Johnny Cage

De Wikipedia
Johnny Cage
Personaxe de Mortal Kombat
Universu Mortal Kombat universe (en) Traducir
Cabera apaición Mortal Kombat X
Creador/a/es John Tobias y Ed Boon
Interpretáu por Daniel Pesina (MK, MKII)
Chris Alexander (MKT)
Linden Ashby (Película)
Chris Conrad (Segunda Película)
Jeff Durbin (Live Tour)
Matt Mullins (Rebirth y Legacy)
Casper Van Dien (Legacy)
Voz orixinal Andrew Bower (MKX)
Información
Nome orixinal John Carlton
Nomatu Johnny Cage
Raza Humanu
Sexu Masculín
Edá 52 años
Estatura 1,83 m (6 ft 0 in)
Pesu 88 kg (194 lb)
Ocupación Actor (antes)
Fuercies Especiales
Aliaos Raiden, Sonya Blade, Cassie Cage, Kenshi, Jax, Sub-Zero
Enemigos Goro, Shinnok, Quan Chi, Kano, Kitana, Liu Kang
Fíos Cassie Cage (Fía)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Estatus actual Vivu
Perfil n'IMDb
[editar datos en Wikidata]

Johnny Cage ye un personaxe de la serie de videoxuegos de llucha Mortal Kombat. Fixo la so primer apaición nel primer videoxuegu de la saga Mortal Kombat I.

Biografía[editar | editar la fonte]

Llinia de tiempu orixinal[editar | editar la fonte]

Johnny Cage ye un actor d'artes marciales, pero tou la xente cree que los golpes de les sos películes yeren un fraude. Fadiáu de la opinión de los críticos, l'actor decide entrar nel tornéu de Mortal Kombat pa demostrar lo contrario.[1]

Tres el tornéu, Cage realizó una película cuntando los fechos asocedíos nel tornéu, pero dempués, al enterase de que'l campeón, Liu Kang, embarcar nuna misión al estrañu y accidente Outworld, decidió acompañalo xunto a Jax y Raiden. Con un esfuerciu conxuntu, llogren ganar al emperador Shao Kahn y rescatar nel procesu a Sonya Blade, secuestrada antes del tornéu.

L'emperador forxó un plan pa invadir la Tierra usando como sida la resurección de la reina Sindel, abriendo un portal ente dambos reinos, apoderándose de les almes humanes y unviando a los centauros de Motaro p'acabar con posibles amenaces. Cage ye atacáu y mancáu de muerte poles besties (esplicando la so ausencia nos xuegos Mortal Kombat 3 y Ultimate Mortal Kombat 3), sicasí, la so alma ye interceptada pola conxunción de los reinos, dexándo-y alicar temporariamente pa lluchar xunto al defensores de la Tierra. Shao Kahn ye nuevamente derrotáu y l'alma de Cage finalmente puede alzase a los cielos.

Aprovechando'l caos que xeneró la guerra con Shao Kahn, Shinnok aprovecho y escapó del Netherrealm estableciéndose na Tierra. Cage, quien reparaba dende'l cielu'l conflictu, pidió a los dioses volver lluchar xunto colos sos amigos p'aselar al dios cayíu. Shinnok y Quan Chi son vencíos y Cage vuelve al mundu de los vivos, como un guerreru protexíu de Raiden.

Quan Chi llogra escapar nuevamente del Netherrealm, onde yera asediado por Scorpion y atopóse nes catacumbes del Rei Dragón Onaga, frente al so petrificado exércitu invencible. Ofrecio a Shang Tsung una alianza p'alicar este exercito, pero primeramente desfixéronse tando de Liu Kang como Shao Kahn. Raiden convoca a los defensores del Reinu (Cage, Jax, Sonya, Kung Lao, Sub-Zero y Frost) y a la princesa d'Edenia, Kitana pa combatilos. Nel conflictu, Cage (quien muerre per segunda vegada), Jax, Sonya, Kung Lao y Kitana son asesinaos poles tropes de la Deadly Alliance. Depués Onaga llogra resucitar y derrota a l'alianza y a Raiden, quien sacrificó la so esencia en devanéu.

El Rei Dragón esclavizó a los guerreros asesinaos por que trabayen al so serviciu, pero ye ganáu por Shujinko. Mientres kombatían, l'alma de Liu Kang, aidáu por Ermac, llogró romper el conxuru que los esclavizaba, tornándolos a la vida.

Con Liu Kang en busca del so cuerpu teníu, y Raiden conrotu pol so sacrificiu, Cage preguntábase como s'entamaríen n'ausencia de dambos. Cuando de sópitu recibió visiones de Shinnok forxando un plan, Cage eventualmente decidió investigar pola so cuenta, hasta que s'atopo col dios cayíu, quien escapó escontra lo desconocío. Entós Cage axuntó a los defensores del Reinu y emponer escontra la Pirámide de Argus, cuntándo-yos alrodiu de l'alianza malina que Shinnok ufiertó a Shao Kahn, Onaga y la Deadly Alliance.

Na pirámide, el fíu de Argus, Taven ganó al elemental Blaze, provocando que los kombatientes amonten los sos poderes y se masacren unos a otros. Cage ye per tercer vegada asesináu, siendo degolláu.

Llinia de tiempu alternativa[editar | editar la fonte]

Cage recibe la invitación al Mortal Kombat polos sos grandes dotes d'engarradiella. Na ceremonia d'ingresu, intenta coquetear con Sonya y búrllase de Shang Tsung, quien lo escueye pa los primeres kombates. Cage gana a Reptile y a Baraka, pero a pesar d'impresionase, nun toma entá'l tornéu en serio. Intenta acompañar a Sonya, pero dambos terminen engarrando, sicasí Kano apaez y engarradiella con dambos, siendo derrotáu. Cage ye esaniciáu del tornéu por Cyrax, siendo Liu Kang el ganador del mesmu en ganando a Ermac y Shang Tsung

Mientres la ceremonia de festexu na Academia Wu Shi, les tropes del Outworld atacaron, matando a dellos monxos y secuestrando a Sonya. Raiden recluta a los kombatientes pa dir al tornéu del Outworld. Cage y Jax van rescatar a Sonya ente que'l restu va enfrentase a Shao Kahn. Na final del tornéu, Kung Lao fai-y frente al emperador, pero ye asesináu. Liu Kang ye quien termina ganándolo.

En tornando del Outworld, Cage ye interceptáu poles tropes de Motaro, sicasí nesta ocasión, Raiden salvar, aniqilando al centauru. Cage axuntar colos defensores del reinu pa preparar la defensa, pero son emboscados por Sindel, solo Cage y Sonya sobreviven al ataque tres el sacrificiu que fizo Nightwolf pa esaniciar a la edeniana. Raiden y Liu Kang atopen el panorama, indignaos. Los defensores cuestionen les decisiones de Raiden y lo confrontan, siendo derrotaos ya inclusive Liu Kang resulta mancáu de muerte a pesar de que Raiden non queria faelo. El dios del truenu enfrenta a Shao Kahn y ganar, pero'l costo foi bien alto.

La cayida de Shao Kahn foi curioso entamada por Quan Chi, quien aprovechó pa lliberar a Shinnok del Netherrealm. Na invasion, Cage xugó un papel vital ganando primeru a los retornaos de Quan Chi aidando a Raiden (y resucitando a Scorpion, Sub Zero y Jax nel procesu) y depués enfrentándose de frente con Shinnok, venciéndolo y espertando el so poder ocultu. Raiden y Fujin sellaron al dios cayíu nel so amuleto y llevar al cielu de los Elder Gods.

Despues del conflictu, Cage y Sonya empiecen una rellación amorosa que daría como frutu la nacencia de la so fía, Cassie Cage. Sicasí, dambos deciden dixebrase por cuenta de la adicción al trabayu per parte de Sonya.

Años dempués, Cassie y la so amiga Jacqui Briggs (fía de Jax) son secuestraes nel Outworld. Cage, Sonya y un grupu de les Fuercies Especiales piden esplicaciones a Kotal Kahn. este unvia a Reptile y D'Vorah p'ayudar na so investigación, cuando atopen a Erron Black diciendo que la Red Dragon secuestró a les moces pa un misteriosu clérigu. Toos tornen al templu de Kotal cuando son atacaos por un exércitu de Shokan y Onis lideraos por Gorbak, rei de Kuatan y padre de Goro. Inesperadamente, l'alianza de Kotal coles Fuercies Especiales recibe un aliáu inesperáu: el Dragón Negru. Dambos bandos kombaten, terminando cola muerte de Gorbak a manes de Kotal y el pidíu de paz d'ésti postreru colos Shokan.

L'emperador viaxa con Cage y Sonya a la isla de Shang Tsung, onde son recibíos por unes teníes Cassie y Jacqui, sofitaes por Skarlet y el Dragón Coloráu. Cage, Sonya y Kotal son tomaos prisioneros del clérigu Havik, quien pretendía convertir a Reiko nun Dios de Sangre. Sicasí, Reiko ye asesináu por Havik pa faer apaecer de nuevu'l amuleto de Shinnok gracies a les dagues Kamidogu. Nesi momentu Mileena irrumpio xunto con Ermac pero tamién fueron prindaos, pero coles mesmes apaecíen Scorpion (agora como Hanzo Hasashi), Takeda (el fíu de Kenshi) Sheeva y Kintaro. Los kombatientes llucharon ente sigo mientres Scorpion llevar a Havik al infiernu p'asesinalo. Al morrer Havik, los guerreros teníos tornaron a la normalidá, apautándose una tregua ente Kotal, Mileena y los Shokan, respondíos por por Raiden.

Tres esti incidente, Cage recluta a Cassie, Jacqui, Takeda y Kung Jin pa formar un escuadrón nuevu, y pide ayuda a Sub Zero pa entrenalos. Cage torna a les Fuercies Especiales cuando Sonya infórma-y sobre la renacencia de la Guerra Civil del Outworld, trayendo abellugaos de dichu reino a la Tierra. Mientres l'escuadrón de Cassie investiga nel Outworld, Jax y Kenshi prinden a Quan Chi y llevar a les Fuercies especiales onde Cage y Sonya entrugar. Nesi momentu, Scorpion apruz pidiendo la cabeza de Quan Chi. Toos inténten-y faer entrar en razón pero son derrotaos. Scorpion combate con Quan Chi y ganar, xustu antes de ser degolláu, el bruxu llogra invocar a Shinnok, que secuestra a Cage y llevar al Sky Temple xunto colos retornaos.

Nel templu, Cage ye inmovilizáu por D'Vorah ente que Shinnok usa la so esencia escura pa infestar el Jinsei, nucleu d'enerxía vital de la Tierra. Cassie llega pa enfrentar a un corruptu Shinnok, siendo derrotada. Pero al ver al so padre siendo torturáu, desamarra'l mesmu poder ocultu que Cage amosó nel pasáu y derrota al dios cayíu, recibiendo les felicitaciones del so padre.

Trivia[editar | editar la fonte]

  • El personaxe Johnny Cage ta basáu nel tamién actor y famosu prauticante de karate, Jean-Claude Van Damme, como asonsaña al negase ésti a formar parte de Mortal Kombat.
  • diba llamase Michael Grimm, pero foi camudáu mientres la producción del primer Mortal Kombat
  • El so nome real, John Carlton, esta tomáu d'un productor de Midway col mesmu nome *

Cage nun apaeció en Mortal Kombat 3 nin en Ultimate Mortal Kombat 3 por cuenta de un conflictu ente los desarrolladores y Daniel Pesina, quien interpretaba al peleador. Por esta razon, dicir de que Cage foi asesináu polos escuadrones d'estermín de Shao Kahn, ya inclusive apaez la so llábana nel escenariu "The Graveyard" (Campusantu)

  • Sicasí, Cage torna en Mortal Kombat Trilogy, interpretáu por Chris Alexander
  • Cage ye'l que mas vegaes morrió mientres la hestoria, siendo asesináu tres veces:
    • Previu a Mortal Kombat 3 a manes de los Centauros lideraos por Motaro.
    • Posterior a Mortal Kombat: Deadly Alliance, masacrado por una horda Tarkata y depués convertíu en retornáu por Onaga.
    • Tres el desencadenamiento del Armageddon, Cage apaez degolláu na introducción de Mortal Kombat (2011)
    • Casu opuestu ye na llinia temporal alteriada por Raiden, siendo unu de los pocos que nun foi muertu.
  • El so Friendship ye la más famosa, apaeciendo en Mortal Kombat II y Mortal Kombat Trilogy como tal, na primer película en ganando a Scorpion, en Mortal Kombat (2011) como Babality y en Mortal Kombat X como pose de victoria.
  • A lo llargo de los xuegos, Cage realizó delles referencies a películes y series:
    • El so pelicula "Sudden Violence" parodia a Sudden Death, de Jean Claude Van Damme (quien yá ye asonsañáu por Cage)
    • Tres el primer Mortal Kombat, filma una película basada nos fechos del tornéu, que ye considerada la posterior película llanzada años dempués nel mundu real
    • Na so película "Hwaaa!!!" Cage combate con un actor llamáu Channie Jack, asonsañando al actor Jackie Chan
    • Tamién protagonizo la serie "Wu Shu", que asonsaña a la serie Kung fu, de David Carradine
    • La so película "Citizen Cage" parodia a Citizen Kane
    • En venciendo a Baraka na manera historia de Mortal Kombat (2011), Cage dixo que yera ideal pa interpretar a "Tommy Scissorfists", parodia d'Edward Scissorhands
    • Fai delles referencies nos diálogos pre combate en Mortal Kombat X:
      • al engarrar con Goro recuérdalu que débe-y unos lentes de sol, y que va cayer d'un golpe nos xenitales, dambes escenes asoceden na primer película ***

a Jax diz-y "Home de Lata", personaxe de la película El magu de Oz

      • a Ferra y Torr diz-yos "Master Blaster", personaxe de la película Mad Max Beyond Thunderdome
      • a Kitana saludar con un "Hola, enfermera", frase de la serie Animaniacs
      • a Ermac diz-y "The Mummy Returns", n'alusión a The Mummy Returns
      • a Kotal Kahn diz-y "Moctezuma" y "Nostradamus"
      • a Liu Kang diz-y "Lulú", referente a La pequeña Lulú
      • a Sub zero diz-y "Ricinos de xelu", referente a Ricinos d'Oru y los trés osos
      • a Raiden diz-y "La so Santidá", como si fuera un Papa
      • busca vengase de Kano por habelo tiráu al Pit nel xuegu anterior
      • a Mileena diz-y que -y impalará los sos premios nel craniu, en referencia a una Fatality del xuegu anterior
      • el so fatality "Here is Johnny!!" ye una parodia a una escena de la película La rellumada

Apaiciones en películes[editar | editar la fonte]

Apaiciones en videoxuegos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]