Isabel Gemio

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Isabel GemioPicto infobox character.png
Isabel Gemio 2012 (cropped).jpg
Vida
Nacimientu

Alburquerque5  de xineru de 1961

(58 años)
Nacionalidá Bandera d'España España
Estudios
Llingües castellanu
Oficiu
Oficiu presentadora de televisión y periodista
Emplegadores SER
IMDb nm1408883
Cambiar los datos en Wikidata

Isabel Gemio Cardoso (5  de xineru de 1961Alburquerque) ye una presentadora española de televisión. A finales de la década de los ochenta convertir nuna cara bien popular de la televisión, mediu onde desenvolvió como presentadora una gran parte de la so trayeutoria profesional.

Biografía[editar | editar la fonte]

Empezó a trabayar en "Radio Estremadura". Llueu pasó a Cataluña y, sol nome de Isabel Garbí, dende la ondes de Radio Barcelona (Cadena SER) presentó programes como La moza de la radio, Cita a los cinco o El Diván.

El so pasu al mundu de la televisión producir en 1984, de la mano d'Andrés Caparrós col que compartió la presentación del concursu infantil Los sabios (entós col apellíu artísticu Garbí) de TVE y darréu pasó a Telesur col programa Güei mesmu. De vuelta a la radio, trabayó tantu na Cadena Rato como en Radio Nacional d'España.

En 1988 ye llamada de nuevu por Televisión Española pa sustituyir a Manuel Hidalgo mientres el branu nel magacín Talo como[1] y en 1989, relevaba a Julia Oteru al frente del concursu 3x4, nel que permanez un añu.

Más palantre, sería fichada por Antena 3 Televisión onde, ente 1993 y 1994, presenta'l programa Lo que precises ye amor.[2] Llanza en 1996 la versión española d'un programa italianu: Sorpresa ¡Sorpresa!, al frente del cual caltiense hasta 1998, y que vuelve presentar mientres el mes de xineru de 2007.[2]

Nos siguientes años alterna radio y televisión, como Hai una carta pa ti (2002-2004) de nuevu en Antena 3.[2] Ente'l 11 de setiembre de 2004 y avientu de 2017 presentó'l programa de radiu Te doi la mio pallabra en Onda Cero. A partir del branu de 2008, compatibilizó'l so trabayu en Te doi la mio pallabra (Onda Cero) cola presentación d'un programa d'entrevistes na televisión autonómica de la so tierra natal, Estremadura.

En 2018 y tres 26 años d'ausencia torna a Televisión española pa presentar l'espaciu d'entrevistes La otra mirada.[3]

Vida personal[editar | editar la fonte]

Divorciada del escultor cubanu Julio Nilo Manrique Roldán (nació en Matanzas, Cuba, en 1969), compartió la so vida col empresariu Xavier Bennasar.[4][5]

Tien dos fíos; Gustavo,[6] que carez una estraña enfermedá, la Distrofia muscular de Duchenne, y Diego.[7]

Premios[editar | editar la fonte]

Trayeutoria en Radiu[editar | editar la fonte]

Trayeutoria en televisión[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Isabel Gemio