Inxeniería del software

De Wikipedia
Inxeniería del software
rama de la ingeniería (es) Traducir, especialidá, disciplina académica, especialidá y campu d'estudiu
ingeniería de sistemas (es) Traducir y Informática
Cambiar los datos en Wikidata

La inxeniería del software ye la disciplina d'inxeniería que se ocupa del desendolcu y mantenimientu de aplicaciones informátiques. Ente les sos xeres tan la xestión de proyeutos, el análisis y diseñu de programas d'ordenador, el estudiu del dominiu d'aplicación de que se trate, y munches otres coses.

Frecuentemente créese que facer aplicaciones informátiques ye cenciellamente l'equivalente de programar. En realidá, la programación pue ser una de les xeres menos importantes nun proyeutu; cuandu falamos d'un sistema informáticu nel que'l software ye namái qu'una parte, y sicasí esi software tien millones de línies de códigu fonte, y esi sistema tien que funcionar cumpliendo condiciones muy estrictes de rendimientu, o una organización entera enfótase nél pal so funcionamientu, el problema nun ye tanto escribir los programas en sí mesmos como xestionar tola complexidá del desendolcu y el mantenimientu. Anguaño, los sistemas informáticos nun son obres d'artesanía que un aficionáu pue facer; va munchos años que los sistemas informáticos tan ente los artefautos más complicaos manexaos pola humanidá. Un sistema de ciertu tamañu o importancia nun pue facese sin aplicar téuniques d'inxeniería.

Según l'IEEE, nel so estándar 610.12, la inxeniería del software ye:

  1. La aplicación de un enfoque sistemáticu, disciplináu y medible al desendolcu, esplotación y mantenimientu del software, ye dicir, la aplicación de la inxeniería al software.
  2. El estudiu de los enfoques nomaos nel puntu anterior.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]