Institutu Confucio de la Universitat de València

De Wikipedia
Institutu Confucio de la Universitat de València
Institutu Confucio
Institutu Confucio de la Universitat de València
Historia y usu
Apertura2007
Cambiar los datos en Wikidata

L'Institutu Confucio de la Universitat de València ye una institución ensin ánimu d'arriquecimientu creada cola cuenta de promover el desenvolvimientu de la enseñanza y la cultura chines. L'Institutu Confucio ye una entidá equivalente al Institutu Cervantes o al British Council. Con sede central en Beixín esti organismu ta presente nos cinco continentes con más de 350 centros, cuntando n'España con seis sedes allugaes en Madrid, Valencia, Granada, Barcelona, Lleón y Les Palmes de Gran Canaria.

Historia[editar | editar la fonte]

El llibre i el Mao.

Sol conveniu de Collaboración ente la Oficina Nacional d'Enseñanza del Chinu como Llingua estranxera (Hanban) y la Universidá de Valencia,según cola ayuda de la Universidá pedagóxica del Nordeste de China, establecer nel añu 2007,[1] so la direición de Vicente Andreu[2] l'Institutu Confucio en Valencia. L'Institutu Confucio de la Universitat de València, el segundu más antiguu d'España, foi escoyíu por Hanban nel 2008 y 2009 como unu de los venti meyores Institutos Confucio del mundu[3] y nel 2010 como unu de los trenta meyores pola calidá ya iniciativa del so equipu directivu. Allugáu primeramente na Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, a finales del 2013 treslladar a una nueva sede nel Campus de Tarongers de la Universitat de València.

Enseñanza[editar | editar la fonte]

L'Institutu Confucio de la UV, cubre la creciente demanda de conocencies sobre la llingua y cultura china que reclama anguaño la nuesa sociedá. Realiza cursos de chinu pa tolos niveles, ufierta beques pa estudiar en China, y ye el centru desaminador oficial de chinu de los exámenes de HSK (adultos) y YCT (neños y mozos), amás de los niveles d'oral (HSKK). L'Institutu Confucio de la Universitat de València promueve l'aprendizaxe y conocencia d'una llingua falada per miles de millones de persones y que güei figura como'l tercer idioma más utilizáu nun planu internacional.

Revista Institutu Confucio[editar | editar la fonte]

L'Institutu Confucio de la Universitat de València edita la revista gratuito y bimestral billingüe chinu- español Institutu Confucio,[4] distribuyida per tol mundu hispanu. Esta publicación y la so versión n'otros 10 idiomes más tán disponibles en PDF pa la so llectura gratuita n'ordenadores [8], según nes apps disponibles nes plataformes d'Apple [9] y Android [10]. L'Institutu Confucio de la Universitat de València tamién caltién la edición dixital de la publicación, ConfucioMag [11]. La publicación avera les actividaes de la institución y la cultura China dende distintes perspectives (música, lliteratura, poesía, cine…) y amuesa como la cultura china cuenta con plena capacidá de crecer, tresformase y anovase constantemente sobre la base de la autorreflexión y el diálogu intercultural

Actividaes Culturales[editar | editar la fonte]

Ficheru:Exposición Caligrafias de la enfermedad.jpg
Esposición caligrafiás de la enfermedá.

Dende la so fundación l'Institutu Confucio de la Universitat de València collaboró y entamó numberoses esposiciones, ente les que destaquen El Llibre i el Maó,[5]según les dedicaes a los artistes Maleonn,[6] Luís Baylón, Judas Arrieta, Marta Soul, Amy Chang, Adan Liu, He Chong Yue, Marisa Casalduero, Cai Yinlong, Aurelia Villalba o Rafa Tanaka Monzó, ente otres. Ente les sos collaboraciones cabría mentar Caligrafíes de la enfermedá [7] entamada pol Institutu d'Historia de la Medicina y de la Ciencia López Piñero o Caligrafía china moderna: Obres de Gu Gan y Pu Lieping nel IVAM.[8] Tamién desenvuelve distintes actividaes culturales rellacionaes cola cultura china: Alcuentros con escritores, dramaturgos, científicos, ciclos de cine, recitales, dances tradicionales chines, conciertos, conferencies, llectures poétiques, demostraciones de caligrafía China, Wushu, Tai Ji, o actividaes enfocaes al públicu infantil.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]