Joanne Dru

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Joanne Dru
Joanne Dru
Joanne Dru Portrait.jpg
Vida
Nacimientu Logan Traducir31  de xineru de 1922
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Fallecimientu

Los Angeles10  de setiembre de 1996

(74 años)
Causa de la muerte Edema
Familia
Casáu/ada con Dick Haymes  (1941 -  1949)
John Ireland  (1949 -  1957)
C.V. Wood  (1972 -  1992)
Hermanos/es
Familia
Oficiu
Oficiu actriz, guionista, actriz de televisión, actriz de cine y actriz de teatru
Creencies
Partíu políticu Partíu Republicanu de los Estaos Xuníos
IMDb nm0238445
Cambiar los datos en Wikidata

Joanne Dru (Joanne Letitia Lacock: Logan, de Virxinia Occidental, 31 de xineru de 1922 - Los Angeles, 10 de setiembre de 1996) foi una actriz estauxunidense.

Ye conocida sobremanera poles sos interpretaciones en dellos clásicos empobinaos de Howard Hawks y de John Ford.

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

Joanne Dru empezó, como tantos actores, trabayando en Broadway, faciendo comedia musical, pa pasar al cine en 1946. La fama diba llega-y llueu, pos en 1948 Howard Hawks escoyer pa ser la pareya de Montgomery Clift na película Ríu Coloráu. Ente que al añu siguiente trabayó con John Ford en La lexón invencible. En 1949 siguía con otra obra maestra, ésta del direutor Robert Rossen, titulada El Políticu.

En Ríu Coloráu conoz al actor John Ireland, col que vuelve trabayar en El Políticu, y con él cásase en divorciándose del so anterior home, el tamién actor Dick Haymes, en 1949.

Tres el so bon empiezu a finales de la década de los cuarenta, los cincuenta empiecen con igual actividá, asina en 1950 vuelve trabayar con Ford en Caravana de paz con Ben Johnson como compañeru. En 1951 rueda un nuevu western, El valle de la vengación del direutor Richard Thorpe, nuevamente col so home John Ireland y con Burt Lancaster como compañeru protagonista. Mientres tola década nun-y falta trabayu compartiendo la pantalla siempres con bonos intérpretes o con grandes estrelles como Richard Widmark, Van Johnson o James Stewart, con esti postreru trabayó en Badea negra, del direutor Anthony Mann.

A partir de los años '60 el so ritmu de trabayu escai y empieza a trabayar en televisión, apaeciendo en capítulos de distintes series. En 1972 casar por tercer vegada, nesta ocasión con un empresariu, C. V. Wood, que finaría tres años primero que ella.

Joanne Dru muerre en Los Angeles, California, a los 74 años d'edá, por un linfedema.

Fíos[editar | editar la fonte]

Casada en cuatro causes, Dru tuvo tres fíos, toos del so primer matrimoniu con Dick Haymes:

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]