Irene Uchida

De Wikipedia
Irene Uchida
Vida
Nacimientu Vancouver8 d'abril de 1917
Nacionalidá Bandera de Canadá Canadá
Muerte Toronto30 de xunetu de 2013 (96 años)
Estudios
Estudios Universidá de la Columbia Británica
Universidá de Toronto
Oficiu bióloga, xenetista, médicaprofesora universitaria
Premios
Cambiar los datos en Wikidata

Irene Ayako Uchida (8 d'abril de 1917Vancouver – 30 de xunetu de 2013Toronto) foi una científica ya investigadora del síndrome de Down canadiana.

Biografía[editar | editar la fonte]

Nacíu en Vancouver, onde primeramente estudió lliteratura inglesa na Universidá de Columbia Británica. De neña y adolescente tocaba'l violín y el pianu, y foi descrita como "saliente" y "social". Ella visitó a la so madre y hermana que taben en Xapón nesi entós, y foi capaz de coyer un barcu dende Xapón antes del ataque xaponés a Pearl Harbor n'avientu de 1941.

En 1944 siguió los sos estudios na Universidá de Toronto onde quería llograr un títulu de maestría en trabayu social. Los sos profesores animáronla a siguir una carrera en xenética, y como resultancia completó un doctoráu en xenética humana na Universidá de Toronto en 1951 y trabayó nel Hospital pa Neños Enfermos de Toronto. Nel Hospital pa Neños Enfermos estudió a ximielgos y neños con síndrome de Down. Na década de 1960 ayudó a identificar la rellación ente los rayos X y los defectos de nacencia en muyeres embarazaes.

En 1960 convertir na direutora del Departamentu de Xenética Médica nel Hospital de Neños de Winnipeg y convirtióse en profesora na Universidá de Manitoba (Biblioteca Nacional de Canadá y Archivos Nacionales de Canadá, 1997).

En 1993, convertir n'Oficial de la Orde de Canadá por "la investigación sobre la radiación y les anormalidaes del cromosoma humanos [que] fizo una contribución notable a la ciencia médica".[1]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]