Jésica Tritten

De Wikipedia
Jésica Tritten
Vida
Nacimientu 4 d'ochobre de 1981 (42 años)
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
Oficiu periodista
Cambiar los datos en Wikidata
Jesica Tritten
Jésica Tritten

Jésica Tritten (Aldo Bonzi, 4 d'ochobre de 1981) ye una periodista, docente universitaria y productora de televisión, especializada en televisión educativa, cultural, infantil y de divulgación científica, según tamién en xestión cultural.

Medios gráficos[editar | editar la fonte]

A partir de 1999 collaboró en medios gráficos, televisivos y dixitales como Editorial Crítica d'El nuesu Tiempu, Monde Diplomatique, Diariu Popular, MuchMusic, elhistoriador.com.ar y Revista Cortexar, ente otros.

Creación y fundación de Canal Atopo[editar | editar la fonte]

Escontra finales de 2004 foi convocada pa participar nel Programa de Medios Audiovisuales del Ministeriu d'Educación, Ciencia y Teunoloxía de la República Arxentina, creáu coles mires de sentar les bases d'una nueva señal de televisión pública educativa, un proyeutu inéditu hasta entós.

Dende 2006 hasta mediaos de 2008 desempeñóse como Coordinadora de Direición de Canal Atopo. En Julio d'esi añu, asumió como Direutora de Conteníos y Programación de Canal Atopo, la canal del Ministeriu d'Educación de la Nación Arxentina. Nesa posición participó de la fundación y formación integral de la señal y los sos conteníos, producción televisiva y multimedial, recuperación, promoción y espardimientu d'archivu y patrimoniu audiovisual, selección de materiales internacionales, planiamientu estratéxicu en producción y programación, conformanza d'equipos de trabayu y desenvolvimientu y conducción de la franxa d'historia arxentina de la señal. Impulsó coles mesmes, la converxencia teunolóxica que combina los llinguaxes de Televisión ya Internet.

Creación y fundación de Pakapaka, Tecnópolis TV y DeporTV[editar | editar la fonte]

Creación d'un polu de producción audiovisual educativu[editar | editar la fonte]

Nel 2012 asumi como Direutora Xeneral del Polu Educativu d'Educ.ar S.Y., dende onde se crearon otros trés nueves señales: Pakapaka (canal de televisión), DeporTV (Arxentina) y el start up de Tecnópolis TV, del Ministeriu de Ciencia, Teunoloxía ya Innovación Granible.

El Polu ta integráu por Canal Atopo, con conteníos culturales y educativos pa tola población; Pakapaka (canal de televisión), una señal pa tolos mozos y moces del país y de la rexón; DeporTV (Arxentina), una canal que fomenta la promoción y desenvolvimientu de l'actividá deportiva; el Portal Educ.ar y les Producciones TIC en toles sos multiplataformas (redes sociales, blogues, interactividad, etc.) y tola teunoloxía d'accesu (portabilidad); D'últimes inclúi tamién l'Alfabetización dixital, pa la comunidá educativa y la población polo xeneral. Esti Polu Educativu ye'l primeru nel so tipu na Arxentina, onde la información y la teunoloxía tienen un rol preponderante pa una construcción democrática de la nuesa ciudadanía.

Amás, el Polu contempla la emisión de les sos producciones al traviés de Televisión Direuta al Llar (DTH), Televisión Dixital Terrestre (TDT), Cableoperadores, Portabilidad (netbook, notebook, ipod, celulares, etc.) ya Internet (online y video “a pidíu” al traviés de les páxines y redes sociales, blogues, producciones interactivas, etc.)

Obra y mudanza del polu al predio de la ex ESMA[editar | editar la fonte]

La recuperación del predio qu'ocupara la Escuela de Mecánica de l'Armada ESMA, foi asumida como política d'Estáu a partir de 2003, nel marcu de la llucha de los organismos de derechos humanos de l'Arxentina pola memoria, la verdá y la xusticia.

El 24 de marzu de 2004, el presidente Néstor Kirchner llevó a cabo dos remanes de gran conteníu simbólico: baxó los cuadros de los represores, hasta'l momentu colgaos nel Colexu Militar, y recuperó el predio de la ESMA (Escuela de Mecánica de l'Armada), llugar emblemáticu del terrorismu d'Estáu. Estes midíes punxeron de manifiestu un cambéu nes polítiques de derechos humanos convirtiéndoles en polítiques d'Estáu.

Depués de efectivizada la desocupación per parte de les Fuercies Armaes, el 20 de payares de 2007 la Nación y la Ciudá Autónoma de Buenos Aires roblaron el conveniu de creación del Ente Públicu Interjurisdiccional Espaciu pa la Memoria y pa la Promoción y Defensa de los Derechos Humanos que tien al so cargu l'alministración del predio.

El Polu de señales funciona nel predio de la ex ESMA, l'actual Espaciu pa la Memoria, onde Tritten participó, amás, del proyeutu integral de recuperación edilicia y acondicionamientu xeneral, respetando la so condición d'Edificiu Históricu Nacional.

Reconocencies[editar | editar la fonte]

Les producciones realizaes mientres la so xestión recibieron numberosu premios nacionales ya internacionales tales como'l Prix Jeunesse, Premiu Martín Fierro, Japan Prize, FundTV, y nominaciones al los Premios Emmy, ente otros distinguíos gallardones. Pol so permanente collaboración cola promoción del sector audiovisual foi declarada Güéspede d'Honor de la Universidá Nacional de Río Cuarto.

Formación y capacitación nel mundu[editar | editar la fonte]

Permanentemente ye convidada pa cavilgar sobre temátiques de televisión educativa y cultural, medios públicos ya innovación de proyeutos audiovisuales en numberosos seminarios locales ya internacionales. Formó parte de la creación, formación de direutivos y trabayadores y talleres de formatos audiovisuales en señales de televisión d'Ecuador, Brasil, Bolivia, Paraguái, Colombia, ente otros. Ye Docente Adxunta de la materia Taller d'Educación, Teunoloxía y Medios de la Llicenciatura en Comunicación Social de la Universidá de Ciencies Sociales y Empresariales.

Referencies[editar | editar la fonte]