Jon Jones

De Wikipedia
Jon Jones
Vida
Nacimientu Rochester19 de xunetu de 1987 (36 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Familia
Hermanos/es
Estudios
Estudios Universidad Estatal de Nueva York en Morrisville (es) Traducir
Union-Endicott High School (en) Traducir
Iowa Central Community College (en) Traducir
Oficiu
Oficiu lluchador d'artes marciales mestes, lluchador de muay thailluchador
Pesu 92,8 kg
Altor 192 cm
IMDb nm3606108
Cambiar los datos en Wikidata

Jonathan Dwight "Jon" Jones[1][2] (19 de xunetu de 1987Rochester)[3] ye un peleador d'Estaos Xuníos d'artes marciales mistes que compite na categoría de pesu semipesáu de la UFC. Llargamente consideráu como unu de los mas talentosos y polémicos lluchadores de tolos tiempos[4][5][6][7][8][9], Jones obstenta el récor de ser el campeón de pesu semipesáu de UFC más nuevu de la hestoria de UFC, con 23 años y ocho meses, onde llogró defender el so títulu en 8 ocasiones, batiendo'l récor de defenses en dicha categoría[10]. A lo llargo de la so carrera Jones ganó a llexendarios campeones de UFC como Maurício Rua, Quinton Jackson, Lyoto Machida, Rashad Evans, Vitor Belfort o Daniel Cormier, y la so única gana ante Matt Hamill foi por descalificación.

Carrera n'artes marciales mistes[editar | editar la fonte]

Ultimate Fighting Championship[editar | editar la fonte]

Jones fixo'l so debú ante André Gusmão en UFC 87 el 9 d'agostu de 2008. Jones tomó la engarradiella con dos selmanes d'antelación como reemplazu d'últimu momentu pa Tomasz Drwal. Fixo una actuación impresionante con valtamientos, coldaes xiratories y una patada xiratoria. Jones llevó la victoria per decisión unánime.

Na so segunda engarradiella, Jones enfrentar contra'l veteranu Stephan Bonnar en UFC 94 el 31 de xineru de 2009. Jones demostró unes habilidaes cimeres de llucha llibre executaes con valtamientos y golpeos potentes incluyendo un suplex. Jones aseguró una de les piernes de Bonnar y consiguió coneutar una coldada que casi noquió al so oponente na primer ronda. Anque paeció cansase na tercer ronda, Jones anotóse otra victoria per decisión unánime.

La tercer engarradiella de Jones en UFC foi contra Jake O'Brien en UFC 100 el 11 de xunetu de 2009. Jones controlaba la mayor parte de la engarradiella con intentos de valtamientu del so oponente. Jones quedar nel esterior, exerciendo la so ventaya d'algame y la busca del so rangu escontra'l final de la primer ronda cola so jab de derecha y pataes altes y baxes. Jones aseguró la victoria con una sumisión de guillotina.

En setiembre de 2009, Jones foi premiáu poles sos victories con un nuevu contratu de cuatro engarres col UFC.

El 5 d'avientu de 2009, Jones enfrentar contra'l so compatriota de pesu semipesáu Matt Hamill en The Ultimate Fighter: Heavyweights Finale. A pesar d'apoderar la engarradiella, Jones foi descalificáu pol usu de múltiples coldos. Les Normes Uniformes de les Artes Marciales Mistes prohiben que'l coldu vaya en picáu, y Jones foi primeramente namái sancionáu con un puntu. Sicasí, por cuenta de que Hamill nun pudo siguir por cuenta de una luxación de costazu, Jones foi descalificáu per estos coldos. Arriendes d'ello, el videu foi revisáu y demostró que los coldos de Jones a Hamill estropiaren la ñariz d'esti postreru (ensangrecida y esgarrada). Esta foi la primer vegada que la comisión de Nevada utilizó la so norma apocayá promulgada de poder ver una repetición instantánea, na que la decisión del árbitru foi sofitada pola comisión qu'utilizó una repetición a cámara lenta pa revisar los coldos.

Na so siguiente engarradiella Jones enfrentar a Brandon Vera el 21 de marzu de 2010 en UFC Live: Vera vs Jones. Jones ganó la engarradiella por nocaut téunicu causáu por una coldada na cara de Vera siguíu de golpes na primer ronda. El coldu de Jones rompió la cara de Vera en trés partes. Tres l'eventu, Jones ganó'l premiu al KO de la Nueche.

La so siguiente engarradiella foi contra Vladimir Matyushenko el 1 d'agostu de 2010 en UFC Live: Jones vs. Matyushenko. El presidente de UFC Dana White prometió a Jones "un enorme pasu na UFC", si ganaba a Matyushenko.

Dempués de la engarradiella contra Matyushenko, el presidente de UFC Dana White dixo: "Vladimir Matyushenko ye un tipu al que tengo enforma respetu y nun pensé que diba ser tan fácil pa Jones. Jones ye'l verdaderu negociu y él namái se catapultó esta nueche ente los ocho meyores del mundu. Esta nueche se solidificó. Pa entrar y faer lo que-y fixo a Vladimir Matyushenko, y faer que paeza tan fácil como lo fixo esta nueche, consolidar. Esti mozu ye unu de los ocho primeros semipesaos de la UFC. Tien que tener cabeza, caltener la concentración y siguir faciendo toles coses correutes nel entrenamientu. Ye intelixente, buscando'l bien. va faese un montón de dineru y esti mozu dir a faer perbién. Agora mesmu, na división de les 205 llibres, toos estos mozos tán lluchando ente sigo. Cuando'l fumu esténase y el polvu asiéntese, Jon Jones va lluchar contra unu de los ocho chicos pa la so próxima engarradiella". Dempués de ganar a Matyushenko, Jones dixo que quería un oponente "top-trés" pa la so próxima engarradiella.

Jones mentó nuna entrevista enfrentar al ganador d'Antonio Rogerio Nogueira vs. Ryan Bader. Los informes de que Jones fuera ufiertáu a engarrar con Nogueira y refugó la oportunidá resultó ser falsu. Nuna entrevista, Jones tamién dixo que fuera informáu por Dana White y Lorenzo Fertitta que si él acababa los sos dos engarres siguientes, probablemente recibiría una oportunidá pol títulu.

Dana White confirmó que Jones llueu s'enfrentaría al ganador del reality The Ultimate Fighter Ryan Bader el 5 de febreru de 2011 en UFC 126. Jones ganó a Bader lo que supunxo la primer derrota profesional de Bader por cuenta de un estrangulamiento de guillotina. Jones foi gallardoniáu cola Sumisión de la Nueche.

Tres la victoria de Jones sobre Bader, revelóse que sería aspirante al títulu yá que el so compañeru d'entrenamientu Rashad Evans sufriera una mancadura na rodía entrenando, y nun sería capaz de competir na so engarradiella programada pol títulu contra'l campeón de pesu semipesáu Maurício "Shogun" Rua. Joe Rogan díxo-y a Jones dempués de la so engarradiella contra Bader que diba reemplazar a Evans na engarradiella pol Campeonatu de Pesu Semipesáu de UFC.

Campeonatu de Pesu Semipesáu[editar | editar la fonte]

En UFC 128, Jones ganó a Maurício Rua por nocaut téunicu a los 2:37 de la 3ᵉʳ ronda pa convertise nel campeón más nuevu de la hestoria de la UFC. Dempués d'una rodiyada voladora que mancó gravemente a Shogun. Maurício Rua foi apoderáu nos trés rondes.

La so primer defensa del títulu esperábase que fuera'l 6 d'agostu de 2011 en UFC 133 contra'l so antiguu amigu y compañeru Rashad Evans, pero Jones foi baxa por una mancadura na mano. Foi anunciáu primeramente que la mancadura na mano riquía ciruxía, pero Jones optó pol descansu y la rehabilitación ensin necesidá de ciruxía dempués de nueves consultes colos médicos. La mancadura de Jones caltúvolu fora d'aición hasta finales de 2011, pero en llugar d'eso fixo la so primer defensa del títulu contra Quinton Jackson el 24 de setiembre de 2011 en UFC 135. Jones ganó a Jackson por sumisión nel minutu 1:14 de la 4ª ronda. Jones convertir nel primer peleador de UFC en faer rindise a Jackson. Jones describir como la so engarradiella favorita.

Jones vs. Evans taba en marcha per segunda vegada'l 10 d'avientu de 2011 en UFC 140. Sicasí, una persistente mancadura nel pulgar de Evans fizo que se camudara d'oponente y foi reemplazáu por Lyoto Machida nel mesmu eventu. Jones defendió con ésitu'l títulu de pesu semipesáu en sometiendo a Machida con una brutal guillotina de pies que fadría cayer inconsciente a Machida nel minutu 4:26 de la segunda ronda.

Jones ganó al so rival y ex compañeru d'equipu Rashad Evans por decisión unánime (49-46, 49-46, 50-45) el 21 d'abril de 2012 en UFC 145. Mientres la rueda de prensa posterior a la engarradiella, Dana White confirmó que'l próximu rival de Jones sería Dan Henderson.

La engarradiella Jones vs. Henderson esperábase que tuviera llugar en UFC 151, pero una mancadura de Henderson retiró-y de la engarradiella. Como reemplazu ufiertóse-y engarrar contra Chael Sonnen pero Jones refugó la engarradiella. L'eventu UFC 151 foi darréu canceláu. Más tarde informóse de que Henderson mancóse tres selmanes antes del eventu, pero caltuvo la mancadura de callao mientres él inda tenía la esperanza de competir. Sicasí, él viose forzáu a retirase dempués d'una sesión d'entrenamientu pa evaluar la so condición.

La revancha con Lyoto Machida anunciar pal 22 de setiembre de 2012 en UFC 152, pero esti refugó la engarradiella por cuenta de la falta de tiempu pa entrenar antes de la engarradiella. En cuenta de Machida, Jones defendió'l campeonatu contra Vitor Belfort el 22 de setiembre de 2012 en UFC 152. Jones abrió les sos puertes como favoritu pa llevase (13-a-1) la engarradiella. A pesar de casi ser ganáu al traviés d'una llave de brazu na primer ronda, Jones defendió con ésitu la petrina contra'l brasilanu. Jones ganó por una sumisión (llave americana). Esa nueche Jones igualó a Chuck Liddell nel númberu de defenses del títulu. Jones tamién ganó 65.000$ pola Sumisión de la Nueche.

Jones enfrentar a Chael Sonnen en UFC 159 pol Campeonatu de Pesu Semipesáu de UFC. Jones ganó a Sonnen na primer ronda por nocaut téunicu a base de coldaes y golpes. Tres la engarradiella, Jones tenía'l matapioyos del pie derechu rotu polo que riquiría reposu.

Jones enfrentar a Alexander Gustafsson el 21 de setiembre de 2013 en UFC 165 pol Campeonatu de Pesu Semipesáu de UFC.[11] Jones ganó a Gustafsson por decisión unánime. Tres l'actuación de dambos peleadores, la engarradiella llogró'l premiu a la Engarradiella de la Nueche.

Jones enfrentar a Glover Teixeira el 26 d'abril de 2014 en UFC 172 pol Campeonatu de Pesu Semipesáu de UFC.[12] Jones ganó la engarradiella por decisión unánime.

El 3 de xineru de 2015, Jones enfrentar a Daniel Cormier en UFC 182.[13] Jones ganó la engarradiella por decisión unánime, reteniendo asina'l títulu. Tres l'eventu, dambos peleadores ganaron el premiu a la Engarradiella de la Nueche. Mientres el combate, Jones llogró ser el primer home en baltar a Cormier nun combate.

Jones tenía previstu enfrentase a Anthony Johnson el 23 de mayu de 2015 en UFC 187.[14] Sicasí, unes selmanes antes del eventu, Jones foi suspendíu de forma indefinida y desaposiáu del so títulu por cuenta del so involucración nun accidente de tráficu nel que resultó mancada una persona y Jones foi acusáu d'abandonar el llugar del accidente.[15]

Torna dende la so suspensión[editar | editar la fonte]

El 23 d'abril de 2016, Jones enfrentar a Ovince St. Preux pol campeonatu interín de pesu semipesáu en UFC 197.[16][17] Jones ganó la engarradiella por decisión unánime.

Nueva suspensión

El 9 de xunetu de 2016, celébrase UFC 200, l'eventu más grande de la hestoria de la UFC nel que Jones s'enfrentaría a Daniel Cormier pol campeonatu semi pesáu de la UFC pero dos díes antes del eventu sale a la lluz un positivu por doping de Jones y este va ser retiráu de la cartelera.

Jones va ser reemplazáu por Anderson Silva (peleador), que va enfrentase a Daniel Cormier nun combate nel que nun ta en xuegu'l títulu que sigue en posesión de Daniel Cormier.

Vuelta de suspensión 2[editar | editar la fonte]

El 29 de xunetu de 2017 nel UFC 214 Jones fadría'l so tan esperáu regresu dempués de la suspensión, nuna cartelera de luxu. Jones tendría la oportunidá d'engarrar pol Campeonatu de Pesu Semipesáu de UFC, nuna super engarradiella contra Daniel Cormier no que sería la segunda. Engarra que Jones ganaría y recuperaría el campeonatu que del cual foi desaposiáu por doping.

Nueva suspensión 2

Dempués de la so victoria nel UFC 214 la USADA daría a conocer un posible doping per parte de Jones pol usu d'esteroides, a falta d'una segunda prueba pa confirmar.

El 12 de setiembre de 2017 la USADA confirmaría la noticia del doping nuna segunda prueba per parte de Jones. El 13 de setiembre de 2017 la UFC confirmaría por aciu un informe la información del doping per parte de Jones. La engarradiella camudaría a "ensin resultancia" (non contest), y el Campeonatu volvería a manes del antiguu campeón Daniel Cormier. Tamién la eliminación del ranking d'UFC y otros posibles castigos por confirmar.

Vida personal[editar | editar la fonte]

Jones y la so novia[18][19] tienen dos fíos: Leah, nacida'l 11 de xunetu de 2008 y Carmen Nicole Jones, nacida n'avientu de 2009, que lleva'l nome de la so difunta hermana, Carmen. Jones ye un cristianu.[20]

L'hermanu mayor de Jones, Arthur, ye xugador de los Indianapolis Colts. L'hermanu menor de Jones, Chandler, ye anguaño xugador de los Arizona Cardinals.[21] La so hermana mayor, Carmen, morrió de tumor cerebral antes de cumplir los dieciocho años.[22][23]

El 19 de marzu de 2011, Jones taba camín de Great Falls Historic Park en Paterson, Nueva Jersey,[24] onde entamaba meditar delles hores antes de la so engarradiella contra Maurício "Shogun" Rua en UFC 128. Tuvo acompañáu polos sos entrenadores Mike Winkeljohn y Greg Jackson. Dempués de baxar del so coche, Jones repara una pareya de vieyos pidiendo ayuda a berros. La muyer informó a Winkeljohn qu'un home rompiera la ventana del so coche y escapárase col so GPS. Jones, xunto colos sos dos entrenadores, escorrieron al lladrón. Jones atrapar y retener hasta que llegó la policía.[25][26]

Na madrugada del 19 de mayu de 2012, Jones estrelló'l so Bentley Continental GT contra un poste en Binghamton, Nueva York. Jones foi arrestáu por conducir so la influencia del alcohol y foi rescatáu delles hores más tarde pola so madre.[27] Él declaró culpable de tar so los efeutos del alcohol.[28]

El 8 d'agostu de 2012, Jones convertir nel primer competidor d'artes marciales mistes en ser patrocinador por Nike nel ámbitu internacional. Anderson Silva y Yoshihiro Akiyama roblaron alcuerdos rexonales con Nike nel pasáu, pero Jones ye'l primeru en representar a Nike a nivel mundial.[29] Tamién ye'l primera peleador na hestoria de les AMM en tener la so propia llinia de calzáu.[30] Jones ye'l primera peleador de AMM en representar a Gatorade nel Octágono.[31]

Campeonatos y logro[editar | editar la fonte]

Artes marciales mistes[editar | editar la fonte]

  • United States Kickboxing Association
    • Campeón de Pesu Semipesáu (Una vegada)[32]
  • FIGHT! Magacín
    • Revelación del Añu (2009)[34]

Llucha amateur[editar | editar la fonte]

  • National High School Coaches Association
    • NHSCA Senior All-American (2005)[46]
  • New York State Public High School Athletic Association
    • NYSPHSAA Division I campeonatu estatal en Union-Endicott High School (2005)[47]
  • USA Wrestling
    • Campeonatu rexonal nordeste de llucha Grego-Romana (2004)[48]

Récor n'artes marciales mistes[editar | editar la fonte]

Resultáu Récor Oponente Métodu Eventu Fecha Ronda Tiempu Llocalización Notes
Ensin resultancia |align=center|
22–1–1
Bandera de Estaos Xuníos d'América Daniel Cormier [[UFC

214]]

29 de xunetu de 2017 3 3:01 Bandera de Estaos Xuníos d'América Anaheim Orixinalmente victoria de Jones onde ganó'l Campeonatu de Pesu Semipesáu de UFC; Resultáu camudada dempués que Jones diera positivu por esteroides Desaposiar del títulu.
Victoria 22–1 Bandera de Estaos Xuníos d'América Ovince Saint Preux Decisión (unánime) UFC 197 23 d'abril de 2016 5 5:00 Bandera de Estaos Xuníos d'América Las Vegas Ganó'l Campeonatu Interín de Pesu Semipesáu de UFC.
Victoria 21–1 Bandera de Estaos Xuníos d'América Daniel Cormier Decisión (unánime) UFC 182 3 de xineru de 2015 5 5:00 Bandera de Estaos Xuníos d'América Las Vegas Defendió'l Campeonatu de Pesu Semipesáu de UFC; Más tarde desaposiáu de la petrina. Engarradiella de la Nueche.
Victoria 20–1 Bandera de Brasil Glover Teixeira Decisión (unánime) UFC 172 26 d'abril de 2014 5 5:00 Bandera de Estaos Xuníos d'América Baltimore Defendió'l Campeonatu de Pesu Semipesáu de UFC.
Victoria 19–1 Bandera de Suecia Alexander Gustafsson Decisión (unánime) UFC 165 21 de setiembre de 2013 5 5:00 Bandera de Canadá Toronto Defendió'l Campeonatu de Pesu Semipesáu de UFC; Engarradiella de la Nueche; Engarradiella del Añu (2013).
Victoria 18–1 Bandera de Estaos Xuníos d'América Chael Sonnen TKO (coldaes y golpes) UFC 159 27 d'abril de 2013 1 4:33 Bandera de Estaos Xuníos d'América Newark, Nueva Jersey Defendió'l Campeonatu de Pesu Semipesáu de UFC.
Victoria 17–1 Bandera de Brasil Vitor Belfort Sumisión (americana) UFC 152 22 de setiembre de 2012 4 0:54 Bandera de Canadá Toronto Defendió'l Campeonatu de Pesu Semipesáu de UFC; Sumisión de la Nueche.
Victoria 16–1 Bandera de Estaos Xuníos d'América Rashad Evans Decisión (unánime) UFC 145 21 d'abril de 2012 5 5:00 Bandera de Estaos Xuníos d'América Atlanta Defendió'l Campeonatu de Pesu Semipesáu de UFC.
Victoria 15–1 Bandera de Brasil Lyoto Machida Sumisión téunica (guillotine choke de pies) UFC 140 10 d'avientu de 2011 2 4:26 Bandera de Canadá Toronto Defendió'l Campeonatu de Pesu Semipesáu de UFC; Engarradiella de la Nueche.
Victoria 14–1 Bandera de Estaos Xuníos d'América Quinton Jackson Sumisión (rear-naked choke) UFC 135 24 de setiembre de 2011 4 1:14 Bandera de Estaos Xuníos d'América Denver Defendió'l Campeonatu de Pesu Semipesáu de UFC; Engarradiella de la Nueche.
Victoria 13–1 Bandera de Brasil Maurício Rua TKO (golpe al cuerpu y rodiyada) UFC 128 19 de marzu de 2011 3 2:37 Bandera de Estaos Xuníos d'América Newark, LLAGUNES OAXACA Ganó'l Campeonatu de Pesu Semipesáu de UFC. Campeón más nuevu na hestoria de UFC (23 años).
Victoria 12–1 Bandera de Estaos Xuníos d'América Ryan Bader Sumisión (guillotine choke) UFC 126 5 de febreru de 2011 2 4:20 Bandera de Estaos Xuníos d'América Las Vegas Sumisión de la Nueche.
Victoria 11–1 Bandera de Bielorrusia Vladimir Matyushenko TKO (coldaes) UFC Live: Jones vs. Matyushenko 1 d'agostu de 2010 1 1:52 Bandera de Estaos Xuníos d'América San Diego, California
Victoria 10–1 Bandera de Estaos Xuníos d'América Brandon Vera TKO (coldaes y golpes) UFC Live: Vera vs. Jones 21 de marzu de 2010 1 3:19 Bandera de Estaos Xuníos d'América Broomfield, Colorado KO de la Nueche.
Derrota 9–1 Bandera de Estaos Xuníos d'América Matt Hamill Descalificación (coldaes illegales) The Ultimate Fighter 10 Finale 5 d'avientu de 2009 1 4:14 Bandera de Estaos Xuníos d'América Las Vegas Jones foi descalificáu por golpes illegales col coldu de "12 a 6".
Victoria 9–0 Bandera de Estaos Xuníos d'América Jake O'Brien Sumisión (guillotine choke) UFC 100 11 de xunetu de 2009 2 2:43 Bandera de Estaos Xuníos d'América Las Vegas
Victoria 8–0 Bandera de Estaos Xuníos d'América Stephan Bonnar Decisión (unánime) UFC 94 31 de xineru de 2009 3 5:00 Bandera de Estaos Xuníos d'América Las Vegas
Victoria 7–0 Bandera de Brasil André Gusmão Decisión (unánime) UFC 87 9 d'agostu de 2008 3 5:00 Bandera de Estaos Xuníos d'América Minneapolis (Minnesota)
Victoria 6–0 Bandera de Estaos Xuníos d'América Moyses Gabin TKO (golpes) Battle Cage Xtreme 5 12 de xunetu de 2008 2 1:58 Bandera de Estaos Xuníos d'América Atlantic City Ganó'l Campeonatu de Pesu Semipesáu de USKBA.
Victoria 5–0 Bandera de Estaos Xuníos d'América Parker Porter KO (golpe) World Championship Fighting 3 20 de xunu de 2008 1 0:36 Bandera de Estaos Xuníos d'América Wilmington, Massachusetts
Victoria 4–0 Bandera de Estaos Xuníos d'América Ryan Verrett TKO (golpes) USFL: War in the Woods 3 9 de mayu de 2008 1 0:14 Bandera de Estaos Xuníos d'América Ledyard, Connecticut
Victoria 3–0 Bandera de Estaos Xuníos d'América Anthony Pina Sumisión (guillotine choke) Ice Fighter 25 d'abril de 2008 1 1:15 Bandera de Estaos Xuníos d'América Worcester (Massachusetts)
Victoria 2–0 Bandera de Brasil Carlos Eduardo KO (golpes) Battle Cage Xtreme 4 19 d'abril de 2008 3 0:24 Bandera de Estaos Xuníos d'América Atlantic City
Victoria 1–0 Bandera de Estaos Xuníos d'América Brad Bernard TKO (golpes) FFP: Untamed 20 12 d'abril de 2008 1 1:32 Bandera de Estaos Xuníos d'América Boxborough, Massachusetts

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «2011 Mixed Martial Arts results». Boxing.NV.gov. Archiváu dende l'orixinal, el 25 de xunetu de 2011. Consultáu'l 7 d'abril de 2011.
  2. «Jones interview: 'Guys Choice' awards show appearance on tap as the champ deals with highs and lows of stardom». Sports.Yahoo.com. Consultáu'l 18 de mayu de 2011.
  3. «Jon "Bones" Jones stats». Sherdog.com. Consultáu'l 7 d'abril de 2011.
  4. http://www.diariomma.com/2017/04/22/meyor-peleador-hestoria-ufc/5/
  5. http://agfight.band.uol.com.br/es/dana-white-califica-a-jon-jones-como-el-mayor-talentu-desperdiciado-de-la-historia/
  6. http://www.biobiochile.cl/noticias/deportes/adlp/2017/07/30/la-increible-historia-de-jon-bones-jones-el-campeon-mas-polemico-de-la-ufc.shtml
  7. http://enlapelea.com/ufc/dana-white-cree-que-jon-jones-podria-ser-el meyor-peleador-de-todos-los-tiempos/
  8. http://www.fdbplus.com/mayweather-jones-jones-ye-el meyor-peleador-de-mma-en-el planeta/
  9. http://enlapelea.com/eventos/ufc-197/el-campeon-daniel-cormier-almite-que-jon-jones-ye-el meyor-peleador-del planeta/
  10. Iole, Kevin (20 de marzu de 2011). «Jones steamrolls Rua, becomes youngest UFC champ». Sports.Yahoo.com. Consultáu'l 20 de marzu de 2011.
  11. Dann Stupp and Matt Erickson (13 de xunu de 2013). «Champ Jon Jones vs. Alexander Gustafsson to headline UFC 165 in Toronto». mmajunkie.com. Consultáu'l 13 de xunu de 2013.
  12. Matt Erickson. «Jon Jones vs. Glover Teixeira set for April 26 at UFC 172 in Baltimore». MMAjunkie.com. Consultáu'l 10 de xineru de 2014.
  13. «Jon Jones injured, forced out of planned UFC 178 meeting with Daniel Cormier». MMAjunkie.com (12 d'agostu de 2014).
  14. PolRdB (18 de febreru de 2015). «Jones, Johnson, Weidman y Belfort pa UFC 187». laoctavaesquina.com. Consultáu'l 18 de febreru de 2015.
  15. «El campeón de pesu semipesáu Jon Jones ye suspendíu de forma indefinida». 20Minutos/Associated Press (30 d'abril de 2015).
  16. Staff (1 d'abril de 2016). «Rematch on hold: Injury forces Daniel Cormier off UFC 197 headliner vs. Jon Jones». mmajunkie.com. Consultáu'l 2 d'abril de 2016.
  17. Marc Raimondi (2 d'abril de 2016). «Jon Jones vs. Ovince Saint Preux set for UFC 197 with Daniel Cormier out». mmafighting.com. Consultáu'l 2 d'abril de 2016.
  18. «UFC 135 Jon Jones Pre-Fight Supper: Jones' Water Runs Deep». Bleacherrport.com (24 de setiembre de 2011). Consultáu'l 31 d'ochobre de 2011.
  19. http://fabwags.com/jessie-moses-mma-champion-jon-jones-girlfriend-fiance/
  20. Hensch, Mark (20 d'ochobre de 2011). «UFC's Jon Jones Fights for Christ in the Cage». The Christian Post. Consultáu'l 22 de xineru de 2012.
  21. Axe, Brent (27 d'abril de 2012). «For Chandler Jones, becoming a New England Patriot is just about perfect». Syracuse.com. Consultáu'l 27 d'abril de 2012.
  22. Fowlkes, Ben (10 d'avientu de 2009). «Jones seeks appeal in wake of 'Ultimate Fighter' disqualification». SI.com. Archiváu dende l'orixinal, el 24 de payares de 2015. Consultáu'l 4 d'abril de 2011.
  23. «UFC In the Moment: Jon Jones - Full Episode». YouTube.com. Consultáu'l 3 d'abril de 2011.
  24. «Hours before the biggest fight of his life, Jones subdues a robber». Sports.Yahoo.com (19 de marzu de 2011). Consultáu'l 8 d'abril de 2011.
  25. Whitman, Mike (19 de marzu de 2011). «Report: 'Bones' Subdues Thief Hours Before Title Fight». Sherdog.com. Consultáu'l 20 de marzu de 2011.
  26. Helwani, Ariel (20 de marzu de 2011). «UFC 128 Video: Jon Jones Recounts How He Stopped Robbery on Fight Day». MMAFighting.com. Consultáu'l 8 d'abril de 2011.
  27. «Jon 'Bones' Jones Arrested -- UFC Champ Busted for DUI». TMZ.com (19 de mayu de 2012).
  28. «Jon Jones pleads guilty to DWI charges». Consultáu'l 9 de xunu de 2012.
  29. «UFC light heavyweight champion Jones signs deal with Nike». Archiváu dende l'orixinal, el 11 d'agostu de 2012. Consultáu'l 8 d'agostu de 2012.
  30. http://www.sportsnet.ca/mma/ufc/jones-first-mma-fighter-with-signature-nike-shoe/
  31. Potter, Andrew. «UFC Light Heavyweight Champ Jon Jones Signs Sponsorship Deal With Gatorade, tamién suspendíu de UFC n'abril del 2015 por tar envolubráu en drogues y problemes cola policia». mmaweekly.com. MMAWeekly.com. Consultáu'l 19 de setiembre de 2013.
  32. «Battle Cage Estreme V Official Results». MixedMartialArts.com. Consultáu'l 5 d'abril de 2011.
  33. Gross, Josh (6 de xineru de 2012). «ESPN.com MMA awards for 2011». ESPN.Go.com. Consultáu'l 16 de xineru de 2012.
  34. «FIGHT! Magazine Awards». FightMagazine.com. Archiváu dende l'2009 orixinal, el 11 de xunetu de 2011. Consultáu'l 3 d'abril de 2011.
  35. Encarnacao, Jack. «Breakthrough Fighter of the Year». Sherdog.com. Consultáu'l 5 d'abril de 2011.
  36. Critchfield, Tristen (4 de xineru de 2011). «Sherdog's 2011 Beatdown of the Year: 'Bones' Breaks Rua». Sherdog.com. Consultáu'l 5 de xineru de 2011.
  37. Critchfield, Tristen (16 de xineru de 2012). «Sherdog.com's 2011 Fighter of the Year». Sherdog.com. Consultáu'l 16 de xineru de 2012.
  38. Tucker, Bryan (11 de xineru de 2013). «World MMA Awards 2012 Results». MMAFighting.com. Consultáu'l 14 de xineru de 2013.
  39. Breen, Jordan (10 de xineru de 2011). «Sherdog's 2010 All-Violence Team». Sherdog.com. Consultáu'l 16 de xineru de 2012.
  40. Breen, Jordan (6 de xineru de 2012). «Sherdog.com's 2011 All-Violence Team». Sherdog.com. Consultáu'l 16 de xineru de 2012.
  41. Breen, Jordan (5 de xineru de 2013). «Sherdog.com's 2012 All-Violence Team». Consultáu'l 5 de xineru de 2013.
  42. Breen, Jordan (12 de xineru de 2014). «Sherdog.com's 2013 All-Violence Team». Consultáu'l 12 de xineru de 2014.
  43. http://www.sherdog.com/news/articles/1/Sherdogcoms-2013-Fight-of-the-Year-61591
  44. «NJCAA CHAMPIONS By Weight Class» (PDF). NJCAA.org. Archiváu dende l'orixinal, el 6 de xineru de 2011. Consultáu'l 6 d'abril de 2011.
  45. «Triton Wrestling NJCAA All-Americans (1990-2010)». IowaCentral.edu. Archiváu dende l'orixinal, el 6 d'ochobre de 2011. Consultáu'l 6 d'abril de 2011.
  46. «2005 NHSCA Senior Wrestling All-Americans». NHSCA.com. Archiváu dende l'orixinal, el 13 d'agostu de 2011. Consultáu'l 5 d'abril de 2011.
  47. Matthews, Bob (26 de marzu de 2011). «Jon Jones an instant star as UFC champion». DemocratandChronicle.com. Consultáu'l 6 d'abril de 2011.
  48. «Northeast Junior Greco-Roman Rexonal Championships». LongIslandWrestling.com. Consultáu'l 6 d'abril de 2011.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]