platín pola RIAA.[24][25] El segundu álbum de la banda con Pineda, Eclís, foi llanzáu'l 24 de mayu de 2011, y debutó nel Nᵘ13 nel Billboard 200.[26] En payares de 2011, Journey llanzó la so segunda escoyeta de grandes ésitos, titulada Journey: Greatest Hits: Volume 2, qu'inclúi cantares escoyíos pol ex-vocalista Steve Perry. Mientres la xira del añu 2015, el batería Deen Castronovo foi reemplazáu pol músicu de sesión Omar Hakim.[27] Depués la banda anunció que Steve Smith retornaría nuevamente a ocupar el puestu de batería en Journey.[28]

Discografía[editar | editar la fonte]

Álbumes d'estudiu[editar | editar la fonte]

Álbumes en direuto[editar | editar la fonte]

  • 1981: Captured
  • 1998: Greatest Hits Live
  • 2005: Live In Houston 1981 From The Escape Tour
  • 2014: The Frontiers Tour

Álbumes compilatorios[editar | editar la fonte]

  • 1980: In the Beginning
  • 1988: Greatest Hits
  • 1991: The Ballade
  • 1992: Time
  • 2001: The Journey Continues
  • 2001: The Essential Journey
  • 2004: Open Arms
  • 2006: The Best of the Best Gold
  • 2008: Don't Stop Believin': The Best of Journey
  • 2011: Greatest Hits - Volume 2

Bandes sonores[editar | editar la fonte]

  • 1980: Dream, After Dream

Videos[editar | editar la fonte]

  • «Faithfully» (1983)
  • Chain Reaction (1983)
  • After the fall (1983)
  • Separate Ways (1983)
  • Frontiers and Beyond (1984)
  • Girl can't help it (1986)
  • When you love a woman(1996)
  • Journey 2001 (2001)
  • Greatest Hits 1977-1997 (2004)
  • Live in Houston 1981: The Escape Tour (2005)
  • Live in Manila (2010)

Apaiciones en películes y series[editar | editar la fonte]

Don't stop believin Monster "Any Way You Want It" - Caddyshack (1980)

  • «Open Arms» - Banda sonora de Heavy Metal (1981)
  • «Open Arms» - Banda sonora de The Last American Virgin (1982)
  • «Only Solutions» y «1990s Theme» - Banda sonora de Tron (1982)
  • «Ask the Lonely» - Banda sonora de Two of a Kind (1983)
  • «After the Fall» - Banda sonora de Risky Business (1983)
  • «Only the Young» - Banda sonora de Vision Quest (1984)
  • «Be Good to Yourself» - White Water Summer (1987)
  • «Happy to Give» - North Shore (1987)
  • «Don't Stop Believin'» - Banda sonora de The Wedding Singer (1998)
  • «Remember Me» - Banda sonora de Armageddon (1998)
  • «Don't Stop Believin'» - Banda sonora de Scrubs, Episodiu 2º Tercer temporada
  • «Don't Stop Believin'» - Monster Soundtrack' (2003)
  • «Don't Stop Believin'» - Casu abiertu capítulu 2x17 (Schandenfreuden) (2005)
  • «Faithfully» - Llocu Por La Velocidá (2006)
  • «Don't Stop Believin'» - Los Sopranu capítulu final (2007)
  • «Wheel in the Sky» - Sobrenatural Episodiu 3º Segunda temporada
  • «Wheel in the Sky» - My Name Is Earl
  • «Separate Ways» - Banda sonora de Si Señor (2008)
  • «Don't Stop Believin'» - Banda sonora De Cuentos que nun son cuentu
  • «Who's Cryin' Now» - Banda sonora De Monsters Vs. Aliens
  • «Any Way You Want It» - The Big Bang Theory Episodiu 15, 2º Segunda temporada (2008)
  • «Open Arms» - Cold Case, episodiu «Ghost of My Child» (2008) .
  • «Any Way You Want It» - Six Feet Under Episodiu 7, 5ª temporada (2005)
  • «Any Way You Want It» - The Simpsons
  • «Any Way You Want It» - Chuck Episodiu 1, Primer temporada (2007)
  • «Don't Stop Believin'» - Family Guy
  • «Don't Stop Believin'» - Glee, episodiu «Pilot» (2010)
  • «Any Way You Want It/Lovin', Touchin', Squeezing» - Glee, episodiu «Sectionals» (2010)
  • «Faithfully» - Glee, episodiu «Sectionals» (2010)
  • «Don't Stop Believin'» - The Losers (2010)
  • «Separate Ways (Worlds Apart)» - Tron: Legacy (2010)
  • «Don't Stop Believin'» - Yogi Bear (2010)
  • «Don't Stop Believin'» - Rock of Ages, (2012)
  • «Any Way You Want It» - Rock of Ages, (2012)
  • «Faithfully» - Here comes the boom, (2012)
  • «Don't Stop Believin'» - Glee, episodiu «Sweet Dreams» (2013)
  • «Don't Stop Believin'» - (Shrek Ogrorisa La Navidá)
  • «Don't Stop Believin'» - Glee, episodiu «New, New Directions» (2014)

Senciellos[editar | editar la fonte]

Añu !align="left"

width="230"|Títulu

[[Billboard

Hot 100|U.S. Hot 100]]

U.S. Mainstream Rock U.S. AC UK Singles Chart Álbum
1975 «Of a Lifetime» A - - - - Journey
1975 «In My Lonely Feeling»A - - - - Journey
1975 «Mystery Mountain»A - - - - Journey
1976 «Midnight Dreamer»A - - - - Look into the Future
1976 «On a Saturday Nite»A - - - - Look into the Future
1976 «I'm Gonna Leave You»A - - - - Look into the Future
1976 «Anyway»A - - - - Look into the Future
1977 «Look into the Future»A - - - - Look into the Future
1977 «Spaceman»A - - - - Next
1977 «People»A - - - - Next
1977 «Nickel and Dime»A - - - - Next
1977 «I Would Find You»A - - - - Next
1978 «Wheel in the Sky» 57 - - - Infinity
1978 «Feeling That Way/Anytime» 83 - - - Infinity
1978 «Lights» 68 - - - Infinity
1979 «Just the Same Way» 58 1 5 90 Evolution
1979 «Lovin', Touchin', Squeezin'» 16 - - - Evolution
1979 «Lovin' You is Easy» - - - - Evolution
1980 «Too Late» 70 - - - Evolution
1980 «Any Way You Want It» 23 - - - Departure
1980 «Walks Like a Lady» 32 - - - Departure
1980 «Good Morning Girl/Stay Awhile» 55 - - - Departure
1981 «The Party's Over (Hopelessly in Love)» 34 2 - - Captured
1981 «Who's Crying Now» 4 4 - 46 Escape
1981 «Don't Stop Believin'» 9 8 - 62 Escape
1982 «Open Arms» 2 35 7 - Escape
1982 «Still They Ride» 19 47 37 - Escape
1982 «Only Solutions» - 22 - - Banda sonora de Tron
1983 «Separate Ways (Worlds Apart)» 8 1 - - Frontiers
1983 «Faithfully» 12 - 24 - Frontiers
1983 «Send Her My Love» 23 - 27 - Frontiers
1983 «After the Fall» 23 30 - - Frontiers
1983 «Ask the Lonely»A - - - - Banda sonora de Two of a Kind
1984 «Chain Reaction»A - - - - Frontiers
1985 «Only the Young» 9 3 - - Banda sonora de Vision Quest
1986 «Be Good to Yourself» 9 2 - - Raised on Radio
1986 «Suzanne» 17 11 - - Raised on Radio
1986 «Girl Can't Help It» 17 9 - - Raised on Radio
1987 «I'll Be Alright Without You» 14 26 7 - Raised on Radio
1987 «Why Can't This Night Go on Forever» 60 - 24 - Raised on Radio
1993 «Lights» (En direuto) 74 - 30 - Time3
1996 «When You Love a Woman» 12 - 1 - Trial by Fire
1996 «Message of Love» - 18 - - Trial by Fire
1996 «Can't Tame the Lion» - 33 - - Trial by Fire
1996 «If He Should Break Your Heart»A - - - - Trial by Fire
2001 «Higher Place»A - - - - Arrival
2001 «All the Way» - - 22 - Arrival
2001 «With Your Love»A - - - - Arrival
2005 «The Place in Your Heart»A - - - - Generations
  • A Nun entró nes llistes de popularidá.

Miembros[editar | editar la fonte]

Llinia de tiempu[editar | editar la fonte]

Actuales[editar | editar la fonte]

Anteriores[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Artistes musicales con mayores ventes
  2. Paul Grein. «Week Ending Aug. 23, 2009: Over 50 And Still On Top». Yahoo Chart Watch. Archiváu dende l'orixinal, el 18 de setiembre de 2009.
  3. search results
  4. «The Sony Music Journey Home | The Sony Music Journey Site». Journeyband.com. Archiváu dende l'orixinal, el 25 de xunetu de 2009. Consultáu'l 3 d'agostu de 2009.
  5. 5,0 5,1 Journey: Frontiers and Beyond video, NFL Films, 1983.
  6. «Journey FAQ at Steve Lake's Journey Tribute Page». Journey-tribute.com. Consultáu'l 10 de setiembre de 2010.
  7. «Interviews:». Melodicrock.com. Consultáu'l 1 de marzu de 2011.
  8. «Robert Fleischman interview at The Journey Zone». Journey-zone.com (14 d'agostu de 2009). Consultáu'l 10 de setiembre de 2010.
  9. [1]
  10. .[2]
  11. According to Robyn Flans, "Journey" (NY: Cherry Lane Music, 1985), ISBN 0-89524-229-X; ISBN 978-0-89524-229-7, Dunbar did not approve of the new musical direction. However, Herbert contends that it was a band decision based on Dunbar's unprofessional activities offstage. Matt Carty's Herbie Herbert Interview, p. 6.
  12. «Steve Smith interview at The Journey Zone». Journey-zone.com. Consultáu'l 10 de setiembre de 2010.
  13. Flans, "Journey;" Matt Carty's Herbie Herbert Interview, p. 7.
  14. Flans, "Journey."
  15. Journey: Live in Houston DVD, 1981.
  16. [3]
  17. [4]
  18. [5]
  19. [6]
  20. [7]
  21. MelodicRock.com – Melodic News, Reviews, Interviews and Previews. As a Multi-Disc set (2CD) each unit within that set counts as one sale [8].
  22. «Billboard.Com». Billboard. Archiváu dende l'orixinal, el 27 d'agostu de 2008. Consultáu'l 10 de setiembre de 2010.
  23. [9]
  24. «RIAA – Gold & Platinum». Riaa.com. Consultáu'l 10 de setiembre de 2010.
  25. [10]
  26. The Billboard 200 Reuters. Retrieved June 6, 2011
  27. http://ultimateclassicrock.com/deen-castronovo-journey-fired-2015-interview/
  28. http://ultimateclassicrock.com/journey-doobie-brothers-tour/

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]