Hermanos Livonios de la Espada

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Hermanos Livonios de la Espada
País Terra Mariana
Acuartelamiento Cēsis Fellin (Viljandi), Sigulda (Segewold), Ascheraden (Aizkraukle), Goldingen (Kuldīga), Marienburg (A elūksne), Reval (Tallinn), Weißenstein (Paide)
Hermano Livonios de la Espada.
Escudo de la orde.

Los Hermanos Livonios de la Espada (en llatín Fratres militiae Christi, lliteralmente la "Fraternidá del Exércitu de Cristu", n'alemán Schwertbrüderorden), tamién conocíos como Caballeros de Cristu, Hermanos de la Espada, Caballeros Portaespadas o Milicia de Cristu de Livonia, foi una orde militar católica fundada en 1202 por Alberto de Buxhoeveden, Obispu de Riga (Príncipe-Obispu de Livonia), y compuesta por monxos guerreros alemanes (de Livonia).[1] Taba basada primordialmente nos estatutos de los Caballeros Templarios.[2]

Historia de la Orde[editar | editar la fonte]

Dende la so fundación, la orde solía ignorar el so supuestu vasallaxe al obispáu. En 1218 l'Obispu pidió al rei danés Valdemar II sofitu contra la orde, pero Valdemar II alcordó un alcuerdu cola Hermandá y aprovechar pa conquistar el norte d'Estonia.

Los cuarteles de la Orde atopar en Viljandi (Fellin), na actual Estonia, onde les muralles del castiellu inda siguen de pies. Otres places fuertes incluyíen: Cesis (Wenden), Sigulda (Segewold) y Aizkraukle (Ascheraden). Los comandantes de Viljandi (Fellin), Kuldiga (Goldingen), Aluksne (Marienburg), Tallin (Reval) y el Bailío de Paide (Weissenstein) pertenecíen al conseyu de cinco miembro del Maestre de la Orde.

De resultes de la terrible gana frente a lituanos na batalla de Saule, en 1236, quedó la Hermandá fuertemente abrasada y tres autorización papal de 1237, integrar na Orde Teutónica, dientro de la cual seríen conocíos como los Hermanos de la Orde Livona o los Hermanos Livonios de la Espada.

Maestres de los Hermanos Livonios de la Espada[editar | editar la fonte]

Artículu principal: Maestres de la Orde Livona

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. José Antonio Pérez, LA VIDA RELIXOSA DE L'A A LA Z: dende los oríxenes hasta los nuesos díes, Editorial San Pablo, 1998, ISBN 842852033X p. 269.
  2. Johann Karl Ludwig Gieseler, A Text-book of Church History, Vol. 2, Harper & brothers, 1871, p. 448.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]







Hermanos Livonios de la Espada