Jimmy Giménez-Arnau

De Wikipedia
Jimmy Giménez-Arnau
Vida
Nacimientu Brasil14 de setiembre de 1944 (79 años)
Nacionalidá España
Familia
Casáu con María del Mar Martínez-Bordiú y Franco (es) Traducir
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu escritorperiodista
Seudónimu/os Jimmy Giménez-Arnau y Jimmy Corso
IMDb nm0319887
Cambiar los datos en Wikidata

Joaquín José Víctor Bernardo Giménez-Arnau Ponte, (14 de setiembre de 1944Brasil) popularmente conocíu como Jimmy Giménez-Arnau, ye un tertuliano, periodista y novelista español.

Biografía[editar | editar la fonte]

Fíu del diplomáticu y escritor José Antonio Giménez-Arnau (1912-1985) y de María Inés Puente García-Arnaiz (llamada familiarmente Truchy y finada en 2004),[1]Jimmy nació a bordu del tresatlánticu español Cabu de Fornos mientres saleaba per agües brasilanes. Tuvo internáu nun colexu inglés dende los siete años hasta los nueve, lo que-y dexó algamar un perfectu dominiu del inglés. Llicencióse en Derechu y en Periodismu. Mientres la so mocedá prauticó a nivel aficionáu fútbol y boxéu y, ente otres actividaes, foi vendedor (o marchante) d'obres d'arte.

Tien dos hermanos y dos hermanes; Ricardo y José Antonio, y Mónica y Patricia. Tuvo un hermanu mayor (que morrió al nacer), y otra hermana, Palombu, que morrió na so niñez. Jimmy pasó temporaes de pequeñu cola so güela materna, María Petra García-Arnaiz.

Como periodista, foi Periodismu de guerra corresponsal de guerra y cofundador de la revista Hermano Lobo,[2] onde escribía sol seudónimu de Jimmy Corso.[3] Nel añu 1980 escribió y dirixó xunto a Julio Wizuete, Cocaína, una película na qu'amás tuvo una participación como actor. En 1983 creó la televisión clandestina Onda Blúmini.[4]

Como escritor, empezó faciendo poesía y publicó Que la so selva y La soledá distinta. En 1977 escribió la so primer novela, Les islles tresparentes. Otres obres sos son: Yo, Jimmy. La mio vida ente los Franco, Neón en vena. Enfermos nel paraísu, Los insatisfechos (la so segunda novela), Les males compañíes. Hipótesis íntimes sobre la muerte de los marqueses de Urquijo, Cómo forrase y flipar cola xente guapo, Camaleones y lagartas, Zelos (la so tercer novela) y España ponme.

Personaxe popular[editar | editar la fonte]

Por cuenta de el so matrimoniu'l 3 d'agostu de 1977 con María del Mar «Merry» Martínez-Bordiú y Franco (1956), nieta de Francisco Franco, nel Palaciu de Meirás, con quien tuvo una fía, Leticia (25 de xineru de 1979), Jimmy Giménez-Arnau convertir nun personaxe popular. Xunióse diez años dempués con una modelu. El so anterior matrimoniu eslleir con una sentencia del Tribunal de la Rota el 28 d'abril de 1993, siendo asistíu jurídicamente pol lletráu Ramón Tamboreru. Esti fechu asitió-y darréu nel puntu de mira de la prensa del corazón, cola que dende entós vien collaborando y realizando polémiques apaiciones. Esta rellación viose especialmente fomentada y esplotada a raigañu de la puxanza n'España de la televisión especializada na vida privada de los famosos. Giménez-Arnau nun tuvo problemes n'esponer la so vida frente a los medios, aprovechándose de la so condición de expariente de los Franco pa criticar a la familia.

Nos últimos años, por cuenta de la so revesosa personalidá y el so calter polémicu, pasó a formar parte indiscutible de lo que se dio en llamar, con mayor o menor aciertu críticu, como telebasura.[5] Collaboró en programes como ¿De qué parte tas?, Acaldía, DEC, Sálvame o La noria. Anguaño, comparte la so vida cola española Sandra Salgado González (1981), con quien se casó civil el 11 d'abril de 2013 en Fuencarral, Madrid.

Discutinios[editar | editar la fonte]

El 20 d'ochobre de 1993, nel programa radiofónicu de Luis del Olmo, Protagonistes, de la Cadena Radiofónica Onda Cero, mientres el «Alderique del Estáu de la Nación Española», Norma Duval allegó p'atacar duramente a Jimmy Giménez-Arnau y compensar l'aceda crítica que contra ella profiriera'l citáu periodista del corazón. La indignación de la vedette foi tal, que llanzó unu de los sos zapatos contra Jimmy, nun «Zapatazu» que fizo historia.[6] Tiempu dempués, y por aciu de Luis del Olmo, Norma quixo faer les paces con Jimmy, pero esti nunca les quixo.

Según el diariu El País, el 29 de xunu de 1994, mientres salía de los estudios de Telecinco onde trabayaba, foi deteníu pola Seición d'Estupefacientes de la Brigada de la Policía Xudicial de Madrid por un presuntu delitu de tráficu de cocaína. Foi rexistráu y prindáronse-y 10 gramos de dicha sustancia sicotrópico. El so vehículu foi inspeccionáu por nicios de que pudiera esconder más cantidá.

En 2009, un espolín con Pipi Estrada nel plató de Sálvame acabó colos dos llegando a les manes. Jimmy alegó que Pipi triára-y la cabeza y denunciar, pero'l xulgáu dio la razón al periodista deportivu.[7]

Nel añu 2011, preguntó a César Millán nel programa La noria, la so opinión sobre la zoofilia. César punxo cara de plasmu y decidió nun responder a felicidá pregunta.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]