Héctor Luis Palma Salazar

De Wikipedia
Héctor Luis Palma Salazar
Vida
Nacimientu Mocorito (es) Traducir25 d'agostu de 1962 (61 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Estudios
Llingües falaes castellanu llatinoamericanu
Oficiu narcotraficante
Emplegadores Cártel de Sinaloa
Cambiar los datos en Wikidata

Hector Luis Palma Salazar (25 d'agostu de 1962Mocorito (es) Traducir) foi un narcotraficante mexicanu, antiguu líder del cártel de Sinaloa xunto con Joaquín "El Chapo" Guzmán.

Oríxenes[editar | editar la fonte]

El Rubius Palma (El Güero o El Güerito), nacíu en Noria de baxo, Mocorito, Sinaloa, empezó la so vida delictiva como un lladrón de coches, llegó a trabayar como sicariu. Palma reclutó más xente y xunto con Joaquín Guzmán Loera y Miguel Ángel Félix Gallardo, fueron los líderes del cártel.

En 1995, Palma foi deteníu (acusáu de collaborar col cártel de Juárez) dempués de que'l Lear Jet nel que volaba, p'asistir a una boda, estrellárase. Palma viaxaba ente les llendes de Nayarit y Jalisco. El güero sobrevivió al accidente y darréu arrestáu por oficiales del exércitu mexicanu,[1] primeramente refugó la captura de viaxe col uniforme completu d'un oficial de la Policía Xudicial Federal con identificación completa y la caravana armada del personal PJF.

El día 6 d'abril del 2016 confirmóse que'l capo mexicanu diba ser lliberáu de la prisión de máxima seguridá de E.U.A. na que s'atoparía recluyíu hasta'l 11 de xunu del mesmu añu.

El so avion cayó en terrenes agrícoles de Xalisco, Nayarit, onde'l güero salió ilesu matando a dos pilotos, ende aidar elementos de la PGR en carrocetes blanques. Hai persones que vieron tol operativu comandados por un individuu al que-y dicíen el cholo” que podría tar na cárcel por asesinatu y vinculación col cartelu de Sinaloa. En Tepic esisten grandes propiedaes al so nome.


La so primer esposa engañar col so ex-sociu Rafael Clavel (enemigu) venezolanu; que foi infiltrado polos hermanos Arellano Félix y por Félix Gallardo, pa ganalo, por roba-y a Félix y por movelos de los sos territorios (xunto col Chapo Guzmán y el cartelu de Sinaloa), primero fíxose sociu d'este, dempués foi noviu de la hermana del Güero, casóse con ella y a la fin averóse a Guadalupe, esposa del Güero, pa namorala. El güero nun sabía nada, porque taba viaxando, Clavel aprovechó eso y convenció a Guadalupe Leija de dexar al Güero, ésta sacu 2 millones de pesos de la cuenta del güero y fuxeron a San Francisco, onde s'agospiaron nun hotel y ellí degollar, a Jesús Héctor y Nataly, fíos del güero y de Guadalupe, 15 díes dempués aventar d'una ponte en Caracas, Venezuela. Clavel mandó-y al güero la cabeza de la so esposa nuna hielera y el videu de los sos fíos cayendo al vaciu. Pero'l güero nun se quedo de brazos cruciaos y con sofitu tantu logistico moral y financieru de los sos socios el Chapo Guzman ya Ismael Zambada el mayu llograron que Clavel fuera deteníu, pero asina arrestar foi asesináu, xunto col so abogáu, 9 familiares de los Arellano, los sos trés fíos y otros trés cómplices venezolanos. Anque foi lliberáu de la prisión n'Estaos Xuníos, esta nel Altiplanu, pagando polos sos delitos.

Referencies[editar | editar la fonte]