Jangle pop

De Wikipedia
Jangle pop
Oríxenes musicales Post-punk, power pop, folk rock, pop rock
Oríxenes culturales Estaos Xuníos y Reinu Xuníu, mediaos de los años 1960
Alicó n'Estaos Xuníos años 1980
Instrumentos comunes Guitarra, baxu, batería
Popularidá Década de 1980
[editar datos en Wikidata]

Jangle pop ye un sub-xéneru del rock que s'empecipió en Reinu Xuníu y nos Estaos Xuníos a principios de los años 1980. Combina riffs de guitarres y les estructures del post-punk, el power pop,[1] y el folk rock.[1] El términu orixinal apaeció a mediaos de los años 1960 con The Byrds, que foi unu de los grupos de rock más populares de la dómina gracies a los sos famosos riffs de guitarra melódicos, que darréu sirvieron de base fundamental pa la nacencia d'esti estilu. Gran parte del so trabayu sofítase sobremanera na guitarra llétrica Rickenbacker de dolce cuerdes. Ellos considérense la base pa la diversificación de jangle pop más tarde nel sieglu XX. El jangle pop ta estrechamente rellacionáu col power pop, xéneru que se desenvolvió nos años 1970, con inclusión de bandes como The Rapsberries y Big Star.

El jangle pop convertir nuna fuercia importante nel desenvolvimientu del rock alternativu mientres la década de 1980, como lo ponen de manifiestu los primeros álbumes de R.E.M., The Smiths, The Go-Betweens, The Connells y The Beat Farmers. Foi primeramente un fenómenu nel sur / centro / oeste d'EE. XX. de sur / centro-oeste EE.UU, anque un grupu de bandes del subxéneru del jangle pop, llamáu ‘'Paisley Underground, encabezó un movimientu más sicodélicu na Mariña Oeste. Hasta'l día de güei, les bandes siguen siendo influyíos por y tocar esti subxéneru de rock.

Pa esti xéneru'l soníu de les guitarres Rickenbackersobremanera los modelos de 12 cuerdes son esenciales. Les guitarres Rickenbacker fueron popularizaes por George Harrison tocando en The Beatles.

Dellos artistes del xéneru[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]