Jesús Fernández López

De Wikipedia
Jesús Fernández López
Vida
Nacimientu Uviéusieglu de XX
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu
Oficiu pilotu de rally
Cambiar los datos en Wikidata

Jesús Fernández, más conocíu como Tano, (sieglu de XXUviéu) ye un pilotu de rally español, qu'anguaño compite nel Campeonatu d'Asturies de Rallyes cola escudería AMP Classic Team.

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

Empecipió la so andadura na competición automovilística na disciplina del karting. Y facer con notable ésitu yá que se proclamó Campeón d'Asturies de ICC125 nel 2004 dempués de ser yá campeón nel 2003.

El siguiente pasu foi yá'l monte, pero al volante de vehículos de la categoría CM, compitiendo en pruebes de los Campeonatos d'España y Asturies mientres les temporaes 2005 y 2006 al volante d'un bmw 660 csi y un BRC CM05 respeutivamente. Con dambos siguió fiel al espectacular estilu que yá exhibiera nos karts, convirtiéndose n'unu de los pilotos más aplaudíos polos aficionaos.

Nel 2007, pasar a la máxima categoría del nacional de monte, los superturismos, compitiendo con un Audi A4, antes pilotáu por Fombona, preparáu por B9 Racing y ganando yá na so primer carrera, la Fase A de la Xubida a Trassierra, en Córdoba. Anguaño sigue faciendo dalguna qu'otra prueba de monte.

El mesmu 2007 empieza a tener apaiciones nel Campeonatu d'Asturies de Rallyes, con un Mitsubishi Evo VII, que dexaría a un llau de mano la temporada del 2009 con un Subaru Impreza WRC, que tuvo munchos problemes d'adaptación y de fallos en ciertes pieces na que nun consiguía faer el coche competitivu, hasta que nel Rally de Bual tuvo una salida y el coche quedó dafechu calzinado poles llapada, diciendo adiós a la temporada. Nel apartáu de Monte remató'l campeonatu n'octava posición, fixo tres participaciones con trés podiums, Victoria na Xubida a La Mazana y terceru na Xubida a Santu Emiliano y la Xubida al Fito.

Pal 2010 trai un Subaru S10 WRC, nesta temporada consiguió la victoria nuevamente nel Rally Arroes-Xixón y na que sigue afaciéndose al coche y poniéndolo a puntu. Nel apartáu de Monte remató'l campeonatu en quinta posición, con un solu podiu na Xubida al Sueve.[1]

En 2017 apostó'l rally princesa na categoría de leyennd Dempués d'un día de múltiples comtratiempos mecánicos y climátologicos consiguió una victoria faciendo esfrutar al públicu col so impresionante subaru WRC.

Palmarés[editar | editar la fonte]

Añu Títulu Vehículu
2004 Campeonatu d'Asturies de Karting ?
2009 Rally Arroes-Xixón Subaru Impreza WRC[2]
2010 Rally Arroes-Xixón Subaru Impreza WRC[3]
2011 7ᵘ Rally Arroes-Xixón Subaru Impreza WRC
2011 Rally de Bual Subaru Impreza WRC

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Jesús Fernández López "TANO"» (19 de xunetu de 2011). Consultáu'l 19 de xunetu de 2011.
  2. «Trunfo final de Jesús Fernández y Salvador Belzunces col so Subaru Impreza WRC» (23 de mayu de 2009). Archiváu dende l'orixinal, el 20 de setiembre de 2011. Consultáu'l 19 de xunetu de 2011.
  3. «Nuevu trunfu de Jesús Fernández "Tano" y Salvador Belzunces» (5 de xunu de 2010). Archiváu dende l'orixinal, el 23 d'agostu de 2011. Consultáu'l 19 de xunetu de 2011.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]