Islla d'Arousa

Coordenaes: 42°36′N 8°54′W / 42.6°N 8.9°O / 42.6; -8.9
De Wikipedia
Islla d'Arousa
Alministración
País España
Autonomía Galicia
ProvinciaBandera de Provincia de Pontevedra provincia de Pontevedra
Conceyu A Illa de Arousa
Tipu d'entidá islla
Xeografía
Coordenaes 42°36′N 8°54′W / 42.6°N 8.9°O / 42.6; -8.9
Islla d'Arousa alcuéntrase n'España
Islla d'Arousa
Islla d'Arousa
Islla d'Arousa (España)
Superficie 7 km²
Altitú 69 m
Cambiar los datos en Wikidata

La islla d'Arousa (en gallegu A Illa de Arousa) ye una islla española asitiada nel interior de la ría d'Arousa, y que forma parte del conceyu d'A Illa de Arousa, na provincia de Pontevedra (Galicia). [1][2][3]

Imaxe de la Islla d'Arousa.

Etimoloxía[editar | editar la fonte]

Según E. Bascuas, "Arousa" ye una forma d'orixe paleoeuropeo, deriváu del raigañu indoeuropéu *er- 'movese'. Esti topónimu figura rexistráu nel añu 899 como "insulam Arauza".

Xeografía[editar | editar la fonte]

Tien una superficie averada de 7 quilómetros cuadraos[4] los habitantes tán concentraos nun ismu estrechu y la so redoma. L'ismu xune una pequeña península onde s'atopa'l puntu más altu del conceyu (69 m) col restu de la islla.

Enllaza cola península ibérica por mediu d'una ponte de dos quilómetros de llargor, que foi inaugurada en 1985. Tien unos 36 quilómetros de mariña, de los cualos 11 son de sablera, con sable finu y blanca.

Turismu[editar | editar la fonte]

Gracies en parte a los 36 quilómetros de mariña y les sos sableres, la Unión Europea declaró a la islla reserva natural. Por cuenta de el so paisaxe y les sos sableres, la islla ye unu de los principales destinos turísticos de Galicia, xunto con Sanxenxo y otros conceyos de la contorna del Salnés.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]