Highschool of the Dead

De Wikipedia
Highschool of the Dead
学園黙示録
(Gakuen Mokushiroku)
Creador Daisuke Satō
XéneruAcción, horror,[1]
Otros
Creáu porDaisuke Satō
Illustráu porShōji Sato
EditorialFujimi Shobō
Espublizáu enDragon Age
DemografíaShonen
Fecha de finMayu de 2013 (inconcluso pola muerte del so autor)
Volúmenes[[30|]]


película
Otros
Cadena televisivaAT-X
Fecha de fin20 de setiembre de 2010
Episodios12


película
Otros
Episodios1


película
[editar datos en Wikidata]

Highschool of the Dead (学園黙示録 Gakuen Mokushiroku?, llit. Escuela secundaria de los muertos)[2] ye una serie de manga escrita por Daisuke Satō ya ilustrada por Shōji Sato. Foi publicada en Monthly Dragon Age de la editora Fujimi Shobo dende setiembre de 2006 hasta mayu de 2013. La manga tuvo conxeláu ente'l final de 2008 y marzu de 2010,[3] y ente mayu y xunetu de 2010. Una adautación n'anime producida por Madhouse[4] salió al aire en Xapón el 5 de xunetu de 2010 pola canal de televisión per cable AT-X con un total de 12 episodios. El 27 d'abril de 2011 salió un OVA col volume Nᵘ7 de la manga, de tirada llindada titulada Drifters of the Dead.[5]

La serie sigue a un grupu d'estudiantes de Bachilleratu de Xapón atrapaos metanes un apocalipsis zombie.

La manga atópase inconcluso y con un futuru inciertu debíu al fallecimientu del so escritor Daisuke Sato el 22 de marzu de 2017 por un ataque al corazón.[6]

Argumentu[editar | editar la fonte]

El mundu foi abrasáu por una pandemia desconocida que tresforma a les persones en zombis necrófagos al traviés de les taragañaes. La hestoria sigue a Takashi Komuro, un estudiante del Institutu Fujimi que sobrevivió al biltu inicial xunto a dellos estudiantes de la so escuela, con quien depués entabla amistá y xuntos van intentar caltenese con vida, primero mientres escapen del colexu y darréu al viaxar pela ciudá en busca d'armes y una ruta que los axunte coles sos families y darréu llevar a un llugar seguru.

Esti viaxe nun va ser fácil, una y bones los rapazos tendrán de maurecer aprendiendo a combatir y trabayar como equipu, trepando cola muerte y protexéndose non solo de los muertos vivientes, sinón tamién de munchos de les persones sobrevivientes, que so la presión d'esta catástrofe van empezar a amosar lo peor de la so naturaleza.

Personaxes[editar | editar la fonte]

Takashi Komuro (小室 孝 Komuro Takashi?)
Voz por: Jun'ichi Suwabe y Hitomi Harada (mozu)

Ye'l protagonista de la serie. De 17 años, atopábase cursando segundu antes del desastre. Ye probablemente'l primeru del grupu en decatase de los zombies, polo qu'intentó sollertar a Rei por qu'escaparen del colexu primero que s'espandiera la infeición, sicasí esta refugóse a creer tal cosa hasta que lo vio colos sos propios güeyos. Tien un calter bastante atentu y servicial colos sos amigos, pero en presencia de xente que deseye estropiar a los sos seres queríos vuélvese abondo agresivu; la so arma favorita ye un bate de béisbol. Siente daqué bien fuerte por Rei, dende primero qu'empezara la hestoria.

Rei Miyamoto (宮本 麗 Miyamoto Rei?)
Voz por: Marina Inoue

Amiga de la infancia de Takashi, atópase repitiendo cursu por culpa d'un conflictu col profesor Shido. Prometiólu a Takashi qu'una vegada que crecieren casaríense; promesa que nun cumplió (debíu al desinterés de Takashi na etapa previa a la hestoria), pos empezó a salir con Hisashi (unu de los meyores amigos de Takashi y el so compañeru de clase) y el so apreciu por Takashi menguó casi hasta'l despreciu, pero tres la muerte de Hisashi y l'empiezu del so viaxe redescubre los sos sentimientos escontra Takashi.

Saeko Busujima (毒島 冴子 Busujima Saeko?)
Voz por: Miyuki Sawashiro

Líder del club de kendō de la so escuela y última campeona nacional de la mesma disciplina, cursa terceru antes de los eventos principales. D'apariencia seria y callada, protexe a los sos compañeros en múltiples ocasiones (mención especial al casu de Shizuka, la enfermera, pos nun llograría escapar del institutu si nun fuera por ella); y aun así, el fechu de lluchar y ver sangre provóca-y un intensu prestar que, como bien ella almite y a diferencia de Takashi y Kohta, provién d'años antes de la hestoria principal. Tien un calter bien maduru, pero dacuando pórtase de manera bien atrevida, casi siempres ye la moza del grupu que visti les vistimientes mas provocatibles y engañadores, tamién ye la única del grupu que dende'l primer momentu nun amuesa escupulicios p'asesinar.

Saya Takagi (高城 沙耶 Takagi Saya?)
Voz por: Eri Kitamura

Amiga de la infancia de Takashi, cursa segundu nel mesmu institutu que'l restu. Debíu al ésitu de los sos padres nos sos respeutivos emplegos, siéntese obligada a ser la estudiante "perfecta" pa satisfaelos, y de ende'l so calter arguyoso y presumío. Presenta frecuentes cambeos d'humor en presencia de Kohta o de Takashi, amás de pol so peñáu, esti personaxe ye una clara muestra de tsundere. Puede vese nel anime que nel capítulu 1 cuando ta escapando del Institutu xunto a Kohta, ta quexándose por non dir con Takashi cuando tuvo la oportunidá, yá que ta namorada d'él dende'l xardín d'infancia. A la fin empieza a sentir apreciu por Kohta.

Kōta Hirano (平野 コータ Hirano Kōta?)
Voz por: Nobuyuki Hiyama

Segundu y últimu miembru masculín del equipu, garrasti a a la mesma clase de Saya. D'aspeutu gruesu, burlesco y ensin tener ésitu académicu, deportivu, nin social. Cobarde ya inocente de primeres, más palantre demuestra ser de gran utilidá por cuenta de qu'apasiónen-y les armes de fueu (y remanar con gran maestría), a tal estremu que la so personalidá camuda radicalmente llegando a poner la cara d'un sicópata (ejm: episodiu 2). Al paecer siente daqué por Saya. Ta basáu en Kōta Hirano, autor de Hellsing.

Shizuka Marikawa (鞠川 静香 Marikawa Shizuka?)
Voz por: Yukari Fukui

La enfermera de la escuela. Presenta un cuerpu exuberante y (na mayoría de los casos) una actitú despreocupada ya infantil. Claramente tien edá abonda pa conducir, fechu que dexa al grupu escapar n'autobús del institutu ya inclusive utiliza un Humvee.

Alice Maresato (希里 アリス Maresato Arisu?)
Voz por: Ayana Taketatsu

Ella ye la más nueva del grupu. El so padre foi asesináu frente de los sos propios güeyos por unes persones que lo apuñalaron por pidi-yos ayuda. Foi salvada gracies a Kohta y Takashi (anque les muyeres del grupu tamién ayuden dempués al so rescate). Ella nun fai grandes coses nel grupu de primeres, dempués vuélvese d'utilidá pa Kohta yá que ella encárgase de partir municiones mientres combaten. Tamién va siempres acompañada de "Zeke", un pequeñu perru qu'adoptaron cuando la rescataron. Siente enforma ciñu por Kohta y Takashi, al cual llama a esti postreru como "Onii-chan" (que significa Hermanu mayor), anque tamién tien bona rellación coles moces del grupu.

Llanzamientu[editar | editar la fonte]

Manga[editar | editar la fonte]

La serialización empezó en 20 de xunetu de 2006 na revista mensual de manga shōnen Dragon Age de la compañía Fujimi Shobo. El primer tankōbon foi publicáu por Kadokawa Shoten el 1 de marzu de 2007,[7] con un total de siete volúmenes vendíos el 25 d'abril de 2011 sol so sellu Dragón Jr.[8] La serie quedó en receso dende finales de 2008 hasta marzu de 2010, con otru curtiu descansu ente mayu y xunetu de 2010. A partir de 2010 solo publicóse un capítulu, en 2013.

Una versión a tou color de H.O.T.D. llamada Highschool of the Dead: Full-Color Edition (学園黙示録 Preparatoria de los muertos: edición a tou color?) empezó a salir en febreru de 2011 na revista mensual Dragon Age. Los dos primeros volumes fueron publicaos por Kadokawa Shoten el 25 de febreru de 2011,[9][10]y los volumes 3 y 4 preceder el 25 de marzu de 2011.[11][12]

La manga foi llicenciáu pal llanzamientu internacional en dellos idiomes y rexones. Publicar n'España por Editores de Tebeos,[13] (ISBN: 978-84-8357-567-3), n'Arxentina por IVREA, n'Alemaña por Carlsen, en Brasil por Panini Comics, en Francia y Canadá y en Méxicu pola mesma editorial panini comics a partir de marzu del 2014 (versión en francés) por Pika, en Polonia por Waneko,[14] y en Taiwán por Kadokawa Media. El primer volume foi llanzáu en mayu de 2008 n'España, en marzu de 2010 n'Alemaña, n'abril de 2010 en Brasil, en xunu de 2011 en Polonia y en marzu de 2014 en Méxicu.

El 22 de marzu de 2017 Daisuke Satô fina por causa de cardiopatía isquémica, dexando a la serie anguaño ensin guionista y inconclusa.

Anime[editar | editar la fonte]

Una adautación n'anime empobinada por Tetsuro Araki y producida por MadHouse salió al aire en Xapón el 5 de xunetu de 2010 na televisora por cable AT-X con un total de 12 episodios; depués retresmitíos por TV Kanagawa, Tokyo MX, Chiba TV, KBS Kyoto, TV Aichi, TV Saitama, y Sun TV. Seis volúmenes de DVD y Blu-ray fueron llanzaos por Geneon Universal Entertainment ente'l 22 de setiembre de 2010 y el 23 de febreru de 2011.[15]

Episodios del anime[editar | editar la fonte]

Títulos pa España según lo indicao por Selecta Vision.[16]

Plantía:EpisodiosAnimePlantía:EpisodiosAnimePlantía:EpisodiosAnimePlantía:EpisodiosAnimePlantía:EpisodiosAnimePlantía:EpisodiosAnimePlantía:EpisodiosAnimePlantía:EpisodiosAnimePlantía:EpisodiosAnimePlantía:EpisodiosAnimePlantía:EpisodiosAnimePlantía:EpisodiosAnime
# Títulu |align=center!width=25%|Fecha d'emisión

Bandera de Xapón

Doblaxe[editar | editar la fonte]

Personaxe Voz orixinal Bandera de Xapón
Takashi Komuro Junichi Suwabe
Rei Miyamoto Marina Inoue
Saya Takagi Eri Kitamura
Kohta Hirano Nobuyuki Hiyama
Saeko Busujima Miyuki Sawashiro
Shizuka Marikawa Yukuri Fukui
Koichi Shido Kishô Taniyama
Hisashi Igo Mamoru Miyano
Tadashi Miyamoto Jin Urayama
Tejima Takeshi Maeda
Tajima Daisuke Hirakawa
Kyoko Hayashi Youko Honna
Rika Minami Junko Takeuchi
Yuriko Takagi Yoshiko Sakakibara
Alice Maresato Ayana Taketatsu
Padre de Alice Kenji Nojima
Takuzo Nobuhiko Okamoto
Yamada Daishi Koshiba
Kazu Ishii Shinya Hamazoe
Shoichiro Takagi Jôji Nakata

OVA[editar | editar la fonte]

Highschool of the Dead: Drifters of the Dead ye'l nome de la OVA llanzada'l 26 d'abril de 2011 en Blu-ray. N'España, llicenciada por Selectu Visión, estrenar en DVD a finales del añu 2012 col títulu de "Náufragos de los muertos".

La obra empieza con una pequeña introducción de too lo asocedío na primer temporada, depués vese a los protagonistes contemplando una isla aparentemente erma mientres se preguntar por qué acabaron ellí, entós Hirano da una esplicación bien curtia sobre como llegaron ende. El día trescurre tranquilamente, coles chiques prestándose na sablera y los mozos buscando provisiones: pero, al anochecerín la fogata qu'encendieron con fueyes d'hortensies fai-yos tener allucinaciones erótiques. Dempués de que l'efeutu de les hortensies suma atopen a Takashi entá sol efeutu de les hortensies siendo atacáu por unes zombis. Danse cuenta de qu'esa isla nun ye l'oasis que tanto naguaben por asina que se colen d'ende al traviés d'un túnel que coneuta la mariña cola isla.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Tienes d'especificar urlarchivu = y fechaarchivu = al usar {{cita web}}.«Highschool of the Dead's Summer Panchira Special». Anime Expo (10 de xunetu de 2010). Consultáu'l 15 de febreru de 2016.
  2. Apocalipsis nel Institutu na páxina d'Ediciones Glénat (que'l so enllaz ta rotu, en reemplazu preséntase la páxina archivada en Wayback Machine)
  3. «Hiatus coming to an end?». MyAnimeList. Consultáu'l 23 de xineru de 2010.
  4. «Highschool of the Dead Manga Gets Anime Green-Lit». Animenewsnetwork. Consultáu'l 3 de febreru de 2010.
  5. «Anime Network to simulcast Highschool of the Dead». Anime Network. Archiváu dende l'orixinal, el 5 de xunetu de 2010. Consultáu'l 5 de xunetu de 2010.
  6. Atomix.vg: Fina Daisuke Sato, autor de Highschool of The dead
  7. Kadokawa Shoten (ed.): «学園黙示録 HIGHSCHOOL OF THE DEAD 1» (xaponés). Consultáu'l 12 de xunetu de 2011.
  8. Kadokawa Shoten (ed.): «学園黙示録 HIGHSCHOOL OF THE DEAD 7 オリジナルアニメBlu‐ray付限定版» (xaponés). Consultáu'l 21 d'abril de 2011.
  9. Kadokawa Shoten (ed.): «学園黙示録 HIGHSCHOOL OF THE DEAD FULL COLOR EDITION 1» (xaponés). Consultáu'l 12 de xunetu de 2011.
  10. Kadokawa Shoten (ed.): «学園黙示録 HIGHSCHOOL OF THE DEAD FULL COLOR EDITION 2» (xaponés). Consultáu'l 12 de xunetu de 2011.
  11. Kadokawa Shoten (ed.): «学園黙示録 HIGHSCHOOL OF THE DEAD FULL COLOR EDITION 3» (xaponés). Consultáu'l 12 de xunetu de 2011.
  12. «学園黙示録 HIGHSCHOOL OF THE DEAD FULL COLOR EDITION 4» (xaponés). Kadokawa Shoten. Consultáu'l 12 de xunetu de 2011.
  13. Glénat (ed.): «Institute of the Apocalpyse» (castellanu). Consultáu'l 23 de xunetu de 2010.
  14. Łukasz Lipiński (16 de xunu de 2011). «Highschool of the Dead tom 1» (en polacu). Tanuki.pl 2116. ISSN 1898-8296. http://manga.tanuki.pl/strony/manga/813-highschool-of-the-dead/tomy/1170/rec/379. Consultáu'l 18 de xunu de 2011. 
  15. Geneon Universal Entertainment (ed.): «「学園黙示録 HIGHSCHOOL OF THE DEAD」Blu-ray&DVD 第1巻» (xaponés). Consultáu'l 19 de marzu de 2011.
  16. http://www.deculture.es/2011/07/31/selecta-vision-llicencia-highschool-of-the-dead/

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]