Jenny de la Torre Castro

De Wikipedia
Jenny de la Torre Castro
Vida
Nacimientu Naska[1]1954[1] (69/70 años)
Nacionalidá Bandera d'Alemaña Alemaña
Bandera del Perú Perú
Residencia Berlín
Estudios
Estudios Universidá de Leipzig
Universidad Nacional San Luis Gonzaga (es) Traducir
Llingües falaes alemán
Oficiu ciruxanaactivista polos derechos humanos
Premios
delatorre-stiftung.de…
Cambiar los datos en Wikidata

Jenny de la Torre Castro (1954Naska) ye una médicu peruana-alemana y fundadora de la Fundación Jenny de la Torre (Jenny De la Torre Stiftung) p'atender a persones desamparaes o ensin llar en Berlín, Alemaña.

Biografía[editar | editar la fonte]

Jenny creció na ciudá de Nasca. Tenía siete años d'edá cuando la so madre careció gravemente. L'únicu médicu de la cercanía atayó los cuidos p'atender otra llamada d'emerxencia. Foi cuando decidió sese médica.

En 1973 empecipió los estudios de medicina en Ica, Perú. Tan solo un añu más tarde llogró, pa la so sorpresa, una beca pa siguir los sos estudios de medicina na República Democrática Alemana, los que pudo siguir apenes en 1977 na Universidá de Leipzig. En 1983 llogró la calificación de formación médica de ciruxana infantil nel hospital de Berlín Beliner Charité.

En 1986 naz el so primer fíu. Poco dempués tornaría a Perú pa exercer el so oficiu, pero nun pudo faelo pos nun yeren reconocíos los estudios realizaos y los trámites burocráticos pa reconocelos tardaríen dellos años. Torna a Alemaña onde en 1990 llogró'l doctoráu como médica especialista. De nuevu torna a Perú, pero repite la hestoria y los sos estudios de médica especialista nun son reconocíos, polo que torna de nuevu a Alemaña, onde dende 1991 trabaya en distintos clíniques.

Dende 1998 ye profesora güéspede del hospital Berliner Charité. En 2002 fundó col dineru d'un premiu la Fundación Jenny de la Torre Stifftung. En 2003 arrenunció al so trabayu pos-y retayaron les hores de trabayu y dende entós de dedica al trabayu de la fundación. Dende 2004 constrúi un hospital p'atender a desamparaos nel centru de Berlín, que s'inauguró'l 6 de setiembre de 2006.

Compromisos sociales[editar | editar la fonte]

En 1992 y 1993 condució un proyeutu pa embarazaes que s'atopaben en condiciones de probeza. En 1994 empecipió les sos actividaes con una filial de la Cámara Médica de Berlín na Estación del tren Ostbahnhof p'atender a desamparaos nun pequeñu consultoriu. Col tiempu convertir en la doctora de los desamparaos. Pero tamién colegues de la Dra. de la Torre collaboren con atención médica especializada.

El proyeutu Consultoriu pa desamparaos algamó resonancia internacional, dada la singularidá del mesmu. Esto significó viaxes, conferencies plátiques y entevistes nos que la Dra. de la Torre solicitaba donativos. En 2002 llogró homenaxes y convirtióse en embaxadora de la Rede de Interconexón de la Calidez (Verbundnetz der Wärme), una iniciativa pa sofitar a activistes de beneficencia. Col premiu goldenne Henne pudo empecipiar la so fundación y empezar el so centru de salú, colo qu'un suañu convertir en realidá. La inauguración tuvo llugar el 6 de setiembre de 2006. Nel centru de salú hai amás un bancu de ropa, un comedor popular (bancu d'alimentos), según, atención y ayuda llegal y psicolóxica pa desamparaos.

Jenny de la Torre define a la persona ensin llar como una enfermedá social y un círculu viciosu, del cual ye bien difícil salir.

Premios y reconocencies[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Identificador GND: 1198305916. Data de consulta: 24 ochobre 2021.
  2. URL de la referencia: https://www.parlament-berlin.de/Das-Parlament/Louise-Schroeder-Medaille. Data de consulta: 26 avientu 2021.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]