Impel Down

De Wikipedia
Impel Down
prisión ficticia (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Nel mundu ficticiu d'One Piece, esiste una gran prisión de máxima seguridá a cargu del Gobiernu Mundial llamada Impel Down (インペル ダウン, Inperu Daun), onde son unviaos los peores criminales y pirates buscaos pola marina y el mesmu gobiernu.

Alrodiu de Impel Down[editar | editar la fonte]

Impel Down ye la prisión de máxima seguridá en One Piece. Amás, ye una de los trés grandes fuercies que componen al Gobiernu Mundial, xunto al cuartel xeneral de l'Armada y la islla xudicial Enies Lobby. Los trés formen una gran corriente que se convierte nun triángulu, y cada vez que s'abrir una puerta, les corrientes asélense. Cuando les puertes ciérrense, les corrientes vuélvense caótiques ya imposibles de navegar pa los barcos.

Estos trés fuercies (Cuartel xeneral de l'Armada, Impel Down y Enies Lobby) pertenecen a la llamada Corriente Tarai.

Daqué que caracteriza a Impel Down ye que ye una torre subacuática estremada en seis niveles.

Niveles[editar | editar la fonte]

Nivel I: L'infiernu carmesí[editar | editar la fonte]

L'infiernu carmesí (紅蓮地獄, Guren Jigoku) ye'l primer nivel de Impel Down, onde s'atopen los criminales de menor nivel. Contién un gran monte d'árboles coloraos que les sos fueyes, conocíes como Kenju, tán afilaes como cuchielles, ente que la yerba del suelu, denominada Haribarisou, ye apuntiada como aguyes. Nesti llugar obligar a los presos a correr pol monte mientres los picar arañes venenoses o los guardias fáen-yos cortes perdayures. Por cuenta de estos tormentos, l'infiernu carmesí ta totalmente cubiertu de sangre, lo que-y da'l so nome.

En mediu del monte hai un furacu que conduz al nivel 2, al que se llancen los que nun quieren siguir sufriendo y asina acabar coles sos vides. Buggy el payasu tuvo equí presu, una y bones los guardias nun sabíen que comiera una Fruta del Diañu.

Nivel II: L'infiernu de les besties[editar | editar la fonte]

L'infiernu de les besties (猛獣地獄 Mōjū Jigoku) ye'l segundu nivel de Impel Down. Nesti nivel, onde se zarra a presos más peligrosos, atópense delles besties: los escorpiones-puzle, les mantícores, el basiliscu y la esfinxe.

Los escorpiones-puzle tienen un venenu letal pal ser humanu. Les mantícores tienen cuerpu y melena de lleón y cara humanu y son antropófagues. Los presos del Infiernu de les Besties son taramiaos por estes criatura, y nun pueden salir de les celdes por mieu a morrer.

Xunto colos escorpiones-puzle y les mantícores, nel segundu nivel de Impel Down hai dos besties xigantes: el basiliscu y la esfinxe, los líderes del segundu nivel. El primeru ye una criatura con cuerpu de culiebra, plumes de pita y estremidaes llargues y fuertes. Llucha contra Luffy y Buggy y cai derrotáu pol ataque Gear Third del primeru.

Sicasí, la bestia más poderosa d'esti nivel ye la esfinxe, una xigantesca criatura con cara humanu y cuerpu de lleón. Dempués de que la esfinxe y el basiliscu sían derrotaos, les puertes de la prisión ábrense y Luffy y Buggy pueden aportar al tercer nivel, pero los demás presos nun s'atreven a salir cuando ve a la esfinxe.

Nivel III: L'infiernu de la fame[editar | editar la fonte]

L'infiernu de la Fame (飢餓地獄, Kiga Jigoku) ye'l tercer nivel de Impel Down. La pagu ufiertada pola mayoría de los presos d'esti nivel ronda los cincuenta millones de doblones. Nesti nivel, los presos sufren el calor que provién del nivel inferior. Amás, apenes se-yos alministra comida y agua, por que tean a puntu de morrer, pero non del tou. Nesti nivel ta zarráu Mr. 2 pol so pagu de trenta y dos millones de doblones.

Nel centru d'esti nivel hai un gran furacu que conduz al siguiente nivel y nel qu'hai un ventilador xigante qu'unvia tol aire caliente escontra riba. Les posibilidaes de saltar y sobrevivir a la cayida son bien escases.

Nivel IV: L'infiernu encesu[editar | editar la fonte]

L'infiernu encesu (焦熱地獄, Shōnetsu Jigoku) ye'l cuartu nivel de Impel Down. Nesti nivel hai un estanque llenu de sangre ferviendo calecida por un gran fueu. El calor ye tan fuerte que calez hasta'l nivel de riba. Si daquién intenta saltar dende'l nivel 3 al traviés del gran furacu de ventilación y nun cai nel llugar fayadizu, muerre.

Nel infiernu encesu torturar a presos procedentes d'otros niveles. La forma de tortura más común ye refundialos al estanque de sangre hirviente.

Nesti nivel atópase Magellan, el guardián de Impel Down, y la cocina de la cárcel, al llau del so despachu. Luffy lluchó equí contra Magellan antes de ser envelenáu y prindáu.

Nivel V: L'infiernu xeláu[editar | editar la fonte]

L'infiernu xeláu (極寒地獄, gokkan jigoku) ye'l quintu nivel de Impel Down. Nesti nivel zarrar a los presos con pagos de más de cien millones. Equí tamién s'atopa'l xoril de los llobos alloriaos, que pueden taramiar a cualquier presu qu'intente escapar. Anque estes criatures tendríen de tar nel segundu nivel, los mesmos guardias reconocieron que yeren tan selvaxes qu'intentaron taramiar delles vegaes a les besties más grandes de dichu nivel, y por ello treslladar al infiernu xeláu.

Esti nivel destaca por un detalle en particular: los presos sienten tantu fríu que son incapaces de sentir nengún dolor (unu d'ellos perdió un deu del pie ensin sentir dolor dalgunu). Luffy foi unviáu a esti nivel dempués de la so derrota por Magellan.

Nivel V.5: New Kama Land[editar | editar la fonte]

El New Kama Land (番地ニューカマーランド, Nyūkamā Rando) ye un nivel secretu ocultu dientro del infiernu xeláu. Ésti ye'l llar de la New Kama Land, una pequeña sociedá compuesta por reos a los que los guardias de Impel Down dan por muertos o sumíos y comandada pola Reina Okama Emporiu Ivankov.

Nesti nivel secretu los presos tán constantemente de fiesta y tamién tienen accesu a les cámares de vixilancia y a les rutes y pasaxes secretos alredor de tola prisión, polo cual pueden tar al tantu de too lo qu'asocede na prisión, según llograr comida y provisiones constantemente.

Esti nivel foi fundáu por un misteriosu personaxe que, según Emporiu Ivankov, comiera una Fruta del Diañu que-y dexaba escavar túneles.

Nivel VI: L'infiernu eternu[editar | editar la fonte]

L'infiernu eternu (無限地獄, Mugen Jigoku) ye'l sestu nivel de Impel Down y el más secretu, yá que naide sabe d'él, namái los guardias. Nesti nivel atopen los presos que fueron condergaos a cadena perpetua o a pena de muerte, yá que cometieron los actos más crueles de la hestoria y que'l Gobiernu quier despintar.

Esti nivel atópense Portgas D. Ace y los dos Shichibukai Crocodile y Jinbei. Amás, tamién s'atopa l'antiguu xefe carceleru Shiryuu de l'agua.

Carceleros[editar | editar la fonte]

Magellan[editar | editar la fonte]

Magellan (マゼラン Mazeran) ye l'alcaide del Impel Down. Ye un suxetu enorme, de cuernos y apariencia demoniaca, anque la so cara ta basada nun mandril. Ye un home bien poderosu, y ye usuariu d'una fruta del diañu: la Doku Doku non la mio, que, déxa-y producir toa clase de sustancies tóxiques, bien venenoses. Ye un home bien esmolecíu poles aiciones de Impel Down, pero por cuenta de la naturaleza de la so fruta, nun puede dedica-y enforma tiempu a les actividaes de la prisión, yá que tien que pasar munches hores nel bañu (sufri fories). Suel tener munchos discutinios con Hannibal, sicasí, no fondero respétalu y cree que ye l'únicu socesor del so yá que puede tener.

Preséntase cuando Boa Hancock va face-y una visita a Portgas D. Ace (Hancock traía de callao a Luffy pa rescatalo). Magellan, dafechu atraíu polos encantos de la shichibukai, distrayer y escaez que Luffy trata de salvar a Ace, infiltrándose na prisión. Pa cuando dase cuenta, Luffy llega al tercer nivel, pero Magellan poner a prueba cola bestia torturadora más selvaxe: el minotauru. Al enterase de qu'esta cai a manes de Luffy y otros prisioneros (Buggy, Mr. 3 y Mr. 2), Magellan mesmu prepárase pa enfrentalo.

Magellan intercepta a Luffy nel nivel 4 y empieza a engarrar con él. Dende'l principiu, Luffy lleva les de perder, pos sabe que si toca a Magellan, el venenu va entrar n'efeutu. Dempués, Magellan llogra cansalo y ufiérta-y dexar que se rinda ensin dolor, pero Luffy contésta-y que nun puede dexar al so hermanu y morrer, y anque eso siginifique tener que tocar a Magellan, va cutir. Luffy atacar con un poderosu Gomu Gomu non jet Bazooka, que dexa amoriáu a Magellan, pero'l venenu empieza a surtir efeutu en Luffy. Ésti nun se da por vencíu, y sigue engarrando contra'l direutor, pero les sos capacidaes vense amenorgaes, anque llogra da-y un par de golpes más. Finalmente Magellan remata a Luffy con una Hidra de venenu y mandar al nivel 5.

Dempués, Magellan tendría que pasar más hores de lo avezao nel bañu, por cuenta de qu'usó enforma venenu. Más palantre, encargar del treslláu de Ace cola marina. Nel trayeutu, dambos escuchen la voz de Luffy tratando de salvar a Ace. L'hermanu mayor trata de dir ver a Luffy, pero Magellan interceptar, diciéndo-y que ye un pirata, y merez tar en Impel Down. Magellan, dafechu confundíu y asustáu, nun puede creer que Luffy sobreviviera a la gran dosis de venenu que-y dio.

Magellan lleva a Ace con Onigumo, quien escolta a Ace a Marineford. Magellan dempués tien qu'enfrentar la fuga de reos, y a la sorpresiva llegada de Barbanegra. Cuando esti enriba al nivel 3, Magellan ensin preguntar por qué invadió Impel Down, envelénalu, y ve a Hannibal derrotáu. Furiosu va tres Luffy, y empiézalu a triar los talones. Magellan gláya-y que nun piensa dexalo fuxir con vida. Algama a Luffy, venciendo antes a Ivankov y a Inazuma, pero xustu al llegar con él, Mr. 3 detener con una capa de cera. Entós Luffy ve na cera de Mr. 3 la oportunidá de vencer al Alcaide.

Luffy preparar pa enfrentar a Magellan per segunda vegada, pero nesta ocasión, ayudáu por Mr. 3, faciéndo-y un Candle Champion, ye dicir una armadura de cera, col cual, por fin consigue tocar al direutor. Ante esta situación, Magellan usa la so última baza, el venenu demoníaco "xuiciu infernal", que usáu descuidadamente ye capaz d'afarar tou Impel Down. Esti poder tien efeutu corroyente y ye capaz d'estendese por cuerpu, roques y cera destruyendo tou lo qu'atopa al so pasu. El grupu de fuxitivos consigue fuxir escontra la entrada pero ellí Luffy ante la falta del barcu decide faer una patada en Gear 3 con una paré de cera xigante de Mr. 3 y darréu gracies a Ivankov saltar al mar como-yos dixo Jinbei. Magellan intenta torgar col brazu pero nun lu consigue. Finalmente ve con cara de sorpresa qu'un grupu de tiburones ballena llamaos por Jinbei los recoyeron y punxeron nel barcu de la marina.

Desesperáu y furiosu, Magellan ordena a los sos guardias que cierren la puerta de la xusticia. Pero sorprendentemente, otru Magellan pide que la abrir. Los guardias piensen que se volvió llocu, pero dempués el verdaderu Magellan llega a la sala de control y atopa al so impostor, que nun ye otru sinón Mr.2 Bon Kure, faciéndose pasar por él. Dempués de ver una conmovedora escena d'amistá del ex baroque works, Magellan preparar p'acabar cola vida de Bon Kure, pidiéndo-y un últimu deséu, a lo que Bon Kure contesta que nun tien nengún arrepentimientu.

Otra información[editar | editar la fonte]

  • Magellan enfrentóse a 4 Shichibukai, y ganó en concretu a unu: Barbanegra. Fixo fuxir a Jinbe y a Crocodile (estos nun teníen oportunidá contra el) y foi "derrotáu" sutílmente por otru: Boa Hancock, quien lo namoró pa distrayelo d'escorrer a Luffy.
  • Ye posible qu'esti personaxe tea inspiráu nel navegante portugués Fernando de Magallanes.

Hannyabal[editar | editar la fonte]

Ye'l vice-Xefe de la prisión, el segundu al mandu de Impel Down. Tien l'apariencia d'un faraón exipciu. Ye casi tan grande como Magellan, y dizse que'l so poder ye tarrecíu. Tien munches fregadures con Magellan, y siempres suaña con tener el so puestu. Ye llamáu "persona ambiciosa" yá que a tou diz-y que "ye so" (persones, guardias, ya inclusive Impel Down). Pero foi engañáu con facilidá por Mr. 2 Bon Kure. Más tarde, faciendo una lloca rabexada, trataría de detener a Luffy y el caos qu'ésti provocara. Nun duelu feroz per parte del vicealcaide, Hannyabal cayería derrotáu pol Gear Second de Luffy. Dempués d'una conmovedora esplicación de Hannibal pola que nun quería que Luffy escapara (nun xenerar mieu nel mundu pola cayida de Impel Down), Barbanegra llegaría a Impel Down y remataría a Hannyabal.

Sadi-Chan[editar | editar la fonte]

Ye la xefa de les besties torturadores del infiernu. Tien la peculiaridá d'añader a los sos diálogos: "hmmmm.....", cuantimás cuando tortura o cute a daquién (d'ende probablemente vien el nome "Sadi" (Sadico/a). Ye una muyer bella, que siempres s'encarga de torturar prisioneros y a dellos carceleros que faen mal el so trabayu. Nun ye demasiáu estricta coles aiciones en Impel Down. Sadi esfruta viendo sufrir a los prisioneros. Foi ganada por Emporiu Ivankov, na so forma de muyer. Cafiante, Sadi trataría de vengase, ensin ésitu.

Domino[editar | editar la fonte]

Ye la direutora de los guardias en Impel Down. Ye una muyer bien estricta que siempres ordena que tou facer a la perfeición. Ella ye la encargada de faer chequeos a los visitantes pa evitar infiltraciones sorpresa y la que s'encargó de face-y un chequeo a Boa Hancock.

Saldeath[editar | editar la fonte]

Ye un home pequeñu, que dirixe a los Gorilas Azules o blugoris. Nun se sabe enforma d'él, sacante que tuvo a puntu de prindar a Luffy, pero Sphinx torgar.

Shiryuu[editar | editar la fonte]

Amás de Magellan, ye un rumor en Impel Down qu'un anterior carceleru yera muncho más poderosu que'l. Esti carceleru ye Shiryuu de l'agua (雨のシリュウ Ame non Shiryū), quien siempres que tenía una oportunidá, mataba ensin piedá a prisioneros fugaos. Magellan zarró-y nel nivel 6 de Impel Down, por cuenta de la so tarrecible crueldá. Cuando Luffy escapa y los carceleros lleguen, Shiryuu por fin fai apaición y diz qu'ensin el la prisión ta cayéndose en cachos, amás diz-y al carceleru con quien ta falando que-y emprestará'l so poder voluntariamente a Magellan, si ye qu'esti la pide.

Finalmente fai la so presentación cuando Luffy y compañía escapáronse del nivel 6. Shiryuu pide la so espada de mano a acabar colos prisioneros, pero cruelmente, empieza con dellos guardias a quien traiciona. Dempués d'esto da-y a Teach el antidoto contra'l venenu de Magellan y decide xunise a la tripulación de Barbanegra.

Besties Torturadores[editar | editar la fonte]

Pa caltener a raya a los prisioneros, Impel Down cunta con unes besties enormes, que curien tolos niveles. Estes son:

Gorilas Azules[editar | editar la fonte]

(Blugori) Son unos enormes verdugos que siempres carguen con un hachu. Tán en tol nivel 1 y Luffy foi capaz de vencelos a toos. Son bastante poderosos yá que Buggy (siendo usuariu d'una Akuma non La mio) nun foi capaz d'acabar con nengún yá que atacó a unu que se llevantó al poco tiempu.Como naide nel nivel 1 ye capaz de vencelos atópense ellí pa evitar qu'escapen.

Basiliscu[editar | editar la fonte]

Ye un enorme páxaru que ye capaz de refundiar venenu pela so boca. Ye agresivu y siempres trata de comese a los prisioneros. Luffy venció-y cola ayuda del Gear Third.

  • Anque tien munchos errores, ta basáu nel Basiliscu griegu.

Manticoras[editar | editar la fonte]

Son unos enormes Lleones, capaces d'espresar unes cuantes pallabres en llinguaxe humanu. Taben regaes por tol nivel 2.

Escorpiones Pussle[editar | editar la fonte]

Son escorpiones casi del tamañu d'una manticora tienen un venenu'l cual dizse ye mortal, amás tienen l'habilidá d'acoplase unos con otros p'asina crear un escorpión entá mayor.

Sphinx[editar | editar la fonte]

Ye una enorme esfinxe, qu'abeluga'l nivel 2. Ye bien perezosa y nun fai munches aiciones en impel down, pero tolos prisioneros tarrézan-y, yá que ye bien cruel, según les pallabres d'estos. Luffy y Mr. 3 fáen-y frente, y llogren llevemente distrayela. Pero dempués, los caceleros llogren atrapar nuna rede de Kairoseki a Luffy, Buggy y Mr. 3, xunto con Sphinx. Sphinx demuestra que ye una de les besties más poderoses al romper la pesada rede de Kairoseki, pero la cayida dexar amoriáu.sphinx repite pallabres como les maticoras pero'l solu repite nomes de fideos

Minotauru[editar | editar la fonte]

Consideráu por Magellan la bestia más cruel y fuerte de toles besties torturadores. Ye una enorme vaca que siempres trai un enorme mazu de metal. A pesar de lo trabao y grande que ye, ye bien rápido y bien fuerte. Luffy y Mr. 2 fixéron-y frente, pero namái cola ayuda del Gear Second, Luffy foi capaz de mandalo a volar. pero dempués tornaría escorriendo a Mr. 3 y a Buggy. Al pie de Mr. 2 y Luffy, los 4 llogren vencelo cuando Mr. 2 dio-y una brutal patada na cara, Buggy llanzó-y una "bala Buggy", y Mr. 3 púnxo-y cera a la mano de Luffy, pa da-y el golpe final: Gomu Gomu non Jet Tokanchi Rifle.

Llobos[editar | editar la fonte]

Son una menada de llobos ivernizos que paecen teníos de dalguna estraña manera. Nun tienen miramientos y si ven carne cerca, van tratar de taramiala. Luffy ganar con un golpe de "Haki". Depués fueron nuevamente ganaos por Luffy, Ivankov y Inazuma cuando corríen azotaos al Nivel 6.

Minokoala[editar | editar la fonte]

Ye una de les 3 besties torturadores que Sadi controla. Ye un coala enorme agresivu y bien fuerte, al igual que les otres dos besties. Pero con too y con eso, foi fácilmente ganáu pol Gear Third de Luffy. Siempres tien un mocu na ñariz.

Minorhinoceros[editar | editar la fonte]

Ye otra de les 3 besties torturadores que Sadi controla. Ye un enorme rinoceronte, con una mázcara de fierro. Ye pesáu, y al igual que les otres besties, cruel y agresiva. Pero con too y con eso, foi fácilmente vencíu pol shichibukai Jinbei, col so ataque Gosenmai Gawara Seiken.

Minozebra[editar | editar la fonte]

Ye otra de les 3 besties torturadores que Sadi controla. Ye una enorme cebra, pero al contrariu de los sos dos compañeros, esta bestia ye más delgada. Sicasí ye bien rápidu y al igual que los sos compañeros, ye sádica y cruel colos prisioneros. A pesar de la so velocidá y la so fuercia, Minozebra foi fácilmente vencíu por Crocodile, col so ataque Sables.

Trivia[editar | editar la fonte]

  • La Saga de Impel Down guarda un gran paecíu cola novela La Divina Comedia de Dante Alighieri. Ello ye que la estructura de la prisión ta llevemente basada nel infiernu de la citada novela.
  • Amás tamién guarda cierta paecencia colos 6 infiernos budistes.
  • Nesta saga hai una escena nel anime onde boa hancock imaxínase como ye nami y robin lo cual ye imposible una y bones hancock nunca les conocio,na manga esta escena nun esiste polo qu'eso foi un error del anime.

One Piece


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]