Gustavo Jiménez Pons

De Wikipedia
Gustavo Jiménez Pons
Vida
Nacimientu 2 de setiembre de 1987 (36 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu empresariu
Cambiar los datos en Wikidata

Gustavo Jiménez Pons (Ciudá de Méxicu, Distritu Federal, 2 de setiembre de 1962). Ye un empresariu y políticu mexicanu, foi candidatu esternu pol Partíu Alternativa Socialdemócrata y Llabradora a Xefe de Gobiernu del Distritu Federal.

Gustavo Jiménez Pons ye Llicenciáu en Ciencies de la Comunicación egresado de la Universidá del Nuevu Mundu, dende bien nuevu dedicóse a la promoción d'espectáculos y a les rellaciones públiques, siempres nel ambiente de la televisión y el radiu, desempeñando diversos cargos en W FM y Televisa. Anguaño ye empresariu nos ramos de l'aviación executiva, l'arrendamientu de vehículos de luxu, la publicidá, y los bienes raigaños en Méxicu, Europa y EUA. En 2004 foi secuestráu, polo que al llograr la so llibertá decidió ingresar a la política. En febreru de 2006 siendo esternu foi electu como candidatu del PASC a la Xefatura de Gobiernu del DF.

Mientres les postreres 2 selmanes de campaña eleutoral espublizóse qu'ente 1994 y 1996 fixo frente a 3 procesos xudiciales, de los cualos resultó absueltu en cada unu d'ellos. Coles mesmes pretendióse involucralo nel sonáu asuntu de *Los Boletos del Mundial del 2006*, lo cual quedó desacreditado como dio cuenta puntualmente el periodico Reforma nun artículu publicáu'l 19 de xineru de 2007 y la sentencia favorable emitida pol Xulgáu 40 de lo Penal en febreru del 2013 na que se dio cuenta de la so inocencia. Tou lo anterior dexó acolumbrar los intereses ya intención maldosa de dellos medios, grupos políticos y persones por afectar la so imaxe personal, pública y política, pos a pesar de nun recibir sofitu del so partíu y que'l mesmu nun-y apurro los recursos pa campaña daos pol IEDF, llogru de manera personal un númberu importante de votos mientres la eleición.

Teniendo en cuenta que nunca participara en política, la falta de sofitu del PASC y que nun gastar cantidá dalguna en proselitismu la resultancia foi considerable y marcu l'entamu d'una nueva etapa na política de Méxicu *La Participación Ciudadana Actíva*.

Nel 2007 convidóse-y a presidir y participar na creación d'un Partíu Políticu Nacional que se llamaría "Somos Méxicu" onde s'arrexuntaríen empresarios, comerciantes formales ya informales, tresportistes y dellos sindicatos, ente otres organizaciones, que buscaben llograr rexistro ante'l IFE pa les eleiciones entemedies del 2009. Al paecer por cuenta de diferencies con dalgunos de los grupos que lu integraríen detuvo'l proyeutu.

Fuera convidáu igualmente pola dirigencia de Democracia Ciudadana APN a encabezar un nuevu intentu, esta vegada a nivel llocal. El proyeutu atopar n'espera de la entrada a valir del nuevu Estatutu de Gobiernu del Distritu Federal el cual autorizaria la conformanza de partíos políticos locales, pero abandono la idea al abrise la oportunidá a les candidatures ciudadanes.

Como empresariu espandió la so presencia nos mercaos de bienes raíz, servicios d'altu nivel n'USA y Europa. Coles mesmes yá participa viviegamente na prestación de servicios de telecomunicación n'USA y los mercaos de Méxicu, Centru y Suramérica. En payares de 2008 xunto a los sos socios mexicanos y estranxeros, adquirió una de les 7 operadores de telefonía esistentes en Méxicu.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]