Guerra comercial

De Wikipedia

La guerra comercial consiste na adopción per parte d'unu o dellos países de tarifes o barreres al comerciu con unu o dellos países terceros. Esti términu ye antónimu de llibre comerciu.

Los economistes por regla xeneral cunten que esti tipu de guerra ye bien pocu granible, con una gran influencia negativa sobre'l bienestar social y económico de les naciones implicaes; sicasí, los politólogos consideren l'amenaza que supón una guerra comercial como una importante ayuda a la de llograr concesiones d'otros tipos.

Dellos economistes argumenten que delles proteiciones económiques son más costoses qu'otres que podríen conducir a la guerra comercial. Por casu, si un país alza los sos aranceles, otru podría como represalia xubir los sos aranceles de la mesma forma, pero amontar los subsidios a ciertu sector económicu ye una estratexa de más difícil represión per parte d'un país estranxeru. Munchos países probes, por casu, nun tienen la posibilidá d'alzar los subsidios a los sos sectores económicos, polo que son más vulnerables a esti tipu de guerra comercial (vease por casu el casu de la agricultura n'Europa, que los sos subsidios torguen en ciertu mou la competencia procedente del esterior, o siquier llindar). Al alzar la proteición contra la esportación de productos más baratos, los países probes esponer a qu'estos productos sían demasiáu caros por que la so economía pueda producir.

Ver tamién[editar | editar la fonte]