Isaac Merritt Singer

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Isaac Merritt Singer
Edward Harrison May - Isaac Merrit Singer - Google Art Project.jpg
Vida
Nacimientu Pittstown Traducir27  d'ochobre de 1811
Nacionalidá Flag of the United States.svg Estaos Xuníos d'América
Fallecimientu Paignton Traducir23 de xunetu de 1875 (63 años)
Sepultura Devon
Familia
Casáu/ada con Isabella Eugénie Boyer Traducir  (1863 -
Fíos/es
Estudios
Llingües inglés
Oficiu
Oficiu inventor, actor de teatru y empresariu
Trabayos destacaos Oldway Mansion Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Isaac Merritt Singer (Pittstown, Nueva York, 26 d'ochobre de 1811 - Paignton, Devon, 23 de xunetu de 1875) foi un inventor estauxunidense, actor y empresariu. Realizó importantes meyores nel diseñu de la máquina de coser y foi el fundador de Singer Sewing Machine Company (Compañía de máquines de coser Singer). Dellos inventores patentaron máquines de coser primero que él, pero'l so ésitu basar na practicidad de la so máquina, la facilidá cola que podía ser afecha pa usu domésticu y que podía ser pagada a plazos.

Biografía[editar | editar la fonte]

Primeros años[editar | editar la fonte]

Singer nació en Pittstown, Nueva York, y yera el fíu más nuevu del inmigrante saxón Adam Singer (nacíu Reisinger) y de la so primer esposa Ruth Benson. Los sos padres divorciar en 1821 cuando tenía 12 años, lo que-y produció ciertos problemes emocionales una y bones tuvo qu'abandonar la luxosa casona onde vivía y treslladase a Oswego (Nueva York) col so hermanu mayor. Ellí estudió, depués de lo cual ocupóse mientres siete años n'emplegos precarios hasta los 19 años, cuando siendo aprendiz de mecánicu afayó la so vocación como actor de teatru. Los sos ingresos veníen del so trabayu como mecánicu, tantu como del d'actor. En 1830 casóse con Catherine María Haley.

En 1835 camudar con Catherine y el so fíu William a Nueva York onde empezó a trabayar nuna editorial. En 1836 dexó la ciudá pa dir como axente d'actores a Baltimore, onde conoció a Mary Ann Sponsler, a quien-y propunxo matrimoniu. Volvió a Nueva York, onde él y Catherine tuvieron una fía, Lillian, nacida en 1837.

Dempués de que Mary Ann llegara a Nueva York y afayara que Singer yá taba casáu, ella y Singer volvieron a Baltimore, onde asemeyaron ser pareya. El so fíu Isaac nació en 1837.

Los sos primeros inventos[editar | editar la fonte]

En 1839 Singer consiguió'l so primera patente por una máquina pa taladrar piedres vendida por 2000 dólares. Esto yera más dineru del que ganara na so vida y por cuenta de el so ésitu financieru, optó por volver a la so carrera como actor. Foi de xira mientres 5 años, formando un grupu teatral, «Merritt Players», actuando sol nome de Isaac Merritt. Mary Ann tamién participó en delles actuaciones, faciéndose llamar «Sra. Merritt».

En 1844 consiguió un emplegu nuna imprenta en Fredericksburg, Ohio, anque se camudó en poco tiempu a Pittsburgh en 1846 pa fundar una tienda de madera pa fabricar tecles de madera y señales. En Pittsburgh afayó y patentó una máquina pa tallar madera y metal» el 10 d'abril de 1849.

Con 38 años, teniendo 2 esposes y 8 fíos, camudar cola so familia de vuelta a Nueva York, esperando faer negociu cola so máquina nesta ciudá. Llogró un adelantu pa construyir un prototipu, para d'esta manera consiguir una ufierta pa comercializar el so inventu en Boston. A Boston foi onde se camudó en 1850 pa vender la so invención na tienda de Orson C. Phelps, onde Lerow and Blogett taben construyendo máquines de coser. Phelps pidió-y a Singer que les reparara, yá que yeren difíciles d'usar y fabricar. Singer afayó que la máquina de coser sería más fiable si'l llanzador mover en llinia recta y l'aguya yera recta.

Singer llogró dineru, otra vegada, de George B. Zieber, col que aportó a compañeru, amás de con Phelps, na fabricación de la máquina de coser de Jenny Lind», llamada asina n'homenaxe a la sopranu sueca Jenny Lind. Recibió la patente p'ameyorar la máquina de coser el 12 d'agostu de 1851. Cuando s'empezar a vender, el modelu de Singer imponer al de Jenny Lind, por tratase d'un modelu más prácticu.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]



Isaac Merritt Singer