Jeffree Star

De Wikipedia
Jeffree Star
Vida
Nacimientu Santa Ana[1]15 de payares de 1985[2] (38 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Estudios
Estudios Pacifica High School (en) Traducir
Oficiu cantante, cantautor, maquillador, empresariu, youtuber, beauty YouTuber (en) Traducir, celebridá d'internetcoleicionista
Premios
Xéneru artísticu crunk (es) Traducir
Instrumentu musical voz
Discográfica Warner Music Group
IMDb nm2037067
jeffreestar.com
Cambiar los datos en Wikidata

Jeffrey Lynn Steininger (15 de payares de 1985Santa Ana), más conocíu como Jeffree Star, ye un modelu, diseñador de moda, maquillador, DJ y cantautor de pop estauxunidense. Anguaño mora en Calabasas, California. Empezó la so carrera musical en MySpace con más de 100 millones de reproducciones na so música. Ye conocíu pela so llinia de ropa y de la so transgresión, el xéneru-flexón apariencia y la so personalidá ente que se fai llamar "Queen of the Internet" y "Cunt". Star aprovechó la so fama como modelu andróxinu y talentos estéticos pa llanzar la so propia llinia de ropa y cosméticos y les incursiones na actuación y DJ.

Infancia y Adolescencia[editar | editar la fonte]

Jeffree Star nació en Los Angeles County, California. El so padre morrió cuando él tenía 6 años d'edá, poro, foi criáu pola so madre, quien tenía problemes d'alcoholismu. Cuando yera neñu, Star regularmente esperimentaba col maquillaxe de la so madre, lo que lu lleva a un interés obsesivu; convencer de que lo dexara usar maquillaxe cuando taba na secundaria. A la edá de quince años, la estrella convertir en maquillador. Mientres esti tiempu, llevaba maquillaxe, tiñíase'l pelo de colores y empezó a travestirse, de la mesma, esto llevólu a recibir una gran cantidá d'atención y popularidá de los sos compañeros, lo mesmo que de estraños. Dempués de la so graduación na escuela secundaria, Star camudar a Los Angeles y empezó a trabayar con maquillaxe, modeláu y trabayos musicales. Más tarde utilizando una identificación falsa, llogró asistir a los clubes de Hollywood vistiendo mini vistíos y tacones altos, onde les celebridaes contratar como maquillador, lo que -y propulsó la so carrera de modelu.

2007 - 2008: MySpace, debú EP, fama per Internet y Cupcakes Taste Like Violence[editar | editar la fonte]

Jeffree Star ganó popularidá al traviés del sitio web MySpace pa promover tantu la so música como la so carrera de diseñu de moda. Star tamién utiliza MySpace como un blogue sobre la so vida mientres fai comentarios sociales sobre "auto-imagen y l'enfotu", la fama, la guapura y la vida. Star construyera una base de fans en dellos sitios web, pero convenció a munchos a xunise a él en MySpace, dando al so perfil de MySpace d'un gran númberu de "amigos" dende los sos entamos. Les sos sesiones de semeyes en Myspace con frecuencia llegaríen a más de 50.000 comentarios cuando yeren publicaes, y en payares de 2006, foi reconocíu como personalidá de MySpace por perfil más conectáu. Star tamién saltó a la fama como unu de los más populares artistes ensin roblar cola clasificación diaria asitiándolo nel nivel cimeru en La rede social.

El 1 de payares de 2006, Star realiza nel mesmu proyeutu de llei de Los Angeles "Dirty Sanchez" na feria dempués de Halloween d'El chigre de Key Club. Jeffree Star tuvo de xira con Peaches, según Cyndi Lauper, Metro Station, Breathe Carolina, Dr. Manhattan, Schoolyard Heroes y Ultraviolet Sound. El 13 de marzu de 2007, jeffree star llanzó'l so debú EP Plastic Surgery Slumber Party que foi producíu por Ultraviolet Sound. El récor superó en númberu unu nes llistes de baille de los iTunes y superó consistentemente iTunes les llistes de baille nel # 1, llexando percima de nomes tan conocíos como Justin Timberlake y Cascada. Per otra parte, la páxina MySpace de la Estrella tien 25 millones de reproducciones de "Plastic Surgery Slumber" del partíu en xunetu de 2007.

Mientres el branu d'este mesmu añu, Jeffree Star foi anunciáu como parte de True Colors Tour 2007, que percorrió 15 ciudaes de los Estaos Xuníos y Canadá. El tour, patrocináu pola canal Logo LGBT, empezó'l 8 de xunu de 2007 al coincidir col mes del Arguyu. Les ganancies de la xira beneficiar de la Campaña de Derechos Humanos, según PFLAG (Parents, Families and Friends of Lesbians and Gays. N'español: Organización de Padres, Familiares y amigos de Lesbianes y Gais), y la Fundación Matthew Shepard. A pesar de que foi anunciáu como convidáu especial pa llevar a cabo presentaciones en delles feches de la Mariña Oeste, star nun se presentó.

El cantar de Star "Plastic Surgery Slumber Party" apaeció nel 08 del 2007 Tommy Boy versión de True Colors Tour escoyeta de Cyndi Lauper. Con diez pistes de diez de los artistes, la compilación beneficia a la Campaña de Derechos Humanos, una organización que llucha polos derechos civiles de les persones LGBT. Antes del llanzamientu del so segundu xuegu estendíu, Star llanzó'l so primer single ""Plastic Surgery Slumber Party"" nel Día de San Valentín de 2008, siguida de, "I Hate Music", el 17 d'abril de 2008. La estrella, más tarde grabó y llanzó "Starstruck" con Radiu Apeligro - el so primer single disponible pa la so descarga gratuita como un "gracies" a los aficionaos. Trace Cyrus y Mason Musso de la estación de

Jeffree Star cantando nel Warped Tour 2009

metro orixinalmente emprestaron la so voz pal cantar, sicasí, por cuenta de una disputa ente la banda y jeffree star, finalmente fuer

Jeffree Star nel 2007

on sustituyíos por Andrew de Torres de Radiu Apeligro.

Cupcakes Taste Like Violence, estendíu de segundu añu foi llanzáu'l 9 d'avientu de 2008. Ésti, el so primer discu, taría disponible en CD y descarga dixital. Tamién ye'l discu debú de Star a ser lliberáu en Documento través Label Group Independiente de Warner Music Group. Jeffree Star dixo que l'estendéi play "Recuérdame a mi mesmu. Puedo paecer dulce, pero soi realmente apavoriante y violentu nel interior ". "Cupcakes Taste Like Violence" algamó'l puestu númberu seis nel Billboard Top Electronic Albums y nel númberu ocho nel Top Heatseekers Billboard. "Lollipop Luxury" foi'l primer senciellu del xuegu estendíu Versión del 18 de payares de 2008.

2009 - 2011: Beauty Killer[editar | editar la fonte]

L'álbum debú de Star, "Beauty Killer", foi llanzáu'l 22 de setiembre de 2009. El primer senciellu del álbum, “Prisoner”, foi llanzáu pa la so descarga dixital el 2 de mayu de 2009. La pista recibió dos millones de reproducciones en MySpace nel estremu de ser la so segunda selmana disponible pa la corriente. "Love Rhymes With Xingar You" foi'l segundu single del álbum, como “Prisoner”, tamién foi llanzáu pa la so descarga dixital el 30 de xunu de 2009. L'álbum debutó nel númberu 122 nos EE.XX. Billboard 200 Chart. Tamién debutó nel # 7 nos EE.XX. Billboard Top Dance / Electronic Albums Chart y cayó al # 12 na so segunda selmana. Un video musical de “Prisoner”, dirixíu por Robert Hales, previérase primeramente. Sicasí, dende entós s'atayó y sustituyó por "Get Away With Murder", que foi filmado el 7 de payares de 2009. El video estrenar na primer páxina de MySpace, el 23 de xineru de 2010.

Anuncióse que la grabación taba en marcha pal primer álbum d'estudiu a finales del 2007. Afirmó que los nuevos cantares “Son más sexy, dalgunos son más sexy que "elchico", gláyame'l mio corazón. Inda toi afayando lo que "Jeffree Star" ye en realidá. Y creo que casi toi ellí... "" Pa los fans de la marea más "hasta que se llanzó'l primer senciellu del álbum, el 21 d'abril de 2009, star llibera una cubierta remezcla de Black Eyed Peas "Boom Boom Pow ", que se fixo disponible pa la so descarga gratuita.

Radio edit mix de "prisioner" de Morgan Page foi llanzáu pa la so descarga gratuita por Star el 18 d'avientu de 2009. Él trabayó con productores como Lester Mendez, Nathaniel Motte 3OH! De 3, Paparazzi de dios y más. star realiza nel Warped Tour 2009 pa promover daqué de la música del so álbum.

Star orixinalmente entamó una xira de conciertos como cabeza de cartelu d'América del Norte, tituláu "I have could, Keep Me Warm... bitch!" Mientres dos selmanes n'avientu de 2009. Sicasí, por cuenta de "les coses personales que fueron de les manes de la so familia", la xira foi atayada. star embarcar nel so “2 DRUNK 2 FUCK” 2010 xira mundial na que diz que "vase perdayures... y sigo que significa Europa y Australia". Esta foi la so primer xira de sofitu del álbum. Les feches anunciáronse oficialmente nos EE.XX., Reinu Xuníu y dellos países d'Europa continental. Star (terceru de namái single) el 1 de xunetu de 2010. Star referir a celebridaes como Kelly Osbourne, Nicole Richie, Paris Hilton, el vocalista de AFI, Davey Havok y Jessicka de la banda Scarling. Él ye un ex artista de maquillaxe de alt porn website, GodsGirls.

star ganó un cultu de publicar fotografíes escandaloses de sigo mesmu nos foros d'Internet y más tarde MySpace, qu'empezó a unviar regalos como cámares costoses pa tomar más semeyes.

El 1 d'agostu de 2006, la revista Frontiers LGBT de Los Angeles ufiertaron a jeffree star na so portada. El 17 de payares de 2006 star y dellos concursantes de "Next Top Model d'Estaos Xuníos" yeren parte de "Seronda 2006 Pista Show" Negru de llámpara al Union Pacific Depot de Salt Lake City. star tamién foi un invitáu en "Next Top Model d'Estaos Xuníos, ciclu 7".

El 16 de marzu de 2007, jeffree star foi unu de los modelos de pasarela destacaos pa la producción d'estravagante "espectáculu exércitu silenciosu" del diseñador Jared Oru, consideráu como de BOXeight "la primer fila más selvaxe de tola Selmana de la moda." La muestra 2007 la tema yera "elegante mormones" ello ye qu'utiliza el teatru de Los Angeles como telón de fondu mientres la selmana de la moda de Los Angeles. Apaeció en dellos videos musicales, incluyendo "The River" de Good Charlotte, "Push" de Godhead, "One Love" de Aiden y "Shake It" de Metro Station.

Informar en 2007 que Fenton Bailey y World of Wonders Productions Randy Barbato taríen desenvolviendo un reality show con Star y la promesa de "glamour y la tensión sexual." Star tamién s'informó que ta en conversaciones con Y! pa llevar el show. Sicasí, en xunu de 2009, cuando se-y preguntar nuna entrevista con OrangeCounty.com "¿Cuándo va venir el reality show?" Star dixo:

"Tuvi delles grandes xuntes con MTV, pero toi tratando de decidir cuál ye la ruta que deseyo tomar. Yo nun quiero faer un programa de cites, delles Bret Michaels, "Daisy of Love" crap. Yo nun quiero tener qu'asonsañar. Toi llanzando la idea de faer un espectáculu de la mio familia porque son toos bien llocu. Tán llistos pal mundu pa ver lo estúpidos que son. Yo soi'l normal y toos son psycho "

2012 - Presente: Union con KonLive, Llinia de ropa y maquillaxe y Concealer[editar | editar la fonte]

Nel añu 2012 dixo que llanzaría un EP llamáu "Virginity" colo cual llanzó'l single "Prom Night!" correspondiente como primer single xunto a KonLive al igual que'l so cambéu de mánager depués de que s'atrasó la fecha d'entrega, publico en Twitter qu'en cuenta de publicar un EP, publicaría'l so segundu álbum d'estudiu colo cual dio-y como nome "Concealer", revelo na rede social Instagram el so nuevu corte de pelo, esplico que los sos singles "Mr. Diva" y "Legs Up" yeren cantares por que descargaren los sos fans en pagu por esperar tantu col EP, selmanes dempués de llanzáu'l EP de "Mr. Diva" tuvo un tour de 3 meses cola banda Blood on the DanceFloor llamada "The Scene Is Dead Tour" onde percorrieron casi tolos estaos de EE.UU y dellos shows en Canadá, depués de celebrar el so cumpleaños en Las Vegas. Nel añu 2013 nel mes de marzu revela en Instagram el so nuevu color de pelo y más sorpreses que diba dar anguaño, colo cual llanzó la so nueva llinia de ropa con Karmaloop y MissKL llamada "Beauty Forever". La primer selmana de xunu de 2013, reveló'l nuevu nome del so single, fecha de llanzamientu y artwork correspondiente al so álbum "Concealer" llamáu "Love To My Cobain" onde la so fecha d'estrenu en iTunes seria'l 25 de xunu y en Instagram publicó delles semeyes del video musical d'esti onde ta siendo grabáu pola ex-coreógrafa de Lady Gaga, Laurieann Gibson, na so páxina en Tumblr escribió que ye posible que l'álbum tuviera llistu pa llanzar a mediaos de Seronda ya Iviernu.

Según semeyes publicaes en Instagram el cantante peneró lo que seria la creación d'una nueva llinia de maquillaxe llamada "Jeffree Star Cosmetics" onde dixo que'l primera lipstick o llabial saldría a la venta n'avientu o a empiezos del 2014 al igual que la fecha de llanzamientu de la so llinia seria nel añu 2014.

Discutiniu[editar | editar la fonte]

En 2015, Jeffree Star tuvo nel puntu de mira por realizar dellos comentarios racistes dirixíos a youtubers que criticaron los sos productos. Nun yera la primer vegada que l'artista yera acusáu de comportamientu desaveniente. Dende l'empiezu de la so carrera como personaxe públicu foi criticáu por comportamientu ofensivu contra muyeres y minoríes étniques.

En xunetu de 2015, la so amiga Kat von D publicó un post en Facebook enunciando una llista de motivos, ente los que s'atopaba l'abusu de drogues, bullying y racismu, polos que quería cortar toa rellación anterior con Jeffree. Tamién lo acusó de nun pagar al artista que diseñó'l logo qu'anguaño utiliza na so llinia de ropa y cosméticos.

Tamién foi fonte de crítiques por nomar unu de los sos llabiales 'Abused' (abusáu/a), de color violeta azuláu que recuerda a los hematomes que pueden apaecer en muyeres físicamente abusaes por violencia de xéneru.

Discografía[editar | editar la fonte]

Títulu ( cantar o álbum )     artista fecha de llanzamientu Llista de cantares
Love To My Cobain Jeffree Star 06.25.13
  • Love To My Cobain - 4:38
Mr. Diva Jeffree Star 10.02.12
  • Mr. Diva - 4:07
  • Mr. Diva (Clean Version) - 4:07
  • Legs Up - 3:26
  • Prom Night (Dave Audé Radio Edit) - 3:42
Best. Night. Ever Jeffree Star 08.03.12
  • Best. Night. Ever - 3:55
I Fell in Love for the First Time Jeffree Star 04.01.12
  • I Fell in Love for the First Time - 3:16
Prom Night! Jeffree Star 03.03.12
  • Prom Night! – 3:52
Shit You Weren't Supposed to Hear - Mixtape Jeffree Star 1.14.12
  • . I Dare O *.

If It Kills Me *. In My Pocket

  • . MissBehavin'
  • . Your Heart Is My Pinata
  • . Freakshow
  • . Oh my God
  • . Prisoner (feat. Porcelain Black)
Burning Up! - Single It Boys!ft Jeffree Star& Lacey Schwimmer 11.21.11
  • Burning Up! (Feat. Jeffree Star & Lacey Schwimmer) – 3:11
Sexin' on the Dance Floor (Remix) Cash Cash ft Jeffree Star :6.07.11
  • Sexin' on the Dance Floor – 3:54
Freakshow Drummerboy ft Jeffree Star 3.23.11
  • Freakshow – 3:41
Catch Me If You Can The Millionaires ft Jeffree Star 3.1.11
  • Catch Me If You Can – 4:00
333 Mixtape Lucian Walker ft Jeffree Star 1.14.11
  • Heart Raper – 3:52
Freaky Now Deuce ft Jeffree Star 10.21.2010
  • Freaky Now – 4:32
Size of Your Boat Jeffree Starft Muffy 10.10.2010
  • I'm In Love (With a Killer) – 3:20
Inject Me Sweetly Blood on The Dance Floor ft Jeffree Star 02/15/2010
  • Inyectar Me Dulcemente - 03:18
Blush EP Jeffree Star 02.16.2010
  • Blush – 3:44
  • Prisoner (Morgan Page Radio Edit Mix) – 3:54
  • Get Away With Murder (Video) – 3:41
Turn the Beat Around – Soundtrack EP Jeffree Star 02.15.2010
  • Bad Girls – 4:48
Sexting (Remix) Jeffree Starft Blood on The Dance Floor 01.17.2010
  • Sexting (Remix) – 3:42
Beauty Killer Jeffree Star 09.22.2009
  • Get Away With Murder – 3:43
  • Prisoner – 3:50
  • Louis Vuitton Body Bag (feat. Matt Skiba) – 3:15
  • Beauty Killer – 3:45
  • Electric Sugar Pop – 3:17
  • Love Rhymes With Fuck You – 4:01
  • Bitch, Please! – 3:16
  • Lollipop Luxury (feat. Nicki Minaj) – 3:38
  • Get Physical – 3:08
  • Fame & Riches, Rehab Bitches (feat. Breathe Carolina) – 3:09
  • Fresh Meat – 2:56
  • Queen Of The Club Scene – 3:46

Bonus Tracks:

  • Gorgeous – 2:42
  • Party Crusher – 3:46
  • God Hates Your Outfit – 3:14
Love Rhymes With Fuck You Jeffree Star 06.30.2009
  • Love Rhymes With Fuck You – 4:00
Prisoner Jeffree Star 05.02.2009
  • Prisoner – 3:50
Cupcakes Taste Like Violence – EP Jeffree Star 12.09.2008
  • Miss Boombox – 4:14
  • lollipop Luxury – 4:07
  • Cupcakes Taste like Violence – 3:19
  • Picture Perfect – 4:06
  • So Fierce – 3:24
  • Heart Surgery Isn't That Bad… (UVEV Remix) – 3:19
Lollipop Luxury Jeffree Star 10.18.2008
  • Lollipop Luxuxry – 4:07
I Hate Music Jeffree Star 04.17.2008
  • I Hate Music – 2:20
Heart Surgery Isn't THAT Bad. Jeffree Star 02.14.2008
  • Heart Surgery Isn't THAT Bad… – 3:34
Plastic Surgery Slumber Party – EP Jeffree Star 03.13.2008
  • Eyelash Curlers & Butcher Knives (What's the Difference?) – 3:34
  • Plastic Surgery Slumber Party – 2:14
  • Straight Boys – 2:53
  • Ice Cream – 1:50
  • We Want Cunt – 3:15
  • Plastic Surgery Slumber Party (Mig's Restitched Remix) – 3:22

Videos musicales[editar | editar la fonte]

Llista de videos musicales, amosando l'añu de llanzamientu y el so direutor
Títulu Añu Direutor(es)
"Get Away with Murder" 2010 SKINNY
"Beauty Killer" Austin Young[3]
"Prom Night" 2012 Robby Starbuck[4]
"Love to My Cobain" 2013 Laurieann Gibson[5]

Apaiciones[editar | editar la fonte]

Añu

Títulu

rowspan="1"

width="132"| Direutor

2006 "Push" (Godhead) Agata Alexander[6]
2007 "The River" (Good Charlotte) Marc Webb[7]
"Boys" (The Autumns) Piper Ferguson[8]
"One Love" (Aiden) Nathan Cox[9]
"Tears Dry on Their Own" (Amy Winehouse) David LaChapelle[10]
2008 "Shake It" (Metro Station) Josh Forbes[11]
2010 "Take It Off" (K$ n' Friends version) (Kesha) SKINNY
2011 "I'm Not a Vampire" (Falling In Reverse) Zach Merck
2012 "Burning Up" (It Boys!) Chris Crary[12]
2013 "The Illest" (Far East Movement) - "Kiss me ass" (Pussy Masochist) Zach Merck

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. URL de la referencia: https://hedendaagsesieraden.nl/2024/04/04/jeffree-star/.
  2. Afirmao en: Internet Movie Database. Data de consulta: 20 xunu 2019. Llingua de la obra o nome: inglés.
  3. «Jeffree Star - Beauty Killer (Official Video) - YouTube». YouTube. Google (19 de xunu de 2010). Consultáu'l 2 de marzu de 2012.
  4. «Video Static: Music News: In Production: Jeffree Star - Robby Starbuck, dir.». Video Static (26 de xineru de 2012). Consultáu'l 2 de marzu de 2012.
  5. «Twitter». Jeffree Star (26 de mayu de 2013). Consultáu'l 4 de xunu de 2013.
  6. «Godhead "Push" (Feat. Jeffree Star and Ben Moody) - YouTube». YouTube. Google (30 de xineru de 2007). Consultáu'l 2 de marzu de 2012.
  7. «Good Charlotte - The River (Feat. M. Shadows and Synyster Gates) - Music Videos on MTV.ca». MTV (Canada). Bell Media. Consultáu'l 2 de marzu de 2012.
  8. «The Autumns - Boys - YouTube». YouTube. Google (25 de setiembre de 2007). Consultáu'l 2 de marzu de 2012.
  9. «Nathan Cox - Credits». Nathan Cox. Archiváu dende l'orixinal, el 20 d'agostu de 2011. Consultáu'l 2 de marzu de 2012.
  10. «Amy Winehouse - Tears Dry on Their Own - Music Videos on MTV.ca». MTV (Canada). Bell Media. Consultáu'l 2 de marzu de 2012.
  11. «Shake It - Metro Station - Music Video 0 MTV». MTV. Viacom. Archiváu dende l'orixinal, el 10 de febreru de 2012. Consultáu'l 2 de marzu de 2012.
  12. «[Official Music Video It Boys "Burnin' Up" on Vimeo]». Chris Crary. Vimeo (17 d'abril de 2012). Consultáu'l 19 de mayu de 2012.

District lines. (s.f.). Jeffree star online store. Recuperáu'l 09 de 05 de 2013, de District lines: http://www.districtlines.com/Jeffree-Star

Popsicle music. (09 de 05 de 2013). Popsicle music. Llográu de Jeffree star official website: http://news.popsiclemusic.com/

Jeffre Star. (s.f.). Recuperáu'l 20 de 05 de 2013, de Jeffrees worla: http://jeffreesworld.com/

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]