Herbert King

De Wikipedia
Herbert King
Vida
Nacimientu Santa Marta30 de payares de 1962
Nacionalidá Bandera de Colombia Colombia
Muerte Bogotá2 d'agostu de 2018 (55 años)
Causa de la muerte infartu de miocardiu
Familia
Familia
Oficiu actor de cineactor de televisión
IMDb nm0454776
Cambiar los datos en Wikidata

Herbert King (30 de payares de 1962Santa Marta – 2 d'agostu de 2018Bogotá) foi un actor colombianu de cine y televisión con una amplia carrera qu'empecipió a empiezos de la década de 1990.

Carrera[editar | editar la fonte]

King nació na ciudá de Santa Marta y na so mocedá camudar a Inglaterra, onde tuvo la so formación n'arte dramático.[1] De regresu al so país natal treslladar a la ciudá de Bogotá onde empezó la so carrera como actor. Tres una pequeña apaición na serie L'alternativa del escorpión, integró el repartu de Guajira, popular telenovela de 1996 realizada por RCN Televisión.[1] Dos años dempués interpretó'l papel de Bernabé nel llargumetraxe de Sergio Cabrera Golpe d'estadiu. En 1999 integró el repartu de la serie Francisco'l matemáticu nel papel d'Octavio Tobón.

Empecipió la década de 2000 con una participación na telenovela Alejo, la busca del amor, siguida d'apaiciones nes telenoveles Pedro l'escamosu, Pasión de Gavilanes, La saga, La nube, En los tacones de Eva y Nuevu ricu, nuevu probe. Tamién na mesma década integró el repartu de películes como Perder ye cuestión de métodu, El mio güelu, el mio pá y yo y La ministra inmoral.

Na década de 2010 la so participación na televisión colombiana siguió siendo activa, rexistrando apaiciones en series y telenoveles como El capo, Sin tetas no hay paraíso, Bella Calamidades, ¿Dónde carajos está Umaña?, Trés Caínes y Diomedes. En 2017 actuó na película española Loving Pablo, dirixida por Fernando León de Aranoa. Finó'l 2 d'agostu de 2018 por causa de un infartu na Clínica La Llomba na ciudá de Bogotá.[2]

Filmografía[editar | editar la fonte]

Cine y televisión[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Herbert King Ficha del actor en Colate. Consultáu'l 1 d'agostu de 2018.
  2. (en castellanu) Morrió l'actor Herbert King. RCN Radio. 2018-08-02. https://www.rcnradio.com/entretenimiento/murio-l'actor-herbert-king-tio-de-falcao. Consultáu'l 2018-08-02. 

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]