Jewelry Bonney

De Wikipedia
Jewelry Bonney
Personaxe d'One Piece
Universu One Piece universe (en) Traducir
Creador/a/es Eiichirō Oda
Información
Sexu femenín
Ocupación vessel captain (en) Traducir
Padres Bartholomew Kuma Ginny (en) Traducir
[editar datos en Wikidata]

Jewelry Bonney (ジュエリー・ボニー?) moteyada La Famiona, ye un personaxe del manga One Piece.[1] Nel momentu actual de la hestoria, ye unu de los once pirates que fueron llamaos Los Once Supernovas nel Archipiélagu Sabaody, por ser los sos pagos cimeros a los 100 millones de Berries, siendo la suya de 140.000.000 de berries. Ye orixinaria del South Blue y capitana de los pirates Bonney. Ella ye conocida tamién por ser la madre biolóxica del protagonista Monkey D. Luffy

Apariencia[editar | editar la fonte]

Usa l'estilu vaqueru, con prendes pequeñes. Paez una moza nueva ya inclusive d'apariencia adolescente.[2]

Bonney ye una muyer delgada (a pesar de la enorme cantidá d'alimentos que ye capaz de comer) y espodada, col pelo llargo y lliso de color rosa y los güeyos azules. El so traxe consiste nuna camiseta blanca qu'enseña parte de la so barriga y una bona cantidá de dixebra de los sos grandes pechos, xunto con unos pantalones curtios de color naranxa y negru a rayes, y nellos hai unos tirantes abrochaos que-y lleguen hasta los sos costazos. Lleva unes botes negres altes de tacón que lleguen hasta les rodíes, y un par de medies de color coloráu caliente, de color rosa y negru con un motivu mariellu similar al Sol nellos, un patrón que se repara en One Piece en delles ocasiones. Ella tamién tien una especie de boina verde que se doblar nel mediu, con un color verde claru. Ella tien un pirsin debaxo del so güeyu derechu, y los llabios pintaos con un pintalabios de color coloráu.

Tamién puede apaecer como una neña pequeña por cuenta del so poder de la Fruta del Diañu d'esta forma ye, obviamente, más infantil, traces faciales más infaniles, y nun ye tan alta nin tan espodada como na so forma adulta.

Personalidá[editar | editar la fonte]

Bonney ye desaxeradamente famiona, y nun s'interesa enforma polos modales na mesa. A pesar de les sos males maneres, tien, a diferencia d'otros pirates, sentíu común y dase cuenta cuándo una engarradiella puede causar problemes mayores. Cuando vio que Zoro intentaba atacar a unu de los Nobles Mundiales, corrió pa evitalo y asonsañó una escena na cual ella lloraba mientres abrazaba a un presuntamente muertu hermanu mayor Zoro. Tou esto facer tarreciendo que, si daquién llegaba a mancar a unu de los Nobles, entós unu de los trés almirantes de la Marina llegara al archipiélagu y atrapar.

Cree nun pirata tien de ser como los estereotipos apunten. Esto ye notáu cuando evita que Zoro ataque al Noble, pero refuga protexer al home que fuera tirotiáu pol mesmu. Inclusive, cuando'l Noble yá s'había alloriáu y Zoro llevar al mancáu a un hospital, ella creyó que yera una ridiculez qu'un pirata fuera perhí ayudando a les persones.

Rellaciones[editar | editar la fonte]

Tripulación[editar | editar la fonte]

Bonney paez imponer respetu absolutu de la so tripulación. La so tripulación va cumplir con cualquier cosa qu'ella pueda precisar. Bonney nun fala perbién a los sos tripulantes, yá que cuando taba llorando pola execución de Portgas D. Ace, unu de los sos homes esmolecer por ella, pero Bonney díxo-y que dexáralu sola.

Enemigos[editar | editar la fonte]

Siendo unu de los Once Supernovas , Bonney puede cuntase como un rival potencial de cualesquier de los otros 10 pola primer posición de la mar. Cuando acaba la guerra, ella quier atopar a Barba Negra nel Nuevu Mundu. Pero'l so mayor enemigu ye'l Gobiernu Mundial, una y bones ella ye una pirata bien buscada; inclusive cuando Akainu prindar l'almirante dixo qu'esta meyor qu'ella nun andar suelta perhí.

Roronoa Zoro[editar | editar la fonte]

Bonney atopar por primer Zoro cuando ésti taba a puntu de perxudicar seriamente a una abusiva pasar al Nuevu Mundu. Sabiendo de les consecuencies que'l espadachín desencadenaría si consiguía mancar a unu de los nobles, Bonney tuvo qu'intervenir. Llanzóse enriba de Zoro abrazándolo faciendo ver qu'él yera'l so hermanu mayor y enllordiólu con mueyu de tomate por que paeza que Zoro morriera. Más tarde dase cuenta de que Zoro nun yera totalmente consciente de les circunstancies, y cuando Zoro llevantar p'ayudar a un espectador mancáu a una clínica, Bonney foi disgustada, diciendo qu'un pirata nun podía ayudar a los demás y que la próxima vegada que lo atopara mataríalu.

Monkey D. Luffy[editar | editar la fonte]

A pesar de qu'ella y Luffy nun s'atoparon realmente de frente, Luffy fixo actos humildes y eso fixo poner furiosa a Bonney diciendo que lu mataría xunto con Zoro(anque esto pue ser a cencielles por cuenta de la so anterior interaiciones con Zoro, que la so inorancia tuvo qu'aguantar).

Habilidaes[editar | editar la fonte]

Bonney amosó pocu nel camín les sos capacidaes físiques. Ella y la so tripulación fueron vencíos y prindaos polos pirates de Barbanegra, a pesar de que llogró mancar (inclusive atada y encadenada) a Barbanegra con una patada na cabeza.

Fruta del Diañu[editar | editar la fonte]

Según viose, tien una habilidá rellacionada de Fruta del Diañu que-y dexa camudar la edá de los sos oxetivos, pos al dir detener a Zoro, ella mesma aparentó ser una neña, y más tarde vese que pola so aición, dellos marines convertir en neños pequeños o en vieyos. Nun se sabe si esti poder afecta permanentemente a la víctima nin de qué manera ella ye capaz de controlalo, pero sábese que pa usar el so poder precisa les manes, por eso Barba Negra caltúvolu encadenada: por que nun pudiera faer sirvir la Fruta del Diañu.[3]

Historia[editar | editar la fonte]

Archipiélagu Sabaody[editar | editar la fonte]

Dempués d'un llargu viaxe siguiendo una de les rutes del Log Pose por Grand Line, Bonney y la so tripulación llegaron al Archipiélagu Sabaody pa preparar a entrar al Nuevu Mundu. Mientres tán ellí, ella y la so tripulación deciden comer daqué nun restorán alcontráu nel 24º Grove. Una vegada ende, ella ordena una gran comida, ofendiendo a otros comensales col so gran mambís y males maneres. En particular, ofendió-y a Capone Bege (otru Supernova), lo cual casi provoca una engarradiella ente dambes tripulaciones.[1]

En comiendo, salió del restorán y vio a Zoro a puntu d'atacar a unu de los Nobles Mundiales, que disparó al espadachín. Zoro safó'l disparu y llanzóse al ataque, pero Bonney interpúnxose primero que consiguiera tocar al Noble, y abrazó a Zoro, llorando pa faer paecer qu'en realidá matara a ésti. Bonney llamó a Zoro el so hermanu y aseguró que morriera, enllordiándo-y con mueyu de tomate na frente p'asonsañar sangre. Sicasí, nun salvó a ésti por simpatía, sinón pa protexese a sigo mesma, pos tarrecía qu'unu de los almirantes llegara si los Nobles resultaben mancaos.

Al enterase que Luffy cutió a un Noble Mundial, recordó lo estúpido que yera Zoro, y pensó que'l so capitán yera'l doble d'estúpidu y prometió da-yos un escarmientu en cuanto atópense nel Nuevu Mundu. Mientres la batalla ente los pacifistes, Kizaru y los "Supernovas", nun se vuelve mentar a la pirata, polo que se supón que pudo escapar cola so tripulación d'ési infiernu.

Batalla en Marine Ford[editar | editar la fonte]

Más tarde, cuando los Supernovas tán siguiendo la batalla en Marine ford poles televisiones del Archipiélagu Sabaody, Bonney llora pola inminente execución de Portgas D. Ace y pide a los sos tripulantes que-y dexen sola. De xuru ye porque Portgas D. Ace yera un gran pirata, anque se desconoz la verdadera razón.

Nuevu Mundu[editar | editar la fonte]

Apaez arreyada al mástil del barcu onde viaxen Barbanegra (One Piece) (Kurohige) y la so tripulación. Ésti dexa entever que la tripulación de Jewelry foi ganada, y ella ye la única sobreviviente polos deseos de Barbanegra (One Piece) de convertila na so esposa y sometela a la so autoridá. Al negase atayante y violentamente, Barbanegra (One Piece) anúncialu que va ser la moneda de cambéu por un buque de la marina, pos éstos nun tienen nengún barcu estable pa navegar pel nuevu mundu. Pero Barbanegra nun cuntaba con que los marines y un almirante tar siguiendo, polo qu'escapa cola so tripulación dexando a Bonney a disposición de los marines, ella ye prindada finalmente pol almirante. L'almirante Akainu al atopase con ella diz-y que siéntese solliviáu al tenela sol so poder yá que taba esmolecíu de qu'ella anduviera suelta. 2 años dempués ye vista en llibertá lleendo nel periódicu les noticies del arrenunciu de Doflamingo y les aliances de los sos ex-compañeros supernovas.

Arcu del Levely[editar | editar la fonte]

El so peracaba apaición foi nel Capitulo 908 de la Manga, onde se infiltra na tierra sagrada de los Tenryuubito mientres los eventos del Reverie faciéndose pasar por una reina vieya vilba del reinu de Sorbet.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga, capítulu 498: Jewelry Bonney ye presentada.
  2. One Piece Manga, capítulu 499: Bonney evita que Zoro manque al Noble.
  3. One Piece Manga, capítulu 507: Bonney convierte a los marines en neños y vieyos.