Inna Shevchenko

De Wikipedia
Inna Shevchenko
Vida
Nacimientu Kherson23 de xunu de 1990[1] (33 años)
Nacionalidá Bandera de Ucraína Ucraína
Bandera de la Xunión Soviética Xunión Soviética
Residencia Francia
Estudios
Estudios Taras Shevchenko National University of Kyiv, Institute of Journalism (en) Traducir 2012)
Llingües falaes francés
Oficiu activista polos derechos de les muyeres, políticaescritora
Premios
Miembru de Femen (es) Traducir[3]
IMDb nm5637555
Cambiar los datos en Wikidata

Inna Shevchenko (ucraín: Інна Шевченко)(23 de xunu de 1990Kherson) ye una activista ucraína y cofundadora del grupu Femen. Mora en París dende xunetu de 2013.

Datos biográficos[editar | editar la fonte]

Inna Shevchenko nació'l 23 de xunu de 1990 nuna pequeña ciudá d'Ucraína llamada Kherson.

Según referencies personales, solía ponese de neña pantalones y deportives, yá que odiaba los vistíos, lo que exasperaba a la so madre, xefa de cocina d'un restorán antes de convertise en cocinera d'un comedor universitariu. El so padre yera un antiguu oficial del Ministeriu del Interior.

Desque entró na escuela primaria, quixo ser la delegada del cursu. Asina foi como llevó a cabu la primer «campaña eleutoral» de la so vida, resultancia escoyida por mayoría. Escontra los catorce años decidió convertise na presidenta del colexu. Foi la so primer esperiencia política y coincide cola campaña eleutoral de 2004 (los dos principales candidatos a la presidencia d'Ucraína yeren Víktor Yúshchenko y Viktor Yanukóvich, al que sofitaba'l presidente saliente Leonid Kuchma).

L'anunciu de la victoria de Yanukóvich provocó una revuelta en Kiev y les provincies que se conoz col nome de Revolución naranxa. Daquella, entendió qué yera l'activismu políticu.

Tres unos meses de baturiciu, vuelve dedicase a los estudios. El nivel d'enseñanza yera bajísimo, pero aprendió más inglés que la mayoría de los estudiantes ucraínos de la so xeneración. Magar nun consiguir la medaya que-y facilitaría l'accesu a la universidá, decide presentase al exame d'accesu a la meyor facultá de periodismu del país, la Universidá Nacional de Kiev. Cuando ta en segundu, daquién del Conceyu que al paecer ver nel parllamentu d'estudiantes díxo-y: «Ye usté una periodista prometedora. Venga a trabayar con nós». Asina que empezó a trabayar nel gabinete de prensa municipal. El problema, según ella, yera que nun sabía mentir, pero tenía que faelo. Por eso afirma que la Revolución naranxa foi un suañu que llueu s'estenó.

Femen
Inna Shevchenko en París (fotografía de setiembre de 2012).
Inna Shevchenko mientres un actu de protesta ante'l Ministeriu de Xusticia de Francia (fotografía del 15 d'ochobre de 2012).

La so vida camuda radicalmente cuando conoz a Anna Hutsol, Oksana Shachko y Aleksandra Shevchenko, a finales de 2008 o principios de 2009, que taben entamando un actu de protesta contra la prostitución. Foi ellí onde escuchó per primer vegada'l nome de Femen. De primeres, costó-y entender de qué se trataba. Nun-y cayeron demasiáu bien, yá que nun sabía en qué consistía'l feminismu, pero dende'l primer alcuentru atráxo-y el so enerxía y esi gustu pola aición que siempres buscara.[4]

Contra'l cristianismu

El 17 d'agostu de 2012, tres la detención y condena en Moscú del grupu Pussy Riot,[5] cortó con una motosierra[6][7] la cruz cristiana de cinco metros alzada xunto al monumentu a los católicos d'Europa del Este, víctimes de la represión soviética. N'estrozando la cruz, l'activista adoptó por un momentu la postura de Jesús crucificáu.[8][9][10][11][12][13][14]

Contra l'Islam

El 26 d'ochobre de 2012, mientres una entrevista en direutu na cadena de televisión Al Jazeera, preguntáron-y qué yera meyor pa les muyeres, el nudismu o la paranja, a lo que Inna respondió quitar la camiseta y enseñando los pechos. La emisión foi atayada darréu.[15]

Iconu femenín[editar | editar la fonte]

N'avientu de 2012, la revista francesa Madame Figaro incluyir na so llista mundial de los venti muyeres más representatives del añu.

Según los diseñadores del sellu cola efixe de Marianne emitíu en Francia en xunetu de 2013, David Kawena y Olivier Ciappa, la so fonte d'inspiración «fuera un amiestu de delles muyeres, pero, particularmente, Inna Shevchenko, fundadora de Femen».[16] Inna comentó: «Asina, tolos homófobos, estremistes y fascistes van tener que llambeme'l culu cuando quieran mandar una carta».

Filmografía[editar | editar la fonte]

Bibliografía[editar | editar la fonte]

  • Ackerman, Galia; Shachko, Oksana (2013). Femen. Ρaris: Calmann-Lévy.
  • Fourest, Caroline (2014). Inna. Ρaris: Grasset.
  • Goujon, Olivier (2017). Femen – Histoire d'une trahison. Paris: Max Milo Éditions. ISBN 978-2315008182.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]