Islles Snares

Coordenaes: 48°02′S 166°33′E / 48.03°S 166.55°E / -48.03; 166.55
De Wikipedia
Islles Snares
Snares Islands (en)
Situación
Tipu archipiélagu
Parte de Islles subantártiques de Nueva Zelanda
Asitiáu en Océanu Pacíficu
Coordenaes 48°02′S 166°33′E / 48.03°S 166.55°E / -48.03; 166.55
Islles Snares alcuéntrase en Nueva Zelanda
Islles Snares
Islles Snares
Islles Snares (Nueva Zelanda)
Datos
Altitú media 130 m
Superficie 3,5 km² y 341 ha
Población 0
Cambiar los datos en Wikidata
Islles subantártiques de Nueva Zelanda
Patrimoniu de la HumanidáUNESCO
Bahía Ho Ho, Isla Snares.
Llugar  Nueva Zelanda
Criterios Natural: ix, x
Referencia 877
Inscripción 1998 (XXII Sesión)
Área Asia y Oceanía
Cambiar los datos en Wikidata

Les islles Snares, tamién conocíu como Tini Heke o a cencielles como Les Snares, (n'inglés, Snares Islands o The Snares) son un pequeñu grupu d'islles despoblaes del océanu Pacíficu alcontraes a unos 200 km al sur de la Islla Sur de Nueva Zelanda.

Xeografía[editar | editar la fonte]

Vista de les badees Punui Bay, Ho Ho y Mollymawk na isla Broughton, la última tierra arbolada.

Les islles Snares consisten en dos islles principales, la islla Noreste y la pequeña islla Broughton, según un grupu de pequeñes islles aisllaes conocíes como les islles de la Cadena Occidental, alcontraes aproximao a 5 quilómetros al OSO. El conxuntu de les islles del archipiélagu tien una superficie total de solamente unos 3,5 km².

Les islles son el hábitat de delles especies reinales, como'l pingüín de les Snares (Eudyptes robustus) y el snipe de Nueva Zelanda (Coenocorypha aucklandica heugli) amás de delles especies más d'invertebraos. La islla Nordeste, que ta arbolada, ye la primer área de cría de la pardela fuliginoso (Puffinus griseus), que llega a cuntar con unos 3 millones d'individuos mientres la dómina de cría d'abril a payares. Les comunidaes de megahierbes crecen nes islles.

Les islles son unu de los cinco sub-grupos que formen les islles subantártiques de Nueva Zelanda, designaes en 1998 como Patrimoniu de la Humanidá pola UNESCO (ref. 877-001, islles Snares de Nueva Zelanda, con 341 hai).[1] Los otros cuatro grupos d'islles subantártiques de Nueva Zelanda na rexón consideraos partimonio de la UNESCO son les islles Bounty, islles Antípodes, islles Auckland y islles Campbell.

Les islles esfruten d'un estatutu d'alta proteición y tán declaraes como islles de mínimu impautu. Los aterrizaxes na islla tán xeneralmente prohibíos salvu investigaciones científiques especiales.

Historia[editar | editar la fonte]

El grupu d'islles foi afayáu'l 23 de payares de 1791 por separáu polos dos barcos el HMS Discovery, al mandu del capitán George Vancouver, y el HMS Chatham, mandáu pol teniente William Robert Broughton, los dos barcos de la conocida como espedición Vancouver. Vancouver bautizó a les islles como «Snares» (n'asturianu, trampes) porque consideró que les islles yeren un riesgu de para la navegación; un castru al este de la cadena Occidental lleva'l nome de la roca de Vancouver, y la segunda islla más grande lleva por nome'l Teniente Broughton. Hai un peligrosu petón a unos diez quilómetros al sur del grupu.

Los Maorís yá conocíen les islles, quien llamaron a les islles más grandes Te Taniwha («la bisarma de mar»). A diferencia d'otres islles antártiques y subantártiques que se vieron afeutaes pola industria de la caza de ballenes y la caza de foques nel sieglu XIX, les Snares quedaron al marxe y son una de les últimes árees prístinas de Nueva Zelanda.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]