Institutu Nacional del Carbón

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Institutu Nacional del Carbón
Foto incar.jpg
[editar datos en Wikidata]

L'Institutu Nacional del Carbón (INCAR), con sede n'Uviéu, ye un centru del Conseyu Cimeru d'Investigaciones Científiques (CSIC), Organismu Autónomu adscritu al Ministerio d'Economía, Industria y Competitividá. El INCAR pertenez a la Área de Ciencia y Teunoloxías Químicas, una de los ocho árees en qu'el CSIC estrema la so actividá investigadora.

Historia[editar | editar la fonte]

El INCAR caltien una posición de lideralgu nel campu del carbón y de la ciencia y teunoloxía del carbón y los materiales de carbonu. La so actividá científica ta empobinada a un usu más llimpiu y eficaz del carbón y los sos derivaos, incluyendo nuevos desarrollos teunolóxicos.

El INCAR realiza amás un importante llabor de desenvolvimientu y caracterización de materiales p'aplicaciones enerxétiques, estructurales y medioambientales.

Fundáu en 1947, nos sos empiezos el INCAR centró les sos actividaes na investigación científico y tecnolóxico del usu y aplicaciones del carbón, con una estensa dedicación a los procesos de preparación y usu de les hullas y antracitas d'Asturies. En xunu de 1952 empezaron a construyise les instalaciones definitives, que s'inauguraron en 1960, y que dexaron ampliar notablemente les posibilidaes de trabayu esperimental tantu a escala de llaboratoriu, como pilotu y semi-industrial, y asina, emprestar sofitu cola so investigación al usu del carbón asturiano na industria siderúrxico.

A lo llargo de la so esistencia, el INCAR empobinó la so actividá científica al estudiu de carbones nacionales y d'importación, a los procesos de conversión -combustión pa producción d'enerxía llétrica y coquización pal llogru de coque siderúrxicu- col fin de contribuyir a un usu más llimpiu y eficaz del carbón y los sos derivaos. El INCAR desenvuelve tamién una importante actividá nel campu de nuevos materiales carbonosos, que les sos propiedaes estructurales, texturales, llétriques, electroquímiques y catalítiques son investigaes nes aplicaciones más modernes, dende materiales compuestos hasta supercondensadores. Les actividaes del INCAR enmarcar en proyeutos d'investigación financiaos a nivel rexonal, nacional y européu y contratos d'investigación y de sofitu con empreses del sector tantu nacionales como estranxeres.

La evolución del INCAR llevó a la diversificación de les investigaciones, calteniendo les temes de trabayu clásicos, como los rellacionaos cola conversión de carbón y los procesos rellacionaos y la carboquímica, entá cuando s'estudien dende perspectives más amplies y complexes, incluyendo por casu la adición de biomasa o borrafes con distintos fines o l'usu de nuevos precursores y procesos pa desenvolver materiales más sofisticaos.

La so estructura actual ye de tres departamento d'investigación y dellos servicios de sofitu a la investigación.

Departamentos[editar | editar la fonte]

El INCAR ta estructurado en tres departamento d'investigación:

  • Procesos Químicos n'Enerxía y Mediu Ambiente *

Química de Materiales

  • Carbón, Enerxía y Mediu Ambiente

Llinies d'investigación[editar | editar la fonte]

El INCAR enmarca la so actividá dientro de dos grandes llinies d'investigación:

  • Desenvolvimientu de materiales de carbonu ya inorgánicos p'aplicaciones estructurales, enerxétiques y medioambientales.
  • Teunoloxíes llimpies pa la conversión y usu del carbón.

Infraestructura y servicios[editar | editar la fonte]

El INCAR cunta con un modernu equipamientu científicu que-y dexa caltener una posición de lideralgu nel campu de la ciencia y teunoloxía del carbón y los sos derivaos. Esti equipamientu empresta serviciu a los distintos grupos d'investigación del INCAR, amás d'ufiertar una amplia ufierta d'asistencia al esterior (empreses, OPIs, etc.).

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]




Instituto Nacional del Carbón