Gustavo Bell

De Wikipedia
Gustavo Bell
embajador de Colombia en Cuba (es) Traducir

7 marzu 2011 -
Ministru de Defensa de Colombia

29 mayu 2001 - 7 agostu 2002
Luis Fernando Ramírez Acuña - Marta Lucía Ramírez
Vicepresidente de Colombia

7 agostu 1998 - 7 agostu 2002
Carlos Lemos Simmonds - Francisco Santos Calderón
Vida
Nacimientu Barranquilla1 de febreru de 1957 (67 años)
Nacionalidá Bandera de Colombia Colombia
Estudios
Estudios Pontificia Universidá Xaveriana
St Antony's College (es) Traducir
Llingües falaes castellanu
Oficiu periodista, historiador, diplomáticu, abogáupolíticu
Creencies
Partíu políticu Partido Conservador Colombiano (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Gustavo Adolfo Bell Lemus (1 de febreru de 1957Barranquilla) ye historiador, periodista, abogáu y políticu colombianu. Foi vicepresidente de Colombia ente 1998 y 2002 nel gobiernu d'Andrés Pastrana Arango. Dende'l 9 de xineru hasta'l 3 d'agostu de 2018 foi Xefe d'Equipu Negociador nos Diálogos de paz ente'l gobiernu de Colombia, empecipiaos pol entós presidente Juan Manuel Santos y l'ELN, pa intentar acabar el conflictu armáu ente les partes.

Biografía[editar | editar la fonte]

Fíu de padre cubanu y madre colombiana. Realizó estudios secundarios nel Colexu San José, y darréu ingresó a la facultá de Derechu na Universidá Javeriana y exerció dende bien nueva como periodista nel diariu El Heraldo, de la so ciudá natal. En 1991, convertíu n'unu de los periodistes más influyentes de la so rexón presentóse como candidatu independiente pa gobernador del Atlántico, y en consiguiendo'l respaldu de sectores tradicionales de la política llocal foi escoyíu pal periodu 1992-1994, convirtiéndose nel primer gobernador escoyíu por votu popular.

Ente 1985 y 1986 estudió un posgráu na Universidá d'Oxford , y tornó al país pa venceyase a la campaña presidencial conservadora (magar tener mayores venceyos col Partíu Lliberal) nel marcu de la Gran Alianza pol Cambéu que auspiciaba el candidatu Andrés Pastrana. Ésti escoyer como candidatu a Vicepresidente, siendo escoyíos na segunda vuelta de les eleiciones de 1998. Mientres el gobiernu de Pastrana encargar de la Oficina de Derechos Humanos (1998-2001) y foi Ministru de Defensa Nacional (2001-2002). En dexando la vicepresidencia, retirar de la política, tornando a los sos llabores académicu y periodísticu.

En xunu de 2006, siendo direutor del diariu El Heraldo, recibió un falsu[1] llibru bomba, con amenaces contra la so vida, que desconocíos unviaron a la so residencia de Barranquilla.

Embaxador de Colombia en Cuba[editar | editar la fonte]

Dende mayu de 2011 hasta avientu de 2017 desempeñóse como Embajador de Colombia en Cuba.[2] Nel so pasu pola embaxada llevar a cabu los diálogos de paz ente'l gobiernu Santos y les FARC en Cuba, que terminaron nos llamaos Alcuerdos de L'Habana, de los cualos ye defensor.[3]

Xefe del Equipu Negociador col ELN[editar | editar la fonte]

El 19 d'avientu de 2017 l'entós Presidente de Colombia, Juan Manuel Santos, designar como nuevu Xefe del Equipu Negociador del gobiernu cola guerrilla del Exércitu de Lliberación Nacional (ELN), nel marcu de los diálogos de paz efectuaos con esti movimientu insurxente dende'l 7 de febreru de 2017, cargu qu'asumió a partir del 9 de xineru de 2018 reemplazando a Juan Camilo Restrepo, quien arrenunció por razones personales y profesionales.[4] A pesar de los ingentes esfuercios ente les partes pa consiguir el cese al fueu billateral y un alcuerdo marcu pa llograr roblar la paz ente'l gobiernu y el ELN antes de la culminación del periodu del presidente Santos, nun foi posible concluyir de manera esitosa los diálogos de paz nin el cese al fueu terminando les sos funciones, al igual que lña de los demás miembros d'equipu negociador, el 3 d'agostu de 2018 por orde del socesor presidencial de Santos, Iván Duque Márquez.[5][6]



Predecesor:
Juan Camilo Restrepo
Xefe del Equipu Negociador del Gobiernu col ELN

9 de xineru de 2018 - 3 d'agostu de 2018
Socesor:
Por Definir
Predecesor:
Luis Fernando Ramírez Acuña
Ministru de Defensa Nacional de Colombia

2001 - 2002
Socesor:
Martha Lucía Ramírez
Predecesor:
Carlos Lemos
Vicepresidente de Colombia

7 d'agostu de 1998 - 7 d'agostu de 2002
Socesor:
Francisco Santos Calderón

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]