Institutu Nacional del Carbón

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Institutu Nacional del Carbón
Foto incar.jpg
Llocalización
PaísBandera d'España España
AutonomíaFlag of Asturias.svg Principáu d'Asturies
Provinciaprovincia d'Asturies
ConceyuUvieu flag.svg Uviéu
Direición España
Coordenaes 43°23′23″N 5°49′19″O / 43.38975°N 5.82186°O / 43.38975; -5.82186Coordenaes: 43°23′23″N 5°49′19″O / 43.38975°N 5.82186°O / 43.38975; -5.82186
Institutu Nacional del Carbón alcuéntrase n'Asturies
Institutu Nacional del Carbón
Institutu Nacional del Carbón
Institutu Nacional del Carbón (Asturies)
Historia
Fundación1947
Participación empresarial
Organización matriz CSIC
Bolsa de valores CSIC
Ministerio de Ciencia e Innovación (es) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

L'Institutu Nacional del Carbón (INCAR), con sede n'Uviéu, ye un centru del Conseyu Cimeru d'Investigaciones Científiques (CSIC), Organismu Autónomu adscritu al Ministerio d'Economía, Industria y Competitividá. El INCAR pertenez al Área de Ciencia y Teunoloxíes Químiques, una de les ocho árees en qu'el CSIC estrema la so actividá investigadora.

Historia[editar | editar la fonte]

El INCAR caltién una posición de lideralgu nel campu del carbón y de la ciencia y teunoloxía del carbón y los materiales de carbonu. La so actividá científica ta empobinada a un usu más llimpiu y eficaz del carbón y los sos derivaos, incluyendo nuevos desarrollos teunolóxicos.

El INCAR realiza amás un importante llabor de desenvolvimientu y carauterización de materiales p'aplicaciones enerxétiques, estructurales y medioambientales.

Fundáu en 1947, nos sos empiezos el INCAR centró les sos actividaes na investigación científico y tecnolóxico del usu y aplicaciones del carbón, con una estensa dedicación a los procesos de preparación y usu de les hullas y antracites d'Asturies. En xunu de 1952 comencipió a construyise les instalaciones definitives, que s'inauguraron en 1960, y que dexaron ampliar notablemente les posibilidaes de trabayu esperimental, tantu a escala de llaboratoriu, como pilotu y semi-industrial, y asina, emprestar sofitu cola so investigación al usu del carbón asturianu na industria siderúrxico.

A lo llargo la so esistencia, el INCAR empobinó la so actividá científica al estudiu de carbones nacionales y d'importación, a los procesos de conversión -combustión pa producción d'enerxía llétrica y coquización pal llogru de coque siderúrxicu- col fin de contribuyir a un usu más llimpiu y eficaz del carbón y los sos derivaos. El INCAR desenvuelve tamién una importante actividá nel campu de nuevos materiales carbonosos, que les sos propiedaes estructurales, texturales, llétriques, electroquímiques y catalítiques son investigaes nes aplicaciones más modernes, dende materiales compuestos hasta supercondensadores. Les actividaes del INCAR enmárcanse en proyeutos d'investigación financiaos a nivel rexonal, nacional y européu, y contratos d'investigación y de sofitu con empreses del sector, tanto nacionales como estranxeres.

La evolución del INCAR llevó a la diversificación de les investigaciones, calteniendo les temes de trabayu clásicos, como los rellacionaos cola conversión de carbón y los procesos rellacionaos, y la carboquímica, entá cuando s'estudien dende perspectives más amplies y complexes, incluyendo por casu la adición de biomasa o borrafes con distintos fines, o l'usu de nuevos precursores y procesos pa desenvolver materiales más sofisticaos.

La so estructura actual ye de tres departamento d'investigación y dellos servicios de sofitu a la investigación.

Departamentos[editar | editar la fonte]

El INCAR ta estructuráu en tres departamentos d'investigación:

  • Procesos Químicos n'Enerxía y Mediu Ambiente *
  • Química de Materiales
  • Carbón, Enerxía y Mediu Ambiente

Llinies d'investigación[editar | editar la fonte]

El INCAR enmarca la so actividá dientro de dos grandes llinies d'investigación:

  • Desenvolvimientu de materiales de carbonu ya inorgánicos p'aplicaciones estructurales, enerxétiques y medioambientales.
  • Teunoloxíes llimpies pa la conversión y usu del carbón.

Infraestructura y servicios[editar | editar la fonte]

El INCAR cunta con un modernu equipamientu científicu que-y dexa caltener una posición de lideralgu nel campu de la ciencia y teunoloxía del carbón y los sos derivaos. Esti equipamientu empresta serviciu a los distintos grupos d'investigación del INCAR, amás d'ofrecer una amplia ufierta d'asistencia al esterior (empreses, OPIs, etc.).

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]




Instituto Nacional del Carbón