Guillermo Durán Arcentales

De Wikipedia
Guillermo Durán Arcentales
Vida
Nacimientu Quitu2 de payares de 1925
Nacionalidá Bandera d'Ecuador Ecuador
Muerte Quitu23 de febreru de 1985 (59 años)
Oficiu políticu
Cambiar los datos en Wikidata

Guillermo Durán Arcentales (2 de payares de 1925Quitu – 23 de febreru de 1985Quitu) foi un Xeneral del Exércitu del Ecuador y miembru del triunviratu militar, llamáu "Conseyu Supremu de Gobiernu" d'Ecuador, qu'ente 1976 y 1979, exerció de facto, los poderes del Estáu.

Nació na ciudá de Quito, fíu del tamién militar Mayor Segundu Durán Pastor y la señora Guadalupe Arcentales. El so educación primaria realizar na escuela El Cebollar y la secundaria ente'l Colexu San Gabriel y el Colexu Militar Eloy Alfaro. Darréu tomaría cursos castrenses na Academia de Guerra del Ecuador y nel Fort Gulick de Panamá.

A lo llargo de la so carrera militar desempeñó diversos cargos, ente ellos, ser Comandante del Batallón d'Infantería Non.5 del Guayas, Direutor de la escuela d'Infantería, Xefe del Departamentu d'Operaciones de la Comandancia Xeneral del Exércitu, Subdireutor de l'Academia de Guerra del Exércitu y Comandante de les divisiones d'Infantería Non.3 y Non.5. Asina mesmu desempeñó cargos diplomáticos como Amestáu Militar del Ecuador na Embaxada d'Ecuador en Venezuela y Representante de les Naciones Xuníes nes Fuercies de Paz d'El Líbanu, en 1958.

Demientres la dictadura del xeneral Guillermo Rodríguez Lara desempeñóse como Gobernador del Guayas; ente xunetu de 1973 y mayu de 1975, Ministru d'Educación Pública y Deportes y dende 1975 Ministru de Gobiernu, hasta que'l Gobiernu de Rodríguez Lara foi depuestu, pol triunviratu militar qu'él mesmu conformaría; Durán representó a encomalo terrestre nel Conseyu de Gobiernu de facto. Esta Xunta de Gobiernu gobernó Ecuador, dende 1976 y 1979, cuando Ecuador volvió a un réxime constitucional y democrático. El Xeneral Durán, retiróse entós de la vida pública y finó en Quito en 1985.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]