José Rafael Molina Ureña

De Wikipedia
José Rafael Molina Ureña
Presidente de la República Dominicana

Vida
Nacimientu Santu Domingu31 de xineru de 1921
Nacionalidá Bandera de República Dominicana República Dominicana
Muerte 22 de mayu de 2000 (79 años)
Oficiu políticu
Cambiar los datos en Wikidata

José Rafael Molina Ureña (31 de xineru de 1921Santu Domingu – 22 de mayu de 2000) foi un abogáu y políticu dominicanu.

Presidencia provisional - constitucionalista[editar | editar la fonte]

Foi presidente de l'Asamblea Constituyente en 1963; presidente de la Cámara de Diputaos; presidente constitucional interín de la República (mientres hores), de resultes de la guerra civil que se produció en 1965.

Molina Ureña yera'l presidente de la Cámara de Diputaos y, acordies cola Constitución de 1963, nel orde de socesión presidencial, n'ausencia del Presidente, del Vicepresidente y del Presidente del Senáu, correspondía-y la Presidencia de la República al Presidente de la Cámara de Diputaos. El presidente del Senáu, Juan Casanovas Garrido, fuera escoyíu en sesión clandestina del Congresu Nacional, como Presidente de la República, como parte d'un plan conspirativo pa restaurar la constitucionalidá nel país, plan que foi albortáu pol gobiernu del Triunviratu.

Molina Ureña aceptó la Presidencia del país col españíu de la Revuelta Constitucionalista pola so condición de presidente de l'Asamblea Constituyente de 1963 y permaneció tres díes nel Palaciu intentando llograr un alcuerdu que garantizara la torna de Juan Bosch al poder. Ocupó la sede del gobiernu'l 25 d'abril de 1965 como "presidente provisional" constitucionalista y, tres un procesu de negociaciones pa torgar derramamientos de sangre mientres la guerra civil, decidió asilarse na embaxada de Colombia, por cuenta de la frustración ante la intervención militar norteamericana, a la inflexibilidad de los militares golpistes de San Isidro y les diferencies internes n'el mesmu movimientu rebalbu constitucionalista. Foi sustituyíu pol Congresu de la República, que nomó al Coronel Francisco Alberto Caamaño Deñó.

Foi embaxador ante la Organización de les Naciones Xuníes de 1966 a 1968, y en París de 1968 a 1971.